Felhart Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Tror nok du kan kjøre spillet ok. Hadde veldig like specs som deg ved launch, bortsett fra at skjermkortet mitt var bedre (ett gtx 260). Hadde rundt 20-35 fps, og hadde ikke ALT på Low i settings.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Bytt grafikkort og mye er gjort. Et gtx260 er latterlig mye bedre enn et hd3650. Blir ikke bra, men kjørbart. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ikke aktuelt å bytte noe hardware. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Til alle de som ramser opp bugs/feil i spillet, som forøvrig allerede er "rettet" på testserver, så anbefaler jeg dere å lese nyeste patchnotes som er live om ikke lenge. http://www.mmo-champion.com/threads/1059487-Patch-1.1-Notes Inneholder blant annet "All Bonus Series missions and their required missions can now be abandoned." og "Level 50 players now participate in their own Warzone bracket and will not be matched with lower-level players." som jeg ser folk diskuterer ofte Alt i alt så er patch 1.1 veldig, veldig lovende. Ser ut til at de har tatt tak i en god del av de irriterende problemene ved SWTOR, så dette bør bli bra. De har også allerede lagt til 4 nye bosser i ett av raidområdene, så det lover godt for endgame. Endret 7. januar 2012 av DavidH Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er ikke noe trial eller noe lignende ute til dette spillet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er vel ingen MMO-spill som har trial tilgjengelig den første måneden av release? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 har ikke den kraftigste datan.. i5 2,5ghz 4670 ati 1gb 4gb 1000mhz 7200rpm Spillet går bra med lav grafikk ellers, men når jeg nærmer meg en "dør" med grønt shield så hakker det noe jævli. Grafikken på lav er jo ikke akkurat noe å skrike over, så hvorfor sliter datan hardt når jeg bare ser i retningen av disse grønne dørene/gjennomgangene? Testet med bedre ram og det ga ikke store forkjellen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Loader data av det som er på innsiden, så jeg vil si harddisken din kanskje? Ikke aktuelt å bytte noe hardware. Neivel, det var jo synd. Endret 7. januar 2012 av Alastor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har hatt 1 uvanlig bug og det er at under Jedi councils så er hu lederen i miniatyr og ser hun ikke mesteparten av tia pga det. Ellers er det bare litt folk som står oppreist når de er døde etc. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Tenkte jeg skulle begynne med Swtor, lurer litt på hva class som er nærmest rogue i WoW ? Er det operative eller assassin ? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Til alle de som ramser opp bugs/feil i spillet, som forøvrig allerede er "rettet" på testserver, så anbefaler jeg dere å lese nyeste patchnotes som er live om ikke lenge. http://www.mmo-champ...Patch-1.1-Notes Inneholder blant annet "All Bonus Series missions and their required missions can now be abandoned." og "Level 50 players now participate in their own Warzone bracket and will not be matched with lower-level players." som jeg ser folk diskuterer ofte Alt i alt så er patch 1.1 veldig, veldig lovende. Ser ut til at de har tatt tak i en god del av de irriterende problemene ved SWTOR, så dette bør bli bra. De har også allerede lagt til 4 nye bosser i ett av raidområdene, så det lover godt for endgame. Hm... ser ingenting om Kaliyo der. Mindre feil jeg har sett er at hun går tilbake til det opprinnelige utseended sitt i noen samtaler. Verre er det at hun ba meg hjelpe til med et oppdrag på Nar-Shadda, men når jeg går til døren er den rød og jeg nektes adgang. Aner ikke om jeg har glemt å gjøre noe eller om det er en bug, men håper å løse det i snart. Ellers blir anti-aliasing endelig tilgjengelig? Høres bra ut. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Loader data av det som er på innsiden, så jeg vil si harddisken din kanskje? Ikke aktuelt å bytte noe hardware. Neivel, det var jo synd. Men det hakker jo hele tiden jeg er nærme/inne området der. Skal jo ikke være nødvendig å ha en SSD for å spille det.. Hdd funker bra på andre spill. Lenke til kommentar
MasterStitch91 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det noen som har kjøpt Security Key fra origin her?? Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det noen som har kjøpt Security Key fra origin her?? Venter heller på at authenticator-apps blir tilgjengelig før jeg legger inn det. Lenke til kommentar
MasterStitch91 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 ok, jeg kjøpte det 22.desember,men har forsatt ikke fått den.... Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Er det noen som har kjøpt Security Key fra origin her?? Venter heller på at authenticator-apps blir tilgjengelig før jeg legger inn det. Det er en god stund siden apps for Iphone og Android ble tilgjengelig. Tenkte jeg skulle begynne med Swtor, lurer litt på hva class som er nærmest rogue i WoW ? Er det operative eller assassin ? Med tanke på at operatives har den vidunderlige muligheten til å drepe deg iløpet av et par sekunder, mens du er stunlocka, så er det fristende å si operative. Intel® Core2 Duo CPU P8700 @ 2.53GHz 2.5 GHz CPU 2.1 GB RAM 32-bit windows 7 ATI Mobility Radeon HD 3650 Kjørte selv med [email protected], 2GB RAM, 32-bit W7 og Nvidia 8800GT i en stund. Gikk forsåvidt helt greit, eneste var at loadingtid varte drøyt lenge til tider(snakker da om Hoth, Alderaan og store planeter). Smalt inn 4GB ekstra med RAM og enda OS til 64-bit W7, nå går loadingtimes plutselig veldig mye bedre. Sitter med 20-30fps stort sett hele tiden, 60-70fps om jeg er på skipet mitt eller andre steder som krever veldig lite. Vet ikke hvor mye dette hjelper(aner ikke noe om hvordan din cpu og gfx er iforhold til mitt), og siden det der ser ut som en bærbar(3 år gammel omtrent?), så er jeg litt skeptisk. Endret 7. januar 2012 av Sleggefettt Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Et litt unødvendig langt tall kanskje:p? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kjørte selv med [email protected], 2GB RAM, 32-bit W7 og Nvidia 8800GT i en stund. Gikk forsåvidt helt greit, eneste var at loadingtid varte drøyt lenge til tider(snakker da om Hoth, Alderaan og store planeter). Smalt inn 4GB ekstra med RAM og enda OS til 64-bit W7, nå går loadingtimes plutselig veldig mye bedre. Sitter med 20-30fps stort sett hele tiden, 60-70fps om jeg er på skipet mitt eller andre steder som krever veldig lite. Vet ikke hvor mye dette hjelper(aner ikke noe om hvordan din cpu og gfx er iforhold til mitt), og siden det der ser ut som en bærbar(3 år gammel omtrent?), så er jeg litt skeptisk. Ja, er en gammel bærbar type 3 år. Klarte å kjøre wow smertefritt. Litt kjipt å betale 600 spenn for noe som ikke funker. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg testa med samme oppsett + 4670 skjermkort og 8gb 1300mhz ram, lagga som F nærme grønne rom. Jaaa veit jeg maser, men har lyst å spille det! Kjøper ny data om noen mnd så bær med meg ;P Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 [/qoute] snip [/qoute] Ja, er en gammel bærbar type 3 år. Klarte å kjøre wow smertefritt. Litt kjipt å betale 600 spenn for noe som ikke funker. Skjønner den, men hvor får du 600 fra? Husk at du får med 30 dagers gratis spilletid. Du må registrere visa-kortet, men de trekker ikke noe penger før det har gått 30 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå