Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte SWTOR fra origin. Men de nekter å gi meg spillet.

 

Jeg ser EA har trekt penger fra kontoen. Jeg har ikke fått orderebekreftelse på mail eller noe.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

Kan nevne at det snart er 12 timer siden jeg kjøpte det.

 

Jeg venta i 24timer etter jeg kjøpte fra Origin.

Lenke til kommentar

Fytti katta er kjempeskuffet av spillet. Klarer ikke å spille det uten å tenke på WoW hele tiden. Skal nesten ikke gå ann å lage en ren kopi av WoW som dette. Hva er det Bioware trudde de tjente på dette?

Det hadde sykt potensialer som aldri ble utnyttet. Skuffet:(

Lenke til kommentar

Fytti katta er kjempeskuffet av spillet. Klarer ikke å spille det uten å tenke på WoW hele tiden. Skal nesten ikke gå ann å lage en ren kopi av WoW som dette. Hva er det Bioware trudde de tjente på dette?

Det hadde sykt potensialer som aldri ble utnyttet. Skuffet:(

 

Det er:

- tredje person

- et MMORPG

- har to sider, som våger å kalle seg de snille og de slemme

- har sverd

 

Ergo er det som WoW. Det vet jo alle. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv.

 

Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det noke eg ikkje har problemer med så er det å la vere å tenke på wow.. Storkoser meg no eg.

 

Jo mer jeg spiller desto verre blir det. Skulle laget en comparison video. Synd ikke mange er å finne på nettet. Helt utrolig til og med at min Jedi Guardian har de fleste viktige angrepene min Warrior hadde på WoW. Til og med sunder armor er der.

Også morsomt å se de har samme system som i WoW når det gjelder å gå til treneren å kjøpe skills. Til og med AoC gikk bort fra dette systemet. Kan ikke huske i hvilken film jeg har sett Jedi betaler trenerne sine for å kjøpe skills. He he. Og i det hele tatt så er trener guien og armor GUien helt lik som i WoW.

Er mest sånne små ting som irriterer meg mest fordi du trenger ikke å være et geni for å prøve å gjøre det litt anderledes.

Vet om flere gamle MMOer som ikke er en kopi av WoW for hver minste detalj. Tragisk å se at et så stort MMO i 2011/12 ikke gjør noe nytt.

Verfall godt at verden har funnet ut at å ha orker og elver er ikke eneste måte å lage MMO. Det brukte mange flere år å forstå. Håper de finner ut av å lage en kopi av WoW er ikke den eneste måten for å oppnå et bra MMO.

Lenke til kommentar

Er det noke eg ikkje har problemer med så er det å la vere å tenke på wow.. Storkoser meg no eg.

 

Jo mer jeg spiller desto verre blir det. Skulle laget en comparison video. Synd ikke mange er å finne på nettet. Helt utrolig til og med at min Jedi Guardian har de fleste viktige angrepene min Warrior hadde på WoW. Til og med sunder armor er der.

Også morsomt å se de har samme system som i WoW når det gjelder å gå til treneren å kjøpe skills. Til og med AoC gikk bort fra dette systemet. Kan ikke huske i hvilken film jeg har sett Jedi betaler trenerne sine for å kjøpe skills. He he. Og i det hele tatt så er trener guien og armor GUien helt lik som i WoW.

Er mest sånne små ting som irriterer meg mest fordi du trenger ikke å være et geni for å prøve å gjøre det litt anderledes.

Vet om flere gamle MMOer som ikke er en kopi av WoW for hver minste detalj. Tragisk å se at et så stort MMO i 2011/12 ikke gjør noe nytt.

Verfall godt at verden har funnet ut at å ha orker og elver er ikke eneste måte å lage MMO. Det brukte mange flere år å forstå. Håper de finner ut av å lage en kopi av WoW er ikke den eneste måten for å oppnå et bra MMO.

 

 

I don`t even. For min del har de tatt med alt som er bra fra WoW. Altså ting som faktisk gjør et spill gøy å spille. Slik fungerer det med alle spill. Don`t fix what ain`t broken :)

Lenke til kommentar

Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv.

 

Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette.

 

Din herlige sarkasme varmer meg :)

Lenke til kommentar

Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv.

 

Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette.

 

HAAAHAHAHAHAAAAHAHAHA. Dagens latter.

 

Edit: Trøtt student så ikke sarkasmen tidlig på morgenen

Endret av Leaκim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv.

 

Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette.

 

Tsssh. Anarchy Online oppfant det å bruke mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...