RamGuy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 De slenger nok ut noen generelle BETA invites til EU-folket skal du nok se, men dette betyr vell et BETA weekends for oss virker mindre og mindre sannsynlig. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Uansett så setter jeg pris på at de følger den tankegangen at de ikke vil starte noen ny beta før de er fornøyd med neste release. Er jo mye av det samme Blizz bygger sin suksess på. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nå er jo halve poenget med BETA at du skal være med på å gjøre ting bra da, er jo ikke sånn at Blizzard tester sine BETA klienter til de er så og si bugfire før de slipper til testere.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nå er jo halve poenget med BETA at du skal være med på å gjøre ting bra da, er jo ikke sånn at Blizzard tester sine BETA klienter til de er så og si bugfire før de slipper til testere.. This^ Lenke til kommentar
carzas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Men så er BETA av et helt nytt spill ganske viktig å ha relativt ferdig. Blizzard ga vel først access til familie og venner før WoW kom ut også. Det er det første inntrykket folk får av spillet, og dersom man slepper en haug med folk inn til en dårlig client vil det raskt kunne spre seg dårlige rykter, før spillet er sluppet. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Signer man opp for beta, bør man ha "riktig" innstilling om man blir valgt. Man bør forstå beta konseptet, og ikke tro at slik betaen er, kommer spillet til å være ved release. Som nevnt tidligere, hele poenget med beta testing er å faktisk teste og gi tilbakemeldinger til utviklerne. En utvikler vil aldri klare å beta teste et så stort spill selv. De er avhengige av tilbakemeldinger fra publikum. Endret 9. september 2011 av El Fantasma Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Men så er BETA av et helt nytt spill ganske viktig å ha relativt ferdig. Blizzard ga vel først access til familie og venner før WoW kom ut også. Det er det første inntrykket folk får av spillet, og dersom man slepper en haug med folk inn til en dårlig client vil det raskt kunne spre seg dårlige rykter, før spillet er sluppet. Blizzard kjørte stort sett bare Alpha til Friends and Family, det var mange måneder med relativt heftig BETA-testing før release, og ting var på ingen måter ferdig når de starta å rulle ut BETA til et stort publikum. Lenke til kommentar
Minimeg Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gleder meg så sjukt til dette spillet!!! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Venter også i spenning og håper CE er verdt prien Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Er det verdt å betale 4 ganger vanlig pris for en liten metallfigur som forsvinner, og et par ekstra leketøy ingame? Nai. Endret 10. september 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Skulle nå trudd at spillet var ganske finpussa mtp. at tysk- og franskspråkligversjonen er 'klar'. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Er det verdt å betale 4 ganger vanlig pris for en liten metallfigur som forsvinner, og et par ekstra leketøy ingame? Nai. Er man blodfan og If you got the buck, i dont see why not Men jeg personlig skippet CE Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tror ikke statuen er så veldig liten akkurat, så godt gjort å miste den:P er vel 25cm elns Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hovedgrunnen til at jeg valgte CE var vel at det er Bioware. Hvor mange vestlige spillfirma produserer bestselgere som er kvalitets-RPGs? De har riktignok konsollifisert de siste spillene en del, men siden dette er eksklusivt til PC, så blir det nok etter klassisk kvalitetsoppskrift! Det skal sies at jeg er Star Wars fan, og blant mine favorittspill er Jedi Knight-spillene, og KOTOR. Endret 10. september 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Regner faktisk med å kunne selge statuen på ebay (eventuelt finn) etterhvert til en helt grei sum som gjør at Collectors Edition ikke er så svindyr når alt kommer til alt. Endret 10. september 2011 av RamGuy Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Er det verdt å betale 4 ganger vanlig pris for en liten metallfigur som forsvinner, og et par ekstra leketøy ingame? Nai. Er man blodfan og If you got the buck, i dont see why not Men jeg personlig skippet CE Kan no ikke vite om du er blodfan før du har testet/spillt spillet. Er no en sjangse at du ikke kommer til å trivest i SW:tor. Så er det da verdt å betale 1500 for noe du kommer til å bruke/spille i et par dager/uker? Kjøpte selv Age of Conan CE da jeg er Conan blodfan (Conan som i gammle dager, svart/hvitt). Men spillet falt ikke så alt for godt og spillet havnet i hylla. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Regner faktisk med å kunne selge statuen på ebay (eventuelt finn) etterhvert til en helt grei sum som gjør at Collectors Edition ikke er så svindyr når alt kommer til alt. Så du kjøper CE for å få en statue du kan selge for å dekke noe av tapet ved å kjøpe CE? Logisk... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg kjøper CE på grunn av in-game items Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Kan no ikke vite om du er blodfan før du har testet/spillt spillet. Blodfan av SW generelt tenkte jeg da men..... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg kjøper CE på grunn av in-game items Jeg har forhåndsbestilt diverse MMORPGer før og fått med in-game items, men jeg har ennå til gode å faktisk bruke dem noe særlig Det tar som regel ikke mer enn en time eller to å få bedre ting uansett. Og for øvrig får jeg en gul krystall selv med vanlig utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå