Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så er BETA av et helt nytt spill ganske viktig å ha relativt ferdig. Blizzard ga vel først access til familie og venner før WoW kom ut også. Det er det første inntrykket folk får av spillet, og dersom man slepper en haug med folk inn til en dårlig client vil det raskt kunne spre seg dårlige rykter, før spillet er sluppet.

Lenke til kommentar

Signer man opp for beta, bør man ha "riktig" innstilling om man blir valgt.

Man bør forstå beta konseptet, og ikke tro at slik betaen er, kommer spillet til å være ved release.

Som nevnt tidligere, hele poenget med beta testing er å faktisk teste og gi tilbakemeldinger til utviklerne.

En utvikler vil aldri klare å beta teste et så stort spill selv. De er avhengige av tilbakemeldinger fra publikum.

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Men så er BETA av et helt nytt spill ganske viktig å ha relativt ferdig. Blizzard ga vel først access til familie og venner før WoW kom ut også. Det er det første inntrykket folk får av spillet, og dersom man slepper en haug med folk inn til en dårlig client vil det raskt kunne spre seg dårlige rykter, før spillet er sluppet.

 

Blizzard kjørte stort sett bare Alpha til Friends and Family, det var mange måneder med relativt heftig BETA-testing før release, og ting var på ingen måter ferdig når de starta å rulle ut BETA til et stort publikum.

Lenke til kommentar

Hovedgrunnen til at jeg valgte CE var vel at det er Bioware. Hvor mange vestlige spillfirma produserer bestselgere som er kvalitets-RPGs? De har riktignok konsollifisert de siste spillene en del, men siden dette er eksklusivt til PC, så blir det nok etter klassisk kvalitetsoppskrift!

 

Det skal sies at jeg er Star Wars fan, og blant mine favorittspill er Jedi Knight-spillene, og KOTOR.

 

star-wars-tor-banner.png

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Er det verdt å betale 4 ganger vanlig pris for en liten metallfigur som forsvinner, og et par ekstra leketøy ingame? Nai.

 

Er man blodfan og If you got the buck, i dont see why not ;) Men jeg personlig skippet CE ;)

 

Kan no ikke vite om du er blodfan før du har testet/spillt spillet. Er no en sjangse at du ikke kommer til å trivest i SW:tor. Så er det da verdt å betale 1500 for noe du kommer til å bruke/spille i et par dager/uker?

 

Kjøpte selv Age of Conan CE da jeg er Conan blodfan (Conan som i gammle dager, svart/hvitt). Men spillet falt ikke så alt for godt og spillet havnet i hylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...