Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8 timer var det noen som sa i chat.

Heheh.. må le av companion min, vi er på vei til Aldaraan. Jeg spiller BH og er såklart aller mest interesert i penger også tar jeg for det meste darkside valg. Hoppa inn i starship mitt og så sier hun muntert "Oh i look forward to seeing Aldaraan, i hear its a beautiful planet" hvorpå jeg svarer "It will be a nice canvas for spilling red blood" så svarer hun tilbake "I know you love your job and everything, but you need to get your head checked soon......seriously" og gir meg et helt tåpelig blikk.

Jeje.. da får man vel sove litt, det blir en fin start å se Aldaraan for første gang.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Rundt 30min på det verste, ellers topper det rundt 5-10min

Takker :) Har lyst å spille på en server med mange på, men er ikke så begeistret for ventetider.

Vil skole PC'n min klare swtor?

Graphic card: Mobile intel® 4 series express chipset family

RAM: 1,92Gb

Processor: Intel® Core Duo CPU P8400 2.26GHZ

Windows XP

Lenke til kommentar

Drit i å fokuser på hva som gjør mest DPS og mest spike damage og sånt. Det vil forandre seg når de begynner med balansering. Finn deg noen du liker spillestilen på.

Healerene er Jedi Sage(Consular), Commando(Trooper) og Scoundrel(Smuggler). Tilsvarende på Empire-siden.

Lenke til kommentar

ARGH! Fri fra jobben så er nettet mitt nede... Sitte på mobilnett med edge som beste tilkobling er ikke akkurat optimalt :p

Takker ;) Hvilken class gjør mest DPS, og hvilken har mest spike skade? Og hva er healer klassen her?

Alle klassene har vel sine nisjer når det kommer til hvilken rolle de gjør det best i.

Er ingen combat logs enda så fremdeles vanskelig å si noe om hva slags dps de forskjellige klassene spytter ut.

Tropper f.eks. har forhåndsvis høy sustained damage og for de to advanced classene til trooper kan man gå tank (vanguard) eller healer (commando) ved sidenav dps via skillpoints (talents om du er kjent med wow).

Ta en titt her så får du en liten oversikt over de forskjellige advanced klassene (det som sier om du kan gå tank, healing eller dps ut ifra hvilket skill tre du velger).

http://www.wikiswtor.com/Advanced_classes

Lenke til kommentar

Drit i å fokuser på hva som gjør mest DPS og mest spike damage og sånt. Det vil forandre seg når de begynner med balansering. Finn deg noen du liker spillestilen på.

Healerene er Jedi Sage(Consular), Commando(Trooper) og Scoundrel(Smuggler). Tilsvarende på Empire-siden.

Takker, jeg gaar ikke etter stats :p Bare sjekt aa vite.

ARGH! Fri fra jobben så er nettet mitt nede... Sitte på mobilnett med edge som beste tilkobling er ikke akkurat optimalt :p

Takker ;) Hvilken class gjør mest DPS, og hvilken har mest spike skade? Og hva er healer klassen her?

Alle klassene har vel sine nisjer når det kommer til hvilken rolle de gjør det best i.

Er ingen combat logs enda så fremdeles vanskelig å si noe om hva slags dps de forskjellige klassene spytter ut.

Tropper f.eks. har forhåndsvis høy sustained damage og for de to advanced classene til trooper kan man gå tank (vanguard) eller healer (commando) ved sidenav dps via skillpoints (talents om du er kjent med wow).

Ta en titt her så får du en liten oversikt over de forskjellige advanced klassene (det som sier om du kan gå tank, healing eller dps ut ifra hvilket skill tre du velger).

http://www.wikiswtor.com/Advanced_classes

Takker! :) Har lyst aa finne en guild, muligens norsk? paa bloodworthy eller Uthar wynn... Er litt kjedelig aa spille alene, siden kompisene mine som gamer bare venter paa gw2...

Lenke til kommentar

Bloodworthy og en annen server jeg ikke husker navnet på har vel lengst kø. Men i det siste har jeg ikke sett at det har vært mer enn 25 min på det værste.

Ser et par Operative videoer. Virker veldig, veldig feil. http://www.youtube.com/watch?v=PHJeMY4-lu0&feature=related. Så når jeg tar en titt på skill treet så blir jeg bare veldig oppgitt over at det går ann å kontruere noe slikt.... rett og slett skremmende for dette spillets pvp.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Men ville det vært interesant å befolke en hel planet med såpass lite folk ?

Nei,,,,,,

La oss si at SWTOR får ettervert 20 millioner spillere , hvordan skal de takle dette på alle planetene ? 5 ukers kø foran quest npc ? Hva med raids ? Hva med story ? Hva med spillbarhet ? Hvordan skulle de laget planetene så spillet ble morro å spille hvis de bare hadde hatt 100K spillere ? Og de plutselig fikk 20 millioner spillere ?

Å lage en verden i fullskala med så mange eller få spillere , få det til å funke med alt starwars innebærer - på en eneste server , det er en oppgave ingen klarer. Ellers hadde de gjort det,,

Han EVE-fantasten her messer om dette , men som sagt , det fungerer bare i spill som EVE.

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Bloodworthy og en annen server jeg ikke husker navnet på har vel lengst kø. Men i det siste har jeg ikke sett at det har vært mer enn 25 min på det værste.

Ser et par Operative videoer. Virker veldig, veldig feil.

Så når jeg tar en titt på skill treet så blir jeg bare veldig oppgitt over at det går ann å kontruere noe slikt.... rett og slett skremmende for dette spillets pvp.

Er ikke noe i den videoen som virker vanvittig i forhold til hva jeg kan gjøre som Merc. Spiller med en av de mest kjente Operativene på Bloodworthy og ja, han banker folk litt bedre enn meg, men han er også mye mer sårbar. Det store problemet er det samme som jeg har nevnt tidligere i tråden, utstyrsforskjellen. Operative er veldig bra for mange korte konfrontasjoner siden de gjør veldig mye skade med en gang, men når det er en litt større kamp og fiendene faktisk tåler litt så blir ting fort mer balansert. Det er bare akkurat nå som det fortsatt er mange lav level og folk uten utstyr i Warzones at ting virker veldig feil. Og det er ikke akkurat som om jeg ikke får klager heller.

Lenke til kommentar

Uenig. Operatives gjør ikke like bra skade i lengre kamper, men de gjør fortsatt god skade etter de har fått gjort bursten sin. Samtidig som de har gode muligheter til å restealthe både etter å lett kunne drepe et par spillere og komme ooc, og ved å bruke Cloaking Screen. Foruten det er de sterkest melee, men kan også gjøre skade fra avstand - noe som gjør det vanskelig for andre melee klasser. De kan også heale seg opp forholdsvis raskt, både med HoT's og større direct heals. Også kan vi jo ta med den absurde Crit ig Damage bonusen de kan få via skill treet også (Concealed Attacks: 16% crit. Lethality: 6% crit. Merci Kept Blades: 30% mer Crit skade. Culling 3% mer skade på poisoned targets.). Og 6% mer endurance i pvp treet sitt, 3% mer enn f.eks. Sith Assassins kan få i tank treet sitt.

Det eneste man kan ta som trygghet er at pvp også handler om samarbeid, og at det å drepe ikke betyr alt. Men hva om Operatives er på et godt lag? Da er det ikke umulig å gjøre 500k dmg i en Warzone.

Lenke til kommentar

Er serverene nede helt til 17 i dag? o.O Og takk bandreas, men jeg vet det naa :p

Joda, så lenge vi ikke får extended igjen ihvertfall. Blir jo slik ukentlig fremover, med mindre dem skulle tenke seg litt om å gjøre forandringer.

Kø er ikke så galt nå lengre, lå jo på opptil 6-7 timer ved launch før de økte cappen. Nå får du somregel bare 30-40 minutter om du er uheldig. Regner med at det er ganske likt på Bloodworthy som TOFN.

Bikka endelig 50, som IA får du en liten overaskelse i 46-49 området. Så kan være greit å ha litt creds klare til upgrades.

Mister jo Kalyio for en tid, kjører selv Scorpio mens hun er borte. Men doktoren skal også være et brukbart alternativ.

Lenke til kommentar

Det eneste man kan ta som trygghet er at pvp også handler om samarbeid, og at det å drepe ikke betyr alt. Men hva om Operatives er på et godt lag? Da er det ikke umulig å gjøre 500k dmg i en Warzone.

Husker ikke hva Mercer har vært oppe i jeg, men har da selv nådd 400k i alderaan og voidstar uten noen særlig pre-made (er egentlig bedre hvis du vil ha høy maks damage done :p) Kan ikke huske at han har toppa 500k, men godt mulig.

Er helt enig i at Operative gjør det bedre for tida, men er samtidig ganske sikker på at det har mye med utstyrsnivået å gjøre. Det at de får flere muligheter til å gjøre openers (siden folk dør fortere) blåser opp damage done ganske mye. Må huske på at de på toppen allerede har mer eller mindre nådd grensa for hvor mye skade de kan gjøre (til de når valor 50 naturligvis) mens de fleste er langt fra i nærheten av maks armor/expertise. Det man ser akkurat nå er mer eller mindre worst-case.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...