Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Tviler jeg blir å fortsette å spille dette, har kansellert subscription inntil videre.

Elsket spillet pga i betaen og første uken etter lanseringen var PvP utrolig gøy. Men nå som jeg møter lag som består av 90% level 50's så blir jeg oppgitt. Nylig level 50's er ingen problem, men når dem har gear med expertise bonuser som utgjør 40% bedre stats så er det umulig. Nekte å sette av 14-15 timer av døgnet for å gjøre det "ok" i PvP :p Aint gonna happen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så..bli lvl 50 selv, da. Eller la være pvp'ing.

 

Leste du det jeg skrev ? :p Jeg sier jeg liker spillet pga pvp men at level 50 gjør det umulig og at jeg nekter å bruke så mange timer for å nå level 50. Er helt feil til å begynne med at lav level møter høy level spillere.

Lenke til kommentar

Så..bli lvl 50 selv, da. Eller la være pvp'ing.

 

Leste du det jeg skrev ? :p Jeg sier jeg liker spillet pga pvp men at level 50 gjør det umulig og at jeg nekter å bruke så mange timer for å nå level 50. Er helt feil til å begynne med at lav level møter høy level spillere.

 

Jeg er helt enig med deg, hater den bracket-løse "løsningen" de har.

At stats/abilities blir justert opp til 50 har ingenting å si når man møter folk med en haug av flere abilities og talents.

 

Men jeg regner med at de kommer til å endre på det nå snart, da det blir flere level 50s så de får en egen bracket og ikke trenger å være i lowbie-warzone.

 

Jeg ser heller ikke gleden i å slakte level 10-30 spillere når jeg selv en gang blir 50. "Yay jeg kan ikke tape, og slakter lett 3 stykker samtidig" Utfordrende osv..

Lenke til kommentar

Hmm sliter med min Trooper på siste questet i start området for Republicene i Strongholdet. Det er umulig og få drept alle sammen når jeg hele tiden blir drept, må ta ut 3 fiender, en av dem er strong og de andre vanlige. Også er det flere stronge og vanlinge under meg ved trappen, men kan klare og gå forbi de.

 

Men jeg klarer ikke og drepe en strong der uansett hva jeg gjør, er lvl 10 og har bra armor for lvl'n, men det blir uansett for hard og siden cd på medpakkene er såpass lang så går det bare ikke. Hvem i huleste kom med idene og sette mange stronge fiender på ett sånt oppdrag? Når man er alene og ikke kan gå i gruppe med andre ;/

 

Så eeh noen som har tips til dette oppdraget? :S

Hvordan i alle dager spiller du om du ikke klarer dette? :hmm:

 

Fullførte dette oppdraget i natt faktisk, svært enkelt. Jeg kastet en slik tikkende bombe på Strong-duden, og startet øyeblikkelig med en slik strøm-sprut som tok alle. Vanligvis er alle vanlige mobs døde, og strong-duden er på halvveis. Da er det bare å skyte duden ned, da han mister liv mye raskere enn hva du gjør. Rinse and repeat.

Lenke til kommentar

Ikke glem companion din, da. Hvis du ikke har fått den enda, følg class storyquesten litt til.

 

Class story missions er laget for å kunne fullføres solo (m/companion). Du har da ærlig talt ikke så mange skills å gå deg bort i heller på lvl 10 :)

 

En grei regel er å alltid kvitte seg med vanlige mobs før du går løs på strong/elite. Det tar ikke mange sekundene å skyte dem ned, men de gjør mye skade på deg hvis du ignorerer dem.

 

Du har forresten lov å ta med group medlemmer i class story missions hvis du aktiverer den innstillingen "Allow players in class story quests" et sted i konfig. Ikke gi opp hvis du dør et par ganger på samme fyren. Prøv en annen fremgangsmåte enn sist istedet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Tenkte på PvE-biten. Old Republic er tross alt ikke et PvP-spill, men et PVE-spill som støtter PvP til en viss grad. ;)

 

 

Nettopp, det er et veldig bra singelplayer spill med multiplayer muligheter. Jeg kan ikke fatte hvordan et slikt spill faller under "massivt multiplayer" genren.

 

SW:TOR er ikke det eneste spillet som blir reklamert som et MMO spill, men som i min bok (og mange andres) faller totalt utenfor denne definisjonen.

Lenke til kommentar

Tviler jeg blir å fortsette å spille dette, har kansellert subscription inntil videre.

Elsket spillet pga i betaen og første uken etter lanseringen var PvP utrolig gøy. Men nå som jeg møter lag som består av 90% level 50's så blir jeg oppgitt. Nylig level 50's er ingen problem, men når dem har gear med expertise bonuser som utgjør 40% bedre stats så er det umulig. Nekte å sette av 14-15 timer av døgnet for å gjøre det "ok" i PvP :p Aint gonna happen.

Har nesten full champion, og det gir bare litt over 10% expertise :p men så er det jo også faktoren at man har epic gear, mens de som er lavere level blir bolstra opp til samme gear som de har (ofte greens, og gjerne lavere level også). Hvis du skaffer deg maks blues for ditt eget level så vil nok ting bli bedre, men så går det en liten stund så er jo hele settet for lavt level igjen.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig kommet meg ned på Gamezone i Kristiansand og fått meg product code, etter at pre-orderen jeg bestilte ikke inneholdt den. Utrolig bra service, trengte ikke vise kvittering eller noe, fikk bare et nytt spill :D Blitt level 7 som Jedi og STORkoser meg. Dette spillet kan bare bli bedre og bedre, spesielt når jeg får ordentlig lightsaber :D

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Hvilken server er det norske folket på?!

 

Vi er på Kellian Jarro - Empire

10-15 stykk and growing :)

 

 

 

Tviler jeg blir å fortsette å spille dette, har kansellert subscription inntil videre.

Elsket spillet pga i betaen og første uken etter lanseringen var PvP utrolig gøy. Men nå som jeg møter lag som består av 90% level 50's så blir jeg oppgitt. Nylig level 50's er ingen problem, men når dem har gear med expertise bonuser som utgjør 40% bedre stats så er det umulig. Nekte å sette av 14-15 timer av døgnet for å gjøre det "ok" i PvP :p Aint gonna happen.

 

Hadde det sånn i AOC også. Fikk nesten aldri fullført noen ting fordi jeg ble "gænka" rundt hver eneste krok og krik. Glad for at resten av klanen valgte en PvE server denne gangen. Koser meg skikkelig med historien og miljøet i spillet + gjøre oppdrag og dra på eventyr sammen med klanen. PvP en gang i blant når jeg har lyst.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Det som er litt artig med MMO'er er at hvis de gjør spillet for vanskelig, altså tvinger folk til å gruppere for å greie missions, klager vi over at vi tvinges til å groupe og liker å spille alene mest. Gjør de det for enkelt, klager vi fordi det føles som et singleplayer-spill og at man aldri trenger å groupe med mindre man gjør de spesialdesignede group-dungeonene..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dere som klager over null brackets i pvp må nok bare smøre dere med en porsjon tålmodighet. Spillet er helt i startfasen og vi vil nok (forhåpentligvis) få se både brackets og bedre balance etter hvert.

 

Selv er jeg på randen til å unsubscribe og prøve igjen senere da det virker som om spillet har et veldig godt potensiale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...