Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

- Fire klasser på hver side, som igjen er del opp i to klasser hver. Disse ny klassene er så forskjellige fra hverandre at det i praksis er hele seksten klasser. Det gir mye variasjon. Samtidig er de ti første levelene før du får disse klassene en kombinasjon av begge de avanserte klassene, så du får testet begge og ser hva du vil fokusere mest på.

vs

- De fire klassene på hver side er alt for like hverandre.

*kremt* :p

 

Sith Warrior og Jedi Knight for eksempel er svært like hverandre på mange måter. Det betyr ikke at de er identiske, men de kunne fint ha vært enda mer forskjellige. Det samme gjelder Smuggler og Imperial Agent. Jeg mener jedi knight og cousoular burde vært slått sammen til én klasse, og sith warrior og assassin burde vært slått sammen til én klasse. I stedet kunne de hatt noe unikt som den fjerde klassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Fire klasser på hver side, som igjen er del opp i to klasser hver. Disse ny klassene er så forskjellige fra hverandre at det i praksis er hele seksten klasser. Det gir mye variasjon. Samtidig er de ti første levelene før du får disse klassene en kombinasjon av begge de avanserte klassene, så du får testet begge og ser hva du vil fokusere mest på.

vs

- De fire klassene på hver side er alt for like hverandre.

*kremt* :p

 

Sith Warrior og Jedi Knight for eksempel er svært like hverandre på mange måter. Det betyr ikke at de er identiske, men de kunne fint ha vært enda mer forskjellige. Det samme gjelder Smuggler og Imperial Agent. Jeg mener jedi knight og cousoular burde vært slått sammen til én klasse, og sith warrior og assassin burde vært slått sammen til én klasse. I stedet kunne de hatt noe unikt som den fjerde klassen.

 

De er ment å være veldig like. de hadde vel hatt dem identiske om de kunne, men p.g.a. story så kan de ikke.

Lenke til kommentar

Hei,

har en venn som spiller Juggernaut - immortal og det var meningen at han skulle tanke for oss. MEN han sier han ikke har noen spells som reducer damage income / Tar aggro etc. Har han virkelig ikke det? Han er ny når det gjelder mmorpgs, så jeg har en følelse på at han tar feil :p

Lenke til kommentar

Hei,

har en venn som spiller Juggernaut - immortal og det var meningen at han skulle tanke for oss. MEN han sier han ikke har noen spells som reducer damage income / Tar aggro etc. Har han virkelig ikke det? Han er ny når det gjelder mmorpgs, så jeg har en følelse på at han tar feil :p

 

Sith Juggernaut har vel opptil flere abilities som reduserer skade og tar aggro fra mobs. Har en juggernaut i guildet og han har ihvertfall disse abilitiene. Kan jo tenkes at vennen din simpelthen har glemt å kjøpe skills når han levler og det er derfor han ikke har det. :p

Lenke til kommentar

Hei,

har en venn som spiller Juggernaut - immortal og det var meningen at han skulle tanke for oss. MEN han sier han ikke har noen spells som reducer damage income / Tar aggro etc. Har han virkelig ikke det? Han er ny når det gjelder mmorpgs, så jeg har en følelse på at han tar feil :p

 

Sith Juggernaut har vel opptil flere abilities som reduserer skade og tar aggro fra mobs. Har en juggernaut i guildet og han har ihvertfall disse abilitiene. Kan jo tenkes at vennen din simpelthen har glemt å kjøpe skills når han levler og det er derfor han ikke har det. :p

 

Dumme meg. Glemte å ta emd levelen hans. Han er level 15, snart 16

Lenke til kommentar

Hei,

har en venn som spiller Juggernaut - immortal og det var meningen at han skulle tanke for oss. MEN han sier han ikke har noen spells som reducer damage income / Tar aggro etc. Har han virkelig ikke det? Han er ny når det gjelder mmorpgs, så jeg har en følelse på at han tar feil :p

 

Sith Juggernaut har vel opptil flere abilities som reduserer skade og tar aggro fra mobs. Har en juggernaut i guildet og han har ihvertfall disse abilitiene. Kan jo tenkes at vennen din simpelthen har glemt å kjøpe skills når han levler og det er derfor han ikke har det. :p

 

Dumme meg. Glemte å ta emd levelen hans. Han er level 15, snart 16

 

Skulle akkurat til å spørre om det.

 

I lvl 16 får han jo kanskje noe av det viktigste når det kommer til tanking, nemmelig "defensive stance" husker ikke helt hva den heter.

Man får også guard.

Og om han ikke har fått det enda er det ikke lenge til han får taunt og invincible.

 

Channel the force er det ikke lenge til han får.

 

Og "saber ward - tingen" (husker ikke helt hva det heter) er vell man "født med"? :p

 

Nå er det lenge siden jeg var i de lvlene, men man får mye nyttig tank snacks i de lvlene.

Lenke til kommentar

Patching...igjen..

Jeg må faktisk innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei denne patchinga.

Eller, patcher er ikke problemet, det er selvfølgelig bare positivt at BioWare jobber med å forbedre spillet, men det forundrer meg at man klarer å ta ned serverne i flerfoldige timer når man leser hva de faktisk har fikset!

Et par minor fixes og serverne er nede i 5 timer.

 

Og fortsatt klarer de ikke å fikse elementære og i mine øyne store feil som f.eks at man ikke kan abandone enkelte quests (bonus quests og chain quests) i questloggen!

For ikke å snakke om ability delay..

 

Sånn, måtte bare få det ut! :mad:

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

De jobber ikke med en ting om gangen, om det er det du tror. De har et enormt team som driver med fikser og løsninger. Når de har "nok" løsninger, slipper de det ut som en patch, mens de andre fortsatt jobber videre med sine løsninger. Det er faktisk slik at de største feilene vanligvis tar en stund for å fikse.

Lenke til kommentar

Sier du det du?

Man kan ikke ta ned samtlige servere flere timer hver dag får å implementere den ene bittelille fiksen etter den andre.

De må klare å samle det opp i en patch per uke som legges ut ved weekly maintanance.

Er vel slik de fleste utviklere gjør det, eller?

Selvfølgelig skal kritiske feil fikses umiddelbart.

 

EDIT:

Dette med questloggen er en stor feil i seg selv, men man skulle vel ikke tro at det er så fryktelig avansert at de ikke skal klare å fikse det på relativt kort tid. At de bruker flere uker på det bekymrer meg..

EDIT 2:

Har tusen andre ting å gjøre når servere er nede, så det er ikke problemet, men som jeg sier, serverne var nede i hele går formiddag. Ser ut som om det samme skjer idag.

Litt dumt å betale for et spill der serverne er nede 2-3 dager i uken.

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Patching...igjen..

Jeg må faktisk innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei denne patchinga.

Eller, patcher er ikke problemet, det er selvfølgelig bare positivt at BioWare jobber med å forbedre spillet, men det forundrer meg at man klarer å ta ned serverne i flerfoldige timer når man leser hva de faktisk har fikset!

Et par minor fixes og serverne er nede i 5 timer.

 

Og fortsatt klarer de ikke å fikse elementære og i mine øyne store feil som f.eks at man ikke kan abandone enkelte quests (bonus quests og chain quests) i questloggen!

For ikke å snakke om ability delay..

 

Sånn, måtte bare få det ut! :mad:

 

Det du anser som ett par minor fixes er ofte mer alvorlig for enkelte enn som så. Det finnes alltid de som vil utnytte en bug, f.eks så er det en bug man kunne gjøre med monstre hvor man interruptet dem ved å skrive en emote. Når dette var gjort kunne resten av gruppa de enkelt slå ned monsteret uten å bli slått tilbake på. Slike exploits kan potensielt ødelegge deler av ett spill og bør fikses med en gang. Var vel i AoC man fant en exploit som genererte unormalt mye penger for enkelte, og denne ble ikke fikset med en gang så man hadde brått en massiv mengde folk som brukte exploiten. Noe som ødela for de som ikke brukte den. Da funcom endelig tok ned serverne for å fikse den hadde det pågått i en dag eller to og men skaden for de som ikke visste om den eller brukte den var likevel gjort. Fixen i seg selv var ikke stor, men bugs bør fikses så snart det lar seg gjøre for at folk ikke skal kunne utnytte den til sin fordel.

Lenke til kommentar

Patching...igjen..

Jeg må faktisk innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei denne patchinga.

Eller, patcher er ikke problemet, det er selvfølgelig bare positivt at BioWare jobber med å forbedre spillet, men det forundrer meg at man klarer å ta ned serverne i flerfoldige timer når man leser hva de faktisk har fikset!

Et par minor fixes og serverne er nede i 5 timer.

 

Og fortsatt klarer de ikke å fikse elementære og i mine øyne store feil som f.eks at man ikke kan abandone enkelte quests (bonus quests og chain quests) i questloggen!

For ikke å snakke om ability delay..

 

Sånn, måtte bare få det ut! :mad:

 

Det du anser som ett par minor fixes er ofte mer alvorlig for enkelte enn som så. Det finnes alltid de som vil utnytte en bug, f.eks så er det en bug man kunne gjøre med monstre hvor man interruptet dem ved å skrive en emote. Når dette var gjort kunne resten av gruppa de enkelt slå ned monsteret uten å bli slått tilbake på. Slike exploits kan potensielt ødelegge deler av ett spill og bør fikses med en gang. Var vel i AoC man fant en exploit som genererte unormalt mye penger for enkelte, og denne ble ikke fikset med en gang så man hadde brått en massiv mengde folk som brukte exploiten. Noe som ødela for de som ikke brukte den. Da funcom endelig tok ned serverne for å fikse den hadde det pågått i en dag eller to og men skaden for de som ikke visste om den eller brukte den var likevel gjort. Fixen i seg selv var ikke stor, men bugs bør fikses så snart det lar seg gjøre for at folk ikke skal kunne utnytte den til sin fordel.

 

Helt enig, og det skrev jeg også i posten over.

Kritiske feil bør rettes umiddelbart.

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Sier du det du?

Man kan ikke ta ned samtlige servere flere timer hver dag får å implementere den ene bittelille fiksen etter den andre.

De må klare å samle det opp i en patch per uke som legges ut ved weekly maintanance.

Er vel slik de fleste utviklere gjør det, eller?

Selvfølgelig skal kritiske feil fikses umiddelbart.

Vanligvis gjør de ikke det før ved maintenance, men det er snakk om kritiske ting som må rettes. Som f.eks den en buggen som gjorde at man var totalt uovervinnelig ved å bruke /getdown.

EDIT:

Dette med questloggen er en stor feil i seg selv, men man skulle vel ikke tro at det er så fryktelig avansert at de ikke skal klare å fikse det på relativt kort tid. At de bruker flere uker på det bekymrer meg..

EDIT 2:

Har tusen andre ting å gjøre når servere er nede, så det er ikke problemet, men som jeg sier, serverne var nede i hele går formiddag. Ser ut som om det samme skjer idag.

Litt dumt å betale for et spill der serverne er nede 2-3 dager i uken.

Hva er galt med Quest loggen?

 

Dessuten. Alle MMO-spill har litt ekstra bugs i starten. Minusen med SWTOR er at nedetiden på serveren er på nattetid til USA, som er tidlig dagtid i Europa.

Lenke til kommentar

Sier du det du?

Man kan ikke ta ned samtlige servere flere timer hver dag får å implementere den ene bittelille fiksen etter den andre.

De må klare å samle det opp i en patch per uke som legges ut ved weekly maintanance.

Er vel slik de fleste utviklere gjør det, eller?

Selvfølgelig skal kritiske feil fikses umiddelbart.

Vanligvis gjør de ikke det før ved maintenance, men det er snakk om kritiske ting som må rettes. Som f.eks den en buggen som gjorde at man var totalt uovervinnelig ved å bruke /getdown.

EDIT:

Dette med questloggen er en stor feil i seg selv, men man skulle vel ikke tro at det er så fryktelig avansert at de ikke skal klare å fikse det på relativt kort tid. At de bruker flere uker på det bekymrer meg..

EDIT 2:

Har tusen andre ting å gjøre når servere er nede, så det er ikke problemet, men som jeg sier, serverne var nede i hele går formiddag. Ser ut som om det samme skjer idag.

Litt dumt å betale for et spill der serverne er nede 2-3 dager i uken.

Hva er galt med Quest loggen?

 

Dessuten. Alle MMO-spill har litt ekstra bugs i starten. Minusen med SWTOR er at nedetiden på serveren er på nattetid til USA, som er tidlig dagtid i Europa.

 

Problemet med quest loggen er at man får innimellom quests man ikke kan slette, dette er ikke class quests men normale quests som man må enten gjennomføre eller bringe til neste stadie før man kan slette dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...