mackanz Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sier du det du? Man kan ikke ta ned samtlige servere flere timer hver dag får å implementere den ene bittelille fiksen etter den andre. De må klare å samle det opp i en patch per uke som legges ut ved weekly maintanance. Er vel slik de fleste utviklere gjør det, eller? Selvfølgelig skal kritiske feil fikses umiddelbart. Vanligvis gjør de ikke det før ved maintenance, men det er snakk om kritiske ting som må rettes. Som f.eks den en buggen som gjorde at man var totalt uovervinnelig ved å bruke /getdown. EDIT: Dette med questloggen er en stor feil i seg selv, men man skulle vel ikke tro at det er så fryktelig avansert at de ikke skal klare å fikse det på relativt kort tid. At de bruker flere uker på det bekymrer meg.. EDIT 2: Har tusen andre ting å gjøre når servere er nede, så det er ikke problemet, men som jeg sier, serverne var nede i hele går formiddag. Ser ut som om det samme skjer idag. Litt dumt å betale for et spill der serverne er nede 2-3 dager i uken. Hva er galt med Quest loggen? Dessuten. Alle MMO-spill har litt ekstra bugs i starten. Minusen med SWTOR er at nedetiden på serveren er på nattetid til USA, som er tidlig dagtid i Europa. Problemet med quest loggen er at man får innimellom quests man ikke kan slette, dette er ikke class quests men normale quests som man må enten gjennomføre eller bringe til neste stadie før man kan slette dem. Bara ta bort tracking på de och tryck på "minus" i det område de questerna är i så syns de inte längre. Hallo, er jo ikke dette som er problemet da.. Questloggen blir full p.g.a 10-12 gråe low level quests man ikke får fjernet. Utrolig irriterende å komme til en ny planet og ikke ha muligheten til å plukke opp alle quests i en quest hub p.g.a at questloggen er full. Det är jag enig i. Till mitt försvar var det aldrig nämnt att det gällde full questlog, bara att det var "irriterande" Jag har en drös jag också, 7-8 stycken ca, men aldrig gått full för quests. Men du behöver ju aldrig ha heroic quest, eller flashpoints i loggen om du inte tänkt att göra de där och nu. De finns som regel helt i närheten. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Og med noe unikt, hva tenker du på da? Klarer du å tenke på en annen klasse som hadde passet, ut over det vi allerede har? Poenget er at alle klassene representerer noen i star wars filmene. De er ment å være veldig like. de hadde vel hatt dem identiske om de kunne, men p.g.a. story så kan de ikke. For det første er historien og klassene laget i samsvar, så de kunne fint ha endret begge to når de lagde spillet. Og for det andre er det lov å tenke litt utenfor boksen. Bare fordi "sånn er det" betyr det ikke at sånn må det være". MrLee, du sier de er ment å være like? Det er greit, men hvorfor må vi ha to jediklasser og to sithklasser? Tenk om vi kun hadde hatt én jediklasse (ganske enkelt kalt Jedi). Denne hadde hatt de grunnleggende triksene til Jedi Knight og Jedi Councelor opp til level 10. Deretter hadde vi kunne spesialisert oss som enten Jedi Knight og blitt svært flink i kamp, med tung rustning og så videre, eller som Jedi Councelor og gått den veien i stedet med bra Force-krefter, lett rustning og så videre. I tillegg har vi jo tre skilltrees hver. For Jedi Knight hadde ett tre vært dedikert ett enkelt lyssverd, ett for to og ett for dobbelt lyssverd. For JC hadde vi hatt ett for Force (Healing og buffs), ett Force (angrep og debuffs) og ett for noe annet. Begge klassene kunne brukt hvilket lyssverd de ville, om det var enkelt, dobbelt eller to av dem. (om en JK hadde fokusert på to lyssverd kunne han fortsatt ha brukt ett enkelt, men noen skills ville vært ubrukelige.) Sith på sin side hadde vært noe lignende, med spesialisering i Assassin eller Marauder. Slimda, du spør om jeg kan tenke på en annen klasse som hadde passet? Ja, det klarer jeg helt fint. Jeg kan ramse opp flere dusin klasser uten problem før jeg i det hele tatt begynner å tenke over det. Star Wars har enormt med lore, så det er bare å leke litt med den. Hva med en pilotklasse? Han er dårlig til kamp på bakken, og har kun en laserpistol, lett rustning og noen få hånd til hånd-knep å forsvare seg med. Men til gjengjeld har han en companion som kan det der med å sloss, og piloten er som navnet sier svært bra i kamp i rommet med bedre armor på skipet, flere skills (kan gjøre barrel roll , matche farten til det vi sikter på og så videre, for å nevne noe). Det er bare fantasien som setter grenser. Og tro meg, det kommer garantert flere raser og klasser etterhvert. Det er som sagt bare å tenke litt utenfor boksen. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Og med noe unikt, hva tenker du på da? Klarer du å tenke på en annen klasse som hadde passet, ut over det vi allerede har? Poenget er at alle klassene representerer noen i star wars filmene. De er ment å være veldig like. de hadde vel hatt dem identiske om de kunne, men p.g.a. story så kan de ikke. For det første er historien og klassene laget i samsvar, så de kunne fint ha endret begge to når de lagde spillet. Og for det andre er det lov å tenke litt utenfor boksen. Bare fordi "sånn er det" betyr det ikke at sånn må det være". MrLee, du sier de er ment å være like? Det er greit, men hvorfor må vi ha to jediklasser og to sithklasser? Tenk om vi kun hadde hatt én jediklasse (ganske enkelt kalt Jedi). Denne hadde hatt de grunnleggende triksene til Jedi Knight og Jedi Councelor opp til level 10. Deretter hadde vi kunne spesialisert oss som enten Jedi Knight og blitt svært flink i kamp, med tung rustning og så videre, eller som Jedi Councelor og gått den veien i stedet med bra Force-krefter, lett rustning og så videre. I tillegg har vi jo tre skilltrees hver. For Jedi Knight hadde ett tre vært dedikert ett enkelt lyssverd, ett for to og ett for dobbelt lyssverd. For JC hadde vi hatt ett for Force (Healing og buffs), ett Force (angrep og debuffs) og ett for noe annet. Begge klassene kunne brukt hvilket lyssverd de ville, om det var enkelt, dobbelt eller to av dem. (om en JK hadde fokusert på to lyssverd kunne han fortsatt ha brukt ett enkelt, men noen skills ville vært ubrukelige.) Sith på sin side hadde vært noe lignende, med spesialisering i Assassin eller Marauder. Slimda, du spør om jeg kan tenke på en annen klasse som hadde passet? Ja, det klarer jeg helt fint. Jeg kan ramse opp flere dusin klasser uten problem før jeg i det hele tatt begynner å tenke over det. Star Wars har enormt med lore, så det er bare å leke litt med den. Hva med en pilotklasse? Han er dårlig til kamp på bakken, og har kun en laserpistol, lett rustning og noen få hånd til hånd-knep å forsvare seg med. Men til gjengjeld har han en companion som kan det der med å sloss, og piloten er som navnet sier svært bra i kamp i rommet med bedre armor på skipet, flere skills (kan gjøre barrel roll , matche farten til det vi sikter på og så videre, for å nevne noe). Det er bare fantasien som setter grenser. Og tro meg, det kommer garantert flere raser og klasser etterhvert. Det er som sagt bare å tenke litt utenfor boksen. Problemet med å lage en pilotklasse er ganske innlysende, er det ikke? Hva skal den brukes til? Hadde space combat vært noe som helst i nærheten av Tie fighter spillet så hadde jeg sett nytteverdien, men slik space combat funker nå er det en tullete klasse ingen ville spilt. Så klart liker man selvtortur er det å spille en klasse som er dårlig til kamp på bakken en fin ting, men for de normale så ville det vært en tåpelig klasse av null verdi. Ubrukelig i PvE og ubrukelig i PvP siden alle andre klasser ville gjort jobben bedre i raids. Solo PvE kunne han a basert seg på companion, men det går ikek i gruppe eller raids. En companion som er god til å sloss er en ting, men slik companions funker idag hadde det vært alt for lett og satt de ut av spill. Se for deg PvP scenario, assassin sniker seg opp legger zap på companion siden det er den beste til å slåss og grisebanker piloten på null komma niks. I raids og grupper ville folk heller tatt to andre DPS personer enn å måtte velge bort 2 personer for at piloten skulle hatt companion sin ute for å kunne gjøre skade. Tanken skjønner jeg, men slik spillet er lagd så ville det vært en fantastisk dårlig klasse uten verdi for andre spillere. Greit å tenke utenfor boksen, men skal man først tenke utenfor boksen må man ta med alle aspekter og ikke bare at ideen høres artig ut der og da. Kom gjerne med forslag til en annen klasse siden du kan ramse opp flere dusin før du hele tatt begynner å tenke på det. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Piloten var bare et eksempel, og selv om romkampene i dag er kjedelige blir de bedre. BioWare har flere bekreftet at de planlegger minst en expansion og at de planlegger noe stort med romkampene. Du skal ikke se bort ifra at det er en sammenheng der. Strengt tatt trenger de bare å låse opp aksen på romskipene (dvs fjerne on-rails biten), så kan romkamper bli svært bra. Og for den saks skyld vil piloten selvsagt ikke være "ubrukelig" på bakken. Hva med å la ham leke med en AT-AT, for eksempel? And now to something complete different. Har dere opplevd dette? Er det noen måter å fikse det på? Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Piloten var bare et eksempel, og selv om romkampene i dag er kjedelige blir de bedre. BioWare har flere bekreftet at de planlegger minst en expansion og at de planlegger noe stort med romkampene. Du skal ikke se bort ifra at det er en sammenheng der. Strengt tatt trenger de bare å låse opp aksen på romskipene (dvs fjerne on-rails biten), så kan romkamper bli svært bra. Og for den saks skyld vil piloten selvsagt ikke være "ubrukelig" på bakken. Hva med å la ham leke med en AT-AT, for eksempel? And now to something complete different. Har dere opplevd dette? Er det noen måter å fikse det på? Kan du forklare hva som er galt ? Mener du skyggen ser ræva ut så er det vel ikke så lett og feks ha Aantialiasing på skygger i noen spill. Desuten kjøre du uten Antialiasing og ser jeg. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Min første Heroric world boss: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Kan du forklare hva som er galt ? Mener du skyggen ser ræva ut så er det vel ikke så lett og feks ha Aantialiasing på skygger i noen spill. Desuten kjøre du uten Antialiasing og ser jeg. Seriøst? Du ser ingenting galt med bokser rundt skyggene av karakterene? Endret 6. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvor mye krever spillet i forhold til wow? Har bare en gammel laptop men kunne tenke meg å spille litt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hvor mye krever spillet i forhold til wow? Har bare en gammel laptop men kunne tenke meg å spille litt. http://www.tomshardware.com/reviews/star-wars-gaming-tests-review,3087-3.html Spillet er like optimalisert som en konsoll port atm, kan hende det blir bedre ytelse om en stund. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kan du forklare hva som er galt ? Mener du skyggen ser ræva ut så er det vel ikke så lett og feks ha Aantialiasing på skygger i noen spill. Desuten kjøre du uten Antialiasing og ser jeg. Seriøst? Du ser ingenting galt med bokser rundt skyggene av karakterene? Ikke lett og se om det va på bakken eller rundt, er nok noe med grafikken i spillet ja, virke så mangen sliter med bugs her men jeg har ingen. Prøv og oppdater til nyeste driver(feks beta) og se om det blir bedre. Ellers er det bug i spillet mot ditt system oppsett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg starta min første sith i går og må si intro videoen til sithene er EKTREMT mye kulere enn republic sin. Hvorfor har ingen laget en 2 timers lang film, som ser ut som den intro filmen, den er jo bare ektremt rå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fordi introfilmene spiller på ekstremt mange typiske "strenger" for å få deg slukt inn i filmen. Varer det for lenge, dabber spenningen av. Det er ikke like lett å lage en slik film som holder deg oppslukt hele tiden, som man skulle tro. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 fordi det er svindyrt Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er jo bare 3 poster på rad med pvp, før det var det side opp og side ned om spillet er et mmo eller ikke Haters gonna hate Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det noen måter å få testet spillet på? can you run it sier jeg kan kjøre spillet men er litt skeptisk. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Specs? Intel® Core2 Duo CPU P8700 @ 2.53GHz 2.5 GHz CPU 2.1 GB RAM 32-bit windows 7 ATI Mobility Radeon HD 3650 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Altfor svakt, måtte nok ha tatt en helrenovering av maskinen for å kjøre BF3. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Oida, var litt i feil tråd ja, tror fortsatt det vil være litt i svakeste laget for å kjøre SWToR med god flyt i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå