Bobbylove Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Viste ikke at det fulgte med spilletid. Så muligens verdt å prøve. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Viste ikke at det fulgte med spilletid. Så muligens verdt å prøve. Hvis du bare vil teste grafikken er det jo bare å logge på kontoen til noen andre som har kjøpt spillet for å laste ned klient og teste grafikk.. Jeg hadde aldri betalt penger for et spill jeg muligens ikke kan spille Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kjøpte meg dette nå etter å ha lurt lenge om jeg vil like det. Får vel starte på en standard server da slik at jeg ikke blir sittende i kø? Hvor mange GB er spillet? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 19,4 GB er mappa mi på. -Deluze Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg lastet ned i overkant av 21 GB. Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er en god stund siden apps for Iphone og Android ble tilgjengelig. Visste ikke at den var blitt tilgjengelig i Norge enda, tok jo tid før den ble det. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hva har best DPS mellom full DPS sorcerer, eller full DPS sage? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Et litt unødvendig langt tall kanskje:p? En slik fikk jeg å for ikke mange timer siden, bug mulig? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hva har best DPS mellom full DPS sorcerer, eller full DPS sage? Mirrorklasser, så der kan du ta utgangspunkt i at dps er identisk. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva har best DPS mellom full DPS sorcerer, eller full DPS sage? Mirrorklasser, så der kan du ta utgangspunkt i at dps er identisk. Takker Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Viste ikke at det fulgte med spilletid. Så muligens verdt å prøve. Hvis du bare vil teste grafikken er det jo bare å logge på kontoen til noen andre som har kjøpt spillet for å laste ned klient og teste grafikk.. Jeg hadde aldri betalt penger for et spill jeg muligens ikke kan spille Det er rimelig dumt å teste grafikken nå, da man kun kan bruke low eller medium grafikk. Som kjent fungerer ikke high da denne er identisk med medium. Bioware har løst dette problemet med å fjerne high resolution textures, og kalle den gamle medium-innstillingen for high... (på public test server). http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=140954 Endret 8. januar 2012 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er ikke www.systemrequirementslab.com/ pålitelig? De sier at jeg kan kjøre spillet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er ikke www.systemrequirementslab.com/ pålitelig? De sier at jeg kan kjøre spillet. Specs da? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/analysis.aspx?name=Star-Wars:-The-Old-Republic&id=11174&session=29ea44d0-bd63-4477-b850-4b9f28e67ffc Når du åpner denne får du mine resultater da? CPU Minimum: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better, Intel Core 2 Duo Processor 2.0 GHz or better You Have: Intel® Core2 Duo CPU P8700 @ 2.53GHz PASS Click here for the latest CPU drivers. CPU Speed Minimum: Info You Have: 2.5 GHz RAM Minimum: Windows XP: 1.5 GB, Windows Vista and Windows 7: 2GB, PCs using a built-in graphic chipset: 2 GB You Have: 2.1 GB PASS OS Minimum: Windows XP, Vista, 7 You Have: Microsoft Windows 7 (build 7600), 32-bit PASS Click here for the latest Windows drivers. Video Card Minimum: 256 MB of on-board RAM and Shader model 3.0 or better support (ATI Radeon X1800 or better, NVIDIA GeForce 7800 or better, Intel 4100 Integrated Graphics or better). You Have: ATI Mobility Radeon HD 3650 PASS Click here for the latest Video drivers. Features: Minimum attributes of your Video Card Required You Have Video RAM 256 MB 1.2 GB Pixel Shader version 3.0 4.1 Vertex Shader version 3.0 4.1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nja det blir nok choppy tho. Tror ikke det vil bli "enjoyable" for å si det sånn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er spillbart, men en kompis har også 2 GB minne, og det er flere quester og områder som knuser PC-en hans slik han må starte på nytt, grunnet lav RAM. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kjøp 2 gig ram til koster nesten ikke noe. Du er nødt til å a 4GB ram for det meste Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er en gammel bærbar å uten noen kunnskaper på emnet rører ikke jeg noe hardware. :< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 En laptop har vanligvis en liten luke på undersiden man kan skru opp for å legge til ekstra minne. Om du ønsker, kan jeg bistå med veiledning. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kjøp heller en ny stasjonær hvis du har tenkt å spille SWTOR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå