Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Helt enig, selv er jeg utrolig usikker når det kommer til klasse valg i The Old Republic, mer usikker enn jeg har vært ved noe annet MMO-spill. Med Lord of the Rings Online (hvor jeg forøvrig spilte flere måneder med BETA) så var jeg 100% klar på at Man @ Champion var det jeg skulle spille (derfor unngikk jeg å spille både rasen og klassen i BETA-en) til Age of Conan (hvor jeg også fikk et par måneder med BETA) var jeg temmelig klar på at Barbarian var det jeg skulle spille og ved World of Warcraft kom jeg inn i det hele såpass sent at det ble Warrior ved ren tilfeldighet og senere har det blitt Troll @ Mage all the way. Spilte også litt Warhammer Online men også der visste jeg at Necromancer eller hva det het var det jeg kom til å spille, en god stund før release.

 

Med The Old Republic derimot så trekkes jeg først og fremst mellom Sith Warrior Marauder, Sith Inquisitor Assassin og Sith Inquisitor Sorcerer, og i det siste har jeg også lurt på om en Jedi Knight Sentiel (Dark Jedi) eller Jedi Consular Sage eller Shadow (som Dark Jedi) og dette uten å i det hele tatt ane hvordan de øvrige klassene faktisk er ettersom jeg blir automatisk trukket mot det å spille badguy med lightsaber, men BETA tilgang hvor jeg kan teste ut de forskjellige kan jo fort få meg over på helt andre klasser.

 

 

Forøvrig liker jeg også å hjelpe til under en BETA, komme med tilbakemeldinger og føle at jeg har en medvirkende rolle på hvordan spillet utvikler og utformer seg. For ikke å snakke om at til tross for at du ikke skal dømme et spill i BETA så kan du skaffe deg et generelt inntrykk av hvordan Bioware fungerer som MMO-utvikler og om du føler at spillet tar de nødvendige stegene frem mot lansering, for personlig kan The Old Republic la vente på seg til godt ut i 2012 for min del om det er det som må til for å få et gjennomført og polert spill fra A til Å.

 

Flere av de jeg har vært i kontakt med som har BETA tilgang sier jo at spillet er langt fra klart til lansering enda, og som Giskler nevner så trenger jo den europeiske infrastrukturen og lokaliseringen gjennomgående testing før lansering og sånt burde man ikke stresse med og heller ta seg god til å teste det over mange måneder så med tanke på at disse europeiske klientene og serverne ikke engang har blitt tatt i bruk før nå senere i september så ville noe annet enn tidligst desember virke urovekkende tidlig for en lansering om du spør meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg pre-order boksen i postkassa også =)

 

Spørsmål(litt off topic men), valgte faktura, og på "giroen" her så står det beløpet, kontornr, debitornr og fakturanr, er debitornummeret/fakturanummeret det samme som et kid nummer? Eller skal jeg bare betale ved bruk av kontornr og beløp? Burde vel egentlig ha et "kid" nummer slik at de vet hvem betaling kommer fra?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Et spill kan vel forsåvidt aldri bli klar for lansering, kommer vel helt an på hvordan man ser på det, og er alltid folk som vil at utviklerne skal bruke lengre tid på spillet, samt andre som vil ha spillet nå. Etter hva jeg har hørt så virker spillet ganske så solid slik det er nå.

 

Tøys, på 80 og 90-tallet fantes ikke betatesting, da bare virket spillene når de kom på markedet.

Du hørte ikke om betatesting for SNES-spill..Eller Wii-spill for den saks skyld heller.

Lenke til kommentar

Et spill kan vel forsåvidt aldri bli klar for lansering, kommer vel helt an på hvordan man ser på det, og er alltid folk som vil at utviklerne skal bruke lengre tid på spillet, samt andre som vil ha spillet nå. Etter hva jeg har hørt så virker spillet ganske så solid slik det er nå.

 

Tøys, på 80 og 90-tallet fantes ikke betatesting, da bare virket spillene når de kom på markedet.

Du hørte ikke om betatesting for SNES-spill..Eller Wii-spill for den saks skyld heller.

 

Å sammenligne spillutvikling på 80 og 90 tallet med dagens spillutvikling blir vel litt "way off"....

Lenke til kommentar

Et spill kan vel forsåvidt aldri bli klar for lansering, kommer vel helt an på hvordan man ser på det, og er alltid folk som vil at utviklerne skal bruke lengre tid på spillet, samt andre som vil ha spillet nå. Etter hva jeg har hørt så virker spillet ganske så solid slik det er nå.

 

Tøys, på 80 og 90-tallet fantes ikke betatesting, da bare virket spillene når de kom på markedet.

Du hørte ikke om betatesting for SNES-spill..Eller Wii-spill for den saks skyld heller.

 

Tja, spillene var ikke uten sine feil å mangler på den tiden heller, har mange stunder med å rive hår av hode med spill som ikke funket eller som glitch'et seg på en eller annen måte. Men spillene idag er jo en god del mer komplekse når det kommer til hvordan de er lagd i dag enn de var for 20+- år siden.

 

Ingen ting som er perfekt.

Lenke til kommentar

Kossen klarer du å få 80 kb/s i norge....

 

60/60 her blir vell ca 6 mb/s

 

Fordi komunen/leverandøren ikkje vil legge ut pengar til å forbetre nettet.

 

Men 80kbs er ikkje so gale det, har hatt 25 i eit par år :!:

 

Ser ut som dei følge dei andre mmo spela med å ha 2 angreps animasjonar, hadde vore fint med meir..

 

Og er det sant at vi må betale 15 euro sub, når dei i USA kun betalar 15 dollar?

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Kossen klarer du å få 80 kb/s i norge....

 

60/60 her blir vell ca 6 mb/s

 

Fordi komunen/leverandøren ikkje vil legge ut pengar til å forbetre nettet.

 

Men 80kbs er ikkje so gale det, har hatt 25 i eit par år :!:

 

Ser ut som dei følge dei andre mmo spela med å ha 2 angreps animasjonar, hadde vore fint med meir..

 

Og er det sant at vi må betale 15 euro sub, når dei i USA kun betalar 15 dollar?

 

BioWare har ikke nevnt hva månedsprisen kommer til å bli.

Tipper 12,99 EUR.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg pre-order boksen i postkassa også =)

 

Spørsmål(litt off topic men), valgte faktura, og på "giroen" her så står det beløpet, kontornr, debitornr og fakturanr, er debitornummeret/fakturanummeret det samme som et kid nummer? Eller skal jeg bare betale ved bruk av kontornr og beløp? Burde vel egentlig ha et "kid" nummer slik at de vet hvem betaling kommer fra?

Jeg ville skrevet opp debitnr og fakturnr i fritekstfeltet på regningen når jeg betalte den. Da får mottaker informasjonen de skal ha. Jeg har gjort det tidligere til bl.a. håndtverkere som ikke bruker KID. Du får uansett en kvittering i nettbanken som din dokumentasjon.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som det blir noe beta testing for oss i EU i september.

 

What's next?

 

We're rolling out a major new build for The Old Republic very soon, and we're waiting until that build is fully tested and ready to go before we invite people to another Beta Testing Weekend. We're still hopeful that will happen in September, but we have no guarantees.

 

Thanks for reading, and I hope this gave you some insight into this weekend's events!

 

Source

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...