Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste man kan ta som trygghet er at pvp også handler om samarbeid, og at det å drepe ikke betyr alt. Men hva om Operatives er på et godt lag? Da er det ikke umulig å gjøre 500k dmg i en Warzone.

Er nok ikke bare operative som gjør skade gitt :p

Det er da opplest og vedtatt at BH gjør epic mye skade fra før da? :p

Lenke til kommentar

Dette føles nesten ikke som et mmo jo.. Helt latterlig måten de har instance gjort planetene, uten noen form for felles /who eller general chat... Når jeg har levled litt slitter jeg med at det er rundt 10-20 på samme planeten hele døgnet. Er mange andre der men det er instanced til en "egen" planet..

Serveren er heavy populated noen ganger i døgnet men alikevell ikke folk..

Noen som sitter med samme følelsen? Viss ikke det er et annet system på lvl 50 er det jo helt latterlig i forhold til flashpoints og raids... Og at på til ingen lfg finder eller system... (det som er kommer barre de i samme "instancen" opp...

Lenke til kommentar

Hva snakker du om? General chat er jo felles for alle instanser av en planet.

Okey, noen sa det ikke var det. Men da er det jo ikke så gale ;) Grunnen til at jeg trudde det er at jeg aldri ser noen som ikke er på /who listen på General chat, hehe..

Edit: Hvor stor kapasitet har en server da? 20 000? 50 000?

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Har akkurat møtt på ett problem i spillet som jeg vil se kan bli ett stort problem fremover, ihvertfall for min egen del.

I alle andre MMO's jeg har spilt gjennom årene har jeg aldri hatt problemer med og sende ting jeg har laget selv(crafting) til mine andre alts i spillet. Men i dette spillet så er det foreløpig klin umulig. Ikke nok med at crafting av ting tar innmari lang tid i dette spillet, men ingen kan jo eller gidder å bruke tingene jeg lager uansett da jeg ikke får sendt dem til folk og nei tingene er ikke bound. Kan jo for øyeblikket bare lage lov lvl våpen, tenkte jeg skulle sende noen over til min nyeste alt, men nei det ville ikke la seg gjøre :(

Hvilken side man spiller på som i dette spillet skulle ikke ha hatt noen betydning når det gjelder crafting/overføre ting til andre chars som kan bruke det man lager.

Jeg som nettopp hadde laget noen fine ting til min nyeste alt, men må nå isteden bare selge alt til en vendor for ingen kan bruke det. For hvem gidder og kjøpe lov lvl items når dem heller kan finne det selv fra loots osv.. Må si jeg er litt skuffet over dette her :(

Lenke til kommentar

Har akkurat møtt på ett problem i spillet som jeg vil se kan bli ett stort problem fremover, ihvertfall for min egen del.

I alle andre MMO's jeg har spilt gjennom årene har jeg aldri hatt problemer med og sende ting jeg har laget selv(crafting) til mine andre alts i spillet. Men i dette spillet så er det foreløpig klin umulig. Ikke nok med at crafting av ting tar innmari lang tid i dette spillet, men ingen kan jo eller gidder å bruke tingene jeg lager uansett da jeg ikke får sendt dem til folk og nei tingene er ikke bound. Kan jo for øyeblikket bare lage lov lvl våpen, tenkte jeg skulle sende noen over til min nyeste alt, men nei det ville ikke la seg gjøre :(

Hvilken side man spiller på som i dette spillet skulle ikke ha hatt noen betydning når det gjelder crafting/overføre ting til andre chars som kan bruke det man lager.

Jeg som nettopp hadde laget noen fine ting til min nyeste alt, men må nå isteden bare selge alt til en vendor for ingen kan bruke det. For hvem gidder og kjøpe lov lvl items når dem heller kan finne det selv fra loots osv.. Må si jeg er litt skuffet over dette her :(

Kan du ikke bare legge ut på AH å kjøpe på alten din?

Lenke til kommentar

Jasså?

Noe av det du crafter er "bound on pickup", men mesteparten skal være "bound on equip".

Tar med et bilde av crafting-vinduet til min Sage:

post-130531-0-96733800-1325694954_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Lett å kjøpe når jeg starter med null penger :p

Men kan jo prøve og se om det går, siden det ikke går an og sende ting mellom de forskjellige siden så er jeg spent på om det går an og kjøpe mellom de to sidene ;S

Lenke til kommentar

Jasså?

Noe av det du crafter er "bound on pickup", men mesteparten skal være "bound on equip".

Tar med et bilde av crafting-vinduet til min Sage:

post-130531-0-96733800-1325694954_thumb.jpg

Bare for å si det første som faller meg inn.....himmel så likt det virker WoW :)

Lenke til kommentar

Lett å kjøpe når jeg starter med null penger :p

Men kan jo prøve og se om det går, siden det ikke går an og sende ting mellom de forskjellige siden så er jeg spent på om det går an og kjøpe mellom de to sidene ;S

Åja leste ikke posten skikkelig, du har en char på republic og en sith? Dette går ikke i noen av MMOsa jeg har spilt inkl WoW(hvertfall TBC/WOTLK), man kunne ikke lage char på andre faction på samme realm engang før. Eneste måten var å legge ut på AH i Booty Bay. DNO om AH i SWTOR er delt mellom factions. Mulig det er "underground" AH som i WoW.

Lenke til kommentar

Det burde være mulig, ihvertfall våpen som man har laget selv. Det er nå bare noen våpen jeg tenkte jeg skulle sende over til min nyeste alt.

Det går forresten an i Rift og der er det jo også to forskjellige factions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...