The_Tom Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjøpte SWTOR fra origin. Men de nekter å gi meg spillet. Jeg ser EA har trekt penger fra kontoen. Jeg har ikke fått orderebekreftelse på mail eller noe. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan nevne at det snart er 12 timer siden jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 En annen ting som irriterer meg btw er mangelen på muligheten til å spille relativt nøytralt. Jeg vet det går an, men det virker som om det er masse fordeler for enten Light eller Dark og ingen til de nøytrale. http://www.pcgamer.com/2012/01/11/swtors-alignment-system-will-offer-exclusive-loot-for-neutral-players/ Ser ut som de kommer til å gjøre noe med det Lenke til kommentar
joxan Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjøpte SWTOR fra origin. Men de nekter å gi meg spillet. Jeg ser EA har trekt penger fra kontoen. Jeg har ikke fått orderebekreftelse på mail eller noe. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kan nevne at det snart er 12 timer siden jeg kjøpte det. Jeg venta i 24timer etter jeg kjøpte fra Origin. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Uh, flere Jedi Consulars som har gjort Class Misson: The Javelin? Og fikk alle companions nakne? :O Edit: Alle dudsa that is! Ikke alle men Zenith er alltid i underbuksa når det er dialog sekvenser ja hehe.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er dere her inne spredt over mange servere eller er det en jeg kan bli på som en del av dere er på? Nettopp åpnet spillet for første gang. Can't wait! Lenke til kommentar
Suder Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fytti katta er kjempeskuffet av spillet. Klarer ikke å spille det uten å tenke på WoW hele tiden. Skal nesten ikke gå ann å lage en ren kopi av WoW som dette. Hva er det Bioware trudde de tjente på dette? Det hadde sykt potensialer som aldri ble utnyttet. Skuffet:( Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er det noke eg ikkje har problemer med så er det å la vere å tenke på wow.. Storkoser meg no eg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Fytti katta er kjempeskuffet av spillet. Klarer ikke å spille det uten å tenke på WoW hele tiden. Skal nesten ikke gå ann å lage en ren kopi av WoW som dette. Hva er det Bioware trudde de tjente på dette? Det hadde sykt potensialer som aldri ble utnyttet. Skuffet:( Det er: - tredje person - et MMORPG - har to sider, som våger å kalle seg de snille og de slemme - har sverd Ergo er det som WoW. Det vet jo alle. Endret 11. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv. Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette. 3 Lenke til kommentar
Suder Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er det noke eg ikkje har problemer med så er det å la vere å tenke på wow.. Storkoser meg no eg. Jo mer jeg spiller desto verre blir det. Skulle laget en comparison video. Synd ikke mange er å finne på nettet. Helt utrolig til og med at min Jedi Guardian har de fleste viktige angrepene min Warrior hadde på WoW. Til og med sunder armor er der. Også morsomt å se de har samme system som i WoW når det gjelder å gå til treneren å kjøpe skills. Til og med AoC gikk bort fra dette systemet. Kan ikke huske i hvilken film jeg har sett Jedi betaler trenerne sine for å kjøpe skills. He he. Og i det hele tatt så er trener guien og armor GUien helt lik som i WoW. Er mest sånne små ting som irriterer meg mest fordi du trenger ikke å være et geni for å prøve å gjøre det litt anderledes. Vet om flere gamle MMOer som ikke er en kopi av WoW for hver minste detalj. Tragisk å se at et så stort MMO i 2011/12 ikke gjør noe nytt. Verfall godt at verden har funnet ut at å ha orker og elver er ikke eneste måte å lage MMO. Det brukte mange flere år å forstå. Håper de finner ut av å lage en kopi av WoW er ikke den eneste måten for å oppnå et bra MMO. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er det noke eg ikkje har problemer med så er det å la vere å tenke på wow.. Storkoser meg no eg. Jo mer jeg spiller desto verre blir det. Skulle laget en comparison video. Synd ikke mange er å finne på nettet. Helt utrolig til og med at min Jedi Guardian har de fleste viktige angrepene min Warrior hadde på WoW. Til og med sunder armor er der. Også morsomt å se de har samme system som i WoW når det gjelder å gå til treneren å kjøpe skills. Til og med AoC gikk bort fra dette systemet. Kan ikke huske i hvilken film jeg har sett Jedi betaler trenerne sine for å kjøpe skills. He he. Og i det hele tatt så er trener guien og armor GUien helt lik som i WoW. Er mest sånne små ting som irriterer meg mest fordi du trenger ikke å være et geni for å prøve å gjøre det litt anderledes. Vet om flere gamle MMOer som ikke er en kopi av WoW for hver minste detalj. Tragisk å se at et så stort MMO i 2011/12 ikke gjør noe nytt. Verfall godt at verden har funnet ut at å ha orker og elver er ikke eneste måte å lage MMO. Det brukte mange flere år å forstå. Håper de finner ut av å lage en kopi av WoW er ikke den eneste måten for å oppnå et bra MMO. I don`t even. For min del har de tatt med alt som er bra fra WoW. Altså ting som faktisk gjør et spill gøy å spille. Slik fungerer det med alle spill. Don`t fix what ain`t broken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv. Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette. Din herlige sarkasme varmer meg Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv. Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette. HAAAHAHAHAHAAAAHAHAHA. Dagens latter. Edit: Trøtt student så ikke sarkasmen tidlig på morgenen Endret 12. januar 2012 av Leaκim 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ikke glem at de har en action bar, med tallrekka fra 1 til \ markert. De har også professions (crew skills), stats, våpen, armor, fiender, vennlige NPCer og transportmidler som du må kjøpe selv. Fy faen for en kjip kopi av WoW. Tror jeg stikker tilbake til WoW, som oppfant alt dette. Tsssh. Anarchy Online oppfant det å bruke mus og tastatur. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det kan godt være sant, for når jeg spilte Duke Nukem 3D, så var det uten mus. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det kan godt være sant, for når jeg spilte Duke Nukem 3D, så var det uten mus. Piltaster + CTRL <3 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Er klassene balanserte? Har sett i chatten at noen sier at maruader suger i forhold til andre klasser endgame, noe jeg bekymrer meg for siden jeg er en lvl 16 maruader selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Alt er ikke 100% balansert, men Bioware ser på saken med interne og eksterne målinger, og vil balansere fortløpende. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det vil alltid være noen klasser som er litt dårligere og noen som er litt bedre og dette vil være en flytende prosess. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Uff Hva er deres mening om maruader da? Har ikke lyst å spille en class som ingen vil ha med på raids og bli drept mye i PvP, har hatt erfaring med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå