MrLee Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Ja det har irritert meg. OCD som jeg er så så jeg meg nødt til å bare blåse gjennom endel grå quests bare for å få dem bort. Men men, nytt spill, mye bugs i starten er ikke akkurat uvanlig for MMOer. Tåler man ikke det bør man rett og slett ikke kjøpe MMOer det første halvåret-året eller så. Endret 6. januar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sier du det du? Man kan ikke ta ned samtlige servere flere timer hver dag får å implementere den ene bittelille fiksen etter den andre. De må klare å samle det opp i en patch per uke som legges ut ved weekly maintanance. Er vel slik de fleste utviklere gjør det, eller? Selvfølgelig skal kritiske feil fikses umiddelbart. Vanligvis gjør de ikke det før ved maintenance, men det er snakk om kritiske ting som må rettes. Som f.eks den en buggen som gjorde at man var totalt uovervinnelig ved å bruke /getdown. EDIT: Dette med questloggen er en stor feil i seg selv, men man skulle vel ikke tro at det er så fryktelig avansert at de ikke skal klare å fikse det på relativt kort tid. At de bruker flere uker på det bekymrer meg.. EDIT 2: Har tusen andre ting å gjøre når servere er nede, så det er ikke problemet, men som jeg sier, serverne var nede i hele går formiddag. Ser ut som om det samme skjer idag. Litt dumt å betale for et spill der serverne er nede 2-3 dager i uken. Hva er galt med Quest loggen? Dessuten. Alle MMO-spill har litt ekstra bugs i starten. Minusen med SWTOR er at nedetiden på serveren er på nattetid til USA, som er tidlig dagtid i Europa. Problemet med quest loggen er at man får innimellom quests man ikke kan slette, dette er ikke class quests men normale quests som man må enten gjennomføre eller bringe til neste stadie før man kan slette dem. Bara ta bort tracking på de och tryck på "minus" i det område de questerna är i så syns de inte längre. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kom til lvl 10 og er assassin Har hørt at assassin er dritt til lvl 35, hvorfor det? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sier du det du? Man kan ikke ta ned samtlige servere flere timer hver dag får å implementere den ene bittelille fiksen etter den andre. De må klare å samle det opp i en patch per uke som legges ut ved weekly maintanance. Er vel slik de fleste utviklere gjør det, eller? Selvfølgelig skal kritiske feil fikses umiddelbart. Vanligvis gjør de ikke det før ved maintenance, men det er snakk om kritiske ting som må rettes. Som f.eks den en buggen som gjorde at man var totalt uovervinnelig ved å bruke /getdown. EDIT: Dette med questloggen er en stor feil i seg selv, men man skulle vel ikke tro at det er så fryktelig avansert at de ikke skal klare å fikse det på relativt kort tid. At de bruker flere uker på det bekymrer meg.. EDIT 2: Har tusen andre ting å gjøre når servere er nede, så det er ikke problemet, men som jeg sier, serverne var nede i hele går formiddag. Ser ut som om det samme skjer idag. Litt dumt å betale for et spill der serverne er nede 2-3 dager i uken. Hva er galt med Quest loggen? Dessuten. Alle MMO-spill har litt ekstra bugs i starten. Minusen med SWTOR er at nedetiden på serveren er på nattetid til USA, som er tidlig dagtid i Europa. Problemet med quest loggen er at man får innimellom quests man ikke kan slette, dette er ikke class quests men normale quests som man må enten gjennomføre eller bringe til neste stadie før man kan slette dem. Bara ta bort tracking på de och tryck på "minus" i det område de questerna är i så syns de inte längre. Hallo, er jo ikke dette som er problemet da.. Questloggen blir full p.g.a 10-12 gråe low level quests man ikke får fjernet. Utrolig irriterende å komme til en ny planet og ikke ha muligheten til å plukke opp alle quests i en quest hub p.g.a at questloggen er full. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kom til lvl 10 og er assassin Har hørt at assassin er dritt til lvl 35, hvorfor det? Har spilt assassin til level 46 nå, og "problemet" med assassin er at man tåler lite som dps spec mens man levler. Det kan kompenseres med å gå tank spec, men jeg er dps og har brukt Khem Val som tank opp til level 40ish da ble han for dårlig. Nå så bruker jeg tank stance som dps med healer pet og det funker greit. Man kan gjøre mye skade, men samtidig det å ta å angripe større grupper med folk og fe er en risikosport til tider. men med litt fornuftig bruk av CC så er det som regel ikke alt for mye stress. Men til tider kan oppdrag virke frustrende pga av at man tar mye skade fort. Sier du det du? Man kan ikke ta ned samtlige servere flere timer hver dag får å implementere den ene bittelille fiksen etter den andre. De må klare å samle det opp i en patch per uke som legges ut ved weekly maintanance. Er vel slik de fleste utviklere gjør det, eller? Selvfølgelig skal kritiske feil fikses umiddelbart. Vanligvis gjør de ikke det før ved maintenance, men det er snakk om kritiske ting som må rettes. Som f.eks den en buggen som gjorde at man var totalt uovervinnelig ved å bruke /getdown. EDIT: Dette med questloggen er en stor feil i seg selv, men man skulle vel ikke tro at det er så fryktelig avansert at de ikke skal klare å fikse det på relativt kort tid. At de bruker flere uker på det bekymrer meg.. EDIT 2: Har tusen andre ting å gjøre når servere er nede, så det er ikke problemet, men som jeg sier, serverne var nede i hele går formiddag. Ser ut som om det samme skjer idag. Litt dumt å betale for et spill der serverne er nede 2-3 dager i uken. Hva er galt med Quest loggen? Dessuten. Alle MMO-spill har litt ekstra bugs i starten. Minusen med SWTOR er at nedetiden på serveren er på nattetid til USA, som er tidlig dagtid i Europa. Problemet med quest loggen er at man får innimellom quests man ikke kan slette, dette er ikke class quests men normale quests som man må enten gjennomføre eller bringe til neste stadie før man kan slette dem. Bara ta bort tracking på de och tryck på "minus" i det område de questerna är i så syns de inte längre. Problemet er ikke at quests synes, men at de tar opp plass i quest boka. Så har man mange grå quests som ikke kan fjernes så får man ikke tatt nye pga av at man får full quest log... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg har ikke opplevd disse quest problemene enda, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg har gjort alle questene jeg har kommet over til nå. Har blitt level 25 og akkurat forlatt Taris. Begynner å like gunslinger mer å mer jo mer jeg spiller med denne klassen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ånei!!! Jeg kikket litt på den skill-kalkulatoren noen posta her i stad. Og hvis jeg velger Vanguard på Trooperen min, så har noen skills samme bilde som Jedi Sagen min FORVIRRENDE! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg har ikke opplevd disse quest problemene enda, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg har gjort alle questene jeg har kommet over til nå. Nei da har du selvfølgelig ikke oppdaget dette problemet. Problemet oppstår når du plukker opp quests du ikke gidder å gjøre der og da. Så lvl`er du plutselig opp og finner ut at du skal dra til neste planet fordi den planeten du er på gir deg lite EXP. Så oppdager du at questet du plukket opp på forrige planet var et så kalt "Bonus quest", og denne får du ikke slettet fra questloggen. Når du får over 10 slike begynner det å bli irriterende. Endret 6. januar 2012 av El Fantasma Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er bonus quests han snakker om. De kan man ikke slette. Og stikker du til en annen planet med aktive bonus quests får du dem ikke ut av questloggen igjen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er ikke bare quests som er markert med bonus som er slik. det er enkelte laange quest lines som også er slik, planet story quests på en måte (i alle fall dem jeg har merket det på på tattooine, alderaan og Taris til nå. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kom til lvl 10 og er assassin Har hørt at assassin er dritt til lvl 35, hvorfor det? Assassin er vel ikke dritt, men heller ikke bra, frem til lvl 42 og oppover fordi du ikke får det helt store av abilities før mot slutten. Samt at skilltreet ditt bygger veldig på at det siste du skiller ut gjør deg veldig mye sterkere. Men det er ikke "dritt". Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kom til lvl 10 og er assassin Har hørt at assassin er dritt til lvl 35, hvorfor det? Har spilt assassin til level 46 nå, og "problemet" med assassin er at man tåler lite som dps spec mens man levler. Det kan kompenseres med å gå tank spec, men jeg er dps og har brukt Khem Val som tank opp til level 40ish da ble han for dårlig. Nå så bruker jeg tank stance som dps med healer pet og det funker greit. Man kan gjøre mye skade, men samtidig det å ta å angripe større grupper med folk og fe er en risikosport til tider. men med litt fornuftig bruk av CC så er det som regel ikke alt for mye stress. Men til tider kan oppdrag virke frustrende pga av at man tar mye skade fort. Takker Kom til lvl 10 og er assassin Har hørt at assassin er dritt til lvl 35, hvorfor det? Assassin er vel ikke dritt, men heller ikke bra, frem til lvl 42 og oppover fordi du ikke får det helt store av abilities før mot slutten. Samt at skilltreet ditt bygger veldig på at det siste du skiller ut gjør deg veldig mye sterkere. Men det er ikke "dritt". Ahh. Jeg hørte de blir OP etter 35 da. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Assassins er sterke fra start til slutt. Eneste klassen som har såpass mye verktøy tilgjengelig og det i kombinasjon med høy burst dps. Mange får inntrykk av at de er OP pga det er den klassen flest folk spiller virker det som, ihvertfall av grindebukker Så mange med valor rank 60 som viser dem litt sterkere enn dem egentlig er. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ny patch i dag også, men ingen dansebug er nevnt der. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kommer det patch hver dag eller? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Ny patch i dag også, men ingen dansebug er nevnt der. http://www.swtor.com/patchnotes/1.0.2b/152012 Bug Fixes Social emotes (like /getdown) can no longer interfere with combat. getdown == dance Endret 6. januar 2012 av LNF Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kommer det patch hver dag eller? Dagens patch var exploit fixes. De aller fleste MMO's kjører patching ved første mulige anledning når exploits er involvert. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Merkelig, leste ikke dette i går. Godt å se at det er fikset da ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Ny patch i dag også, men ingen dansebug er nevnt der. http://www.swtor.com/patchnotes/1.0.2b/152012 Bug Fixes Social emotes (like /getdown) can no longer interfere with combat. getdown == dance Men det ER en danseemote, bare ikke /dance.. på samme måte som /clubdance og er en danseemote... Betyr det at twi'leks har /dance /clubdance /getdown og deres egen racial dance, alle forskjellige? (har nemlig ikke sett på twi'lek dansen) Endret 6. januar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå