Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er man interessert i å lage en skikkelig guild, tar man en titt på forskjellige "kallenavn" grupper har hatt i Star Wars-universet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Begynner å bli greit lei navn som inneholder "viking". Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Litt arrogant, mend The Infinte Empire kan være et bra guildnavn om man spiller Empire. The Separtist Movement også. The Triumvirate er også et spennende navn, men litt kjedelig om man skal ha flere enn 3 spillere i guilden. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Er man interessert i å lage en skikkelig guild, tar man en titt på forskjellige "kallenavn" grupper har hatt i Star Wars-universet. Det er det jeg prøver ut, men det er lite info om The Old Republic og grupperinger på den tiden. Ihvertfall på Wookieepedia. Forresten, tidsepoken vi er inne i her det er: The Great Galactic War ikkesant? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kall dere Drammen Røde Kors. De var statister under inspillingen av Hoth-scenene på Finse Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Har jo sett mange som er ganske heavy RP'ers. De står i Republic Fleet's cantina og /say-prater. "lol-ler" litt noen ganger av dem, for så å tenke; hmm, det må jeg teste ut ^^ Jeg har aldri skjønt det der helt. Hvorfor er det så mange som bare står i kantina og snakker med hverandre når de RPer? RP burde være mye mer enn det. Husker jeg og to andre surret rundt i Rift og gjorde en hel drøss quests, og vi var IC hele tiden så langt det lot seg gjøre. Det var mye mer moro enn å bare stå og prate. (og da mener jeg at 90% av alt vi sa var i /say.) Endret 11. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Forresten, tidsepoken vi er inne i her det er: The Great Galactic War ikkesant? Galactic era(s) Inter-Sith Wars period Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har jo sett mange som er ganske heavy RP'ers. De står i Republic Fleet's cantina og /say-prater. "lol-ler" litt noen ganger av dem, for så å tenke; hmm, det må jeg teste ut ^^ Jeg har aldri skjønt det der helt. Hvorfor er det så mange som bare står i kantina og snakker med hverandre når de RPer? RP burde være mye mer enn det. Husker jeg og to andre surret rundt i Rift og gjorde en hel drøss quests, og vi var IC hele tiden så langt det lot seg gjøre. Det var mye mer moro enn å bare stå og prate. (og da mener jeg at 90% av alt vi sa var i /say.) Når jeg går inn for å RP litt, så gjør jeg gjerne det i combat/party osv osv. Man får ikke så mye ut av det å stå i kantina og prate, bortsett fra å fortelle om hvor man har vært/skal og blitt kalt inn av Jedi Order osv osv. "i just gained a new Padawan, she's quite usefull, but rushes abit to much into fights." som kan bli sagt i kantina, eller "Have at thee!" Ute i krig ^^ Nei, men man kan ta party lett i RP her i SWTOR, da det er godt med story gjennom alle flashpoints og groups generelt Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 En annen ting som irriterer meg btw er mangelen på muligheten til å spille relativt nøytralt. Jeg vet det går an, men det virker som om det er masse fordeler for enten Light eller Dark og ingen til de nøytrale. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Forresten, tidsepoken vi er inne i her det er: The Great Galactic War ikkesant? Galactic era(s) Inter-Sith Wars period Finner rett og slett ikkenoe der =/ Jeg er nok blind.. http://starwars.wikia.com/wiki/Great_Galactic_War Dette er det eneste jeg finner som kan ha noe med det vi gjør. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Argoniel: http://www.swtor.com/info/story/setting Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 En annen ting som irriterer meg btw er mangelen på muligheten til å spille relativt nøytralt. Jeg vet det går an, men det virker som om det er masse fordeler for enten Light eller Dark og ingen til de nøytrale. Utifra det jeg har hørt, så kommer det. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Argoniel: http://www.swtor.com/info/story/setting Jeg kan ikke se noe spesiell tidsepoke der =/ På: http://starwars.wikia.com/wiki/Great_Galactic_War derimot står f.eks Darth Malgus og andre karakterer nevnt. (høyre side under Commanders.) Så det må jo være Great Galactic War. Og der var det veldig få gjenger og sånt som man kan ta navn etter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Vi er ferdige med Great Galactic War. Les litt videre: Great Galactic War Beginning 3,681 BBY, Skirmish in the Tingel Arm End 3,653 BBY, Sacking of Coruscant/Signing of the Treaty of Coruscant Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Andre som sliter med loadingtider? AoC på labtoppen min virker jo som speedy gonzales i forhold. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som er med i en norsk casual guild? Fantastisk spill men litt kjedelig å ikke ha en livlig guild chat! (spiller ingen rolle server skal starte ny character nu) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Andre som sliter med loadingtider? AoC på labtoppen min virker jo som speedy gonzales i forhold. Det virker som den stopper på 20 eller 30¤% ganske ofte ja. Det gjorde den ikke like mye før, så det er nok en bug de har introdusert i en av de siste patchene... ta det med ro, det fikser seg Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Tre innlegg er slettet pga. støtende og rasistisk språkbruk. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Uh, flere Jedi Consulars som har gjort Class Misson: The Javelin? Og fikk alle companions nakne? :O Edit: Alle dudsa that is! Endret 11. januar 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Noen som er med i en norsk casual guild? Fantastisk spill men litt kjedelig å ikke ha en livlig guild chat! (spiller ingen rolle server skal starte ny character nu) Jau - vi spiller på Kellian Jarro akkurat nå er vi 8 stykk som er på TS3 og omtrent 15 online i spillet. Alle norske Endret 11. januar 2012 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå