kalden Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Hahahaha, Assasins og Operatives er så latterlig overpowered. Er selv assassin og spammer 3-5k hits på folk uten force/energi problemer (backstab 0cd, shock 6s cd, discharge 12s cd, mindre med talents). Og har selv sett operatives fra guild som dreper tank class mens de er i stunlock. 7k crits på casters og 5k crits på tank class er sinnsyk damage. Modus Operandi er nå: hent pvp buff i battleground -> pop alle CDs og pvp pot -> drep alle som er i nærheten. Når jeg føler at jeg må overleve ting så speccer jeg bare som dps tank som spammer 3k shock som har 30% sjanse for at den slår dobbelt. Som tank har jeg 40% shield chance, 35% absorb og ca 20% dodge, 39% damage reduction. Med relic så går det opp til 60% shield og ca 45-50% absorb. Hvis jeg har healer med meg så legger jeg guard på ham (50% av damage han blir absorbert av meg) og taunter alle (-30% damage om de angriper andre enn meg) og vi er udødelig. Kan godt tanke alle i huttball med healer. Endret 1. januar 2012 av kalden Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Level 36 Sith Juggernaut og jeg merker tålmodigheten min med dette spillet begynner å bli ganske tynnslitt... dette er jo ikke et mmo, men et singelplayerspill med visse mmo elementer Tror jeg skal holde meg til Eve ... Jo, det er helt klart et MMO. Men det er ikke en ren kopi av WoW. Det er da mer enn nok av andre spillere som løper rundt her, og det er fire folk i dungeons, ikke bare to. Vel jeg er vant til 120+ spillere som driver PvP mot hverandre på en gang, så jeg er kanskje bortskjemt. Det er ingenting massivt med grupper på 4 mot 4 imo Hva har du spilt? Er jo nesten alltid 8 mot 8. Tror det skal bli mer PVP etterhvert, huttball kan jeg klare meg uten. Tenkte på PvE-biten. Old Republic er tross alt ikke et PvP-spill, men et PVE-spill som støtter PvP til en viss grad. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fått nok Huttball for en livstid nå, på tide at man får velge Warzones selv. jeg har også fått nokk pvp. men WZ generelt sett. Er møkka lei av lvl 50 som feier over folk som det skulle vært fluer (joda, vi kan ta en lvl 50 tank i wz. trenger bare 5-6 players og et par min). det pluss lav fps i wz gjør det rett og slett umulig å spille melee. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 FPS har du i PvP warzones? Blir nok å kjøpe et 570 kort til for SLI ja. Ca det samme , kortene bryr seg ikke noe om slikt , de bryr seg faktisk ikke om noen ting , bare kjører på. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fått nok Huttball for en livstid nå, på tide at man får velge Warzones selv. Grunnen at du får Huttball er at det er alt for mange så spiler Empire. Huttball er eneste pvp WZ får lov møte Empire. Lenke til kommentar
diminish Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Norwegian Exiles ser etter tanks og andre klasser. Vi er helnorske og 18+. Seriøs PvE raiding del, samt sosial del. Server first Eternity Vault clear, første hardmode raid i morgen. Vi spiller på bloodworthy. Søkere må være 50 eller nå 50 innen 1 februar. Link til siden vår i siggen min Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Gees det spillet her er avhengighets-skapende til tusen. Sitter jo klistret i SW universet Veldig gøy at mange i klanen også begynte å spille det, da har man liksom noen å gjøre missions sammen med. Vi spiller på Kellian Jarro - Empire. Lyst til å joine så bare å komme innom Victrix Legion Vi er en multigame klan, så det spilles mye forskjellig (BF3 - Arma2 - MW - SWOTR - WOT -osv), men mange som fattet interesse for Star Wars og det er aktivitet døgnet rundt nærmest. TS3 - BF3 server - hyggelig og aktivt forum. Organiserte events i forskjellige spill Endret 1. januar 2012 av Cri Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Forbanna companions... jeg hadde en samtale med de der Advance Class-folka man først møter som Bounty Hunter, og companionen mistet en affection hele tiden. Til slutt sa jeg at jeg sannsynligvis kom til å bli banket opp, og da gav hun meg plutselig femten affection? WTF? Noen som vil bytte companion? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Forbanna companions... jeg hadde en samtale med de der Advance Class-folka man først møter som Bounty Hunter, og companionen mistet en affection hele tiden. Til slutt sa jeg at jeg sannsynligvis kom til å bli banket opp, og da gav hun meg plutselig femten affection? WTF? Noen som vil bytte companion? Likes – Professionalism, bounty hunters, making money, freedom, kindnessDislikes – Bullying, cruelty, snobs Sjekk denne lenken. Scroller du litt ned, finner du din klasses companions, og der står det hva companionen din liker å høre. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Spiller B-Hunter jeg også. Har bestemt meg for å kun bry meg om hvor det er mest penger å tjene og det innebærer som regel slemme valg (er rank 2 darkside). Mako er ikke helt enig i alle valg jeg tar, men det retter seg greit ut når det kommer penger inn og når det er spørsmål om penger. Eks så drepte jeg noen uskyldige folk som jeg egentlig ikke behøvde å drepe, men det var jo faktisk bounty på hode dems (selv om det ikke var mitt oppdrag). Så jeg tapte 30 med fikk 45 poeng som senere i historien bare ble mer og mer Hva slags crew skills valgte du ? Jeg tok diplomacy - Biochem/analisis, men ombestemte meg på rank 2 og gikk på sliceing, treasurehunting og blackmarket istede. Sender roboten min ut og gjør missions heletiden og nå på rank 3 så begynner han å komme tilbake med ganske fine ting Spiller du Mercenary ? Endret 2. januar 2012 av Cri Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Forbanna companions... jeg hadde en samtale med de der Advance Class-folka man først møter som Bounty Hunter, og companionen mistet en affection hele tiden. Til slutt sa jeg at jeg sannsynligvis kom til å bli banket opp, og da gav hun meg plutselig femten affection? WTF? Noen som vil bytte companion? Velg det du vil svare selv, gi f. i om companion liker det eller ei. Det kan du uansett fikse med gifts 1 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Norwegian Exiles ser etter tanks og andre klasser. Vi er helnorske og 18+. Seriøs PvE raiding del, samt sosial del. Server first Eternity Vault clear, første hardmode raid i morgen. Vi spiller på bloodworthy. Søkere må være 50 eller nå 50 innen 1 februar. Link til siden vår i siggen min Hmm, ikke for å være altfor pirkete, men er ganske sikker på at jeg så 2-3 Soa mounts i emp fleet før dere drepte han Godt mulig man kan få tak i noe lignende ett annet sted da ? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg syns hva companions liker, er helt random.. Iallefall Khem Val. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Forbanna companions... jeg hadde en samtale med de der Advance Class-folka man først møter som Bounty Hunter, og companionen mistet en affection hele tiden. Til slutt sa jeg at jeg sannsynligvis kom til å bli banket opp, og da gav hun meg plutselig femten affection? WTF? Noen som vil bytte companion? Likes – Professionalism, bounty hunters, making money, freedom, kindnessDislikes – Bullying, cruelty, snobs Sjekk denne lenken. Scroller du litt ned, finner du din klasses companions, og der står det hva companionen din liker å høre. Dislikes bullying? Men hun likte at jeg ble banket opp? Er jeg eller dem bøllene? Uansett var det ikke poenget. Og for den saks skyld, noe av moroa er jo å finne ut av hva companions liker å høre, liker å få i gave og så videre. Spiller B-Hunter jeg også. Har bestemt meg for å kun bry meg om hvor det er mest penger å tjene og det innebærer som regel slemme valg (er rank 2 darkside). Mako er ikke helt enig i alle valg jeg tar, men det retter seg greit ut når det kommer penger inn og når det er spørsmål om penger. Eks så drepte jeg noen uskyldige folk som jeg egentlig ikke behøvde å drepe, men det var jo faktisk bounty på hode dems (selv om det ikke var mitt oppdrag). Så jeg tapte 30 med fikk 45 poeng som senere i historien bare ble mer og mer Hva slags crew skills valgte du ? Jeg tok diplomacy - Biochem/analisis, men ombestemte meg på rank 2 og gikk på sliceing, treasurehunting og blackmarket istede. Sender roboten min ut og gjør missions heletiden og nå på rank 3 så begynner han å komme tilbake med ganske fine ting Spiller du Mercenary ? Jeg er Mercenary, ja. Jeg har tre andre imperials (Sith Assassin, Sniper og Sith Marauder), og de kan lage våpen, medkits og klær, så jeg valgte Cybertech for bounty hunteren. På den måten kan de lage ting til hverandre og hjelpe hverandre. Har bare en companion for hver nå, men bruker å la en companion lage noe, så logge ut og bytte til en annen karakter. Dermed kan alle fire lage noe samtidig, så det blir lite venting. Men oppdaget ikke før jeg ble blakk at det koster penger å be dem hente ting. ='MrLee' timestamp='1325489360' post='18781885']Velg det du vil svare selv, gi f. i om companion liker det eller ei. Det kan du uansett fikse med gifts Jeg foretrekker å bli kjent med companions og si ting de vil høre, men samtidig holde meg så nært mine egne naturlige valg som mulig (tenker på dark/light). Det gjør det morsommere å tenke på hva man skal velge i dialoger, i stedet for å bare klikke seg gjennom dem uten mål og mening. Gifts er en bonus for meg, ikke en erstatter. Endret 2. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hmm sliter med min Trooper på siste questet i start området for Republicene i Strongholdet. Det er umulig og få drept alle sammen når jeg hele tiden blir drept, må ta ut 3 fiender, en av dem er strong og de andre vanlige. Også er det flere stronge og vanlinge under meg ved trappen, men kan klare og gå forbi de. Men jeg klarer ikke og drepe en strong der uansett hva jeg gjør, er lvl 10 og har bra armor for lvl'n, men det blir uansett for hard og siden cd på medpakkene er såpass lang så går det bare ikke. Hvem i huleste kom med idene og sette mange stronge fiender på ett sånt oppdrag? Når man er alene og ikke kan gå i gruppe med andre ;/ Så eeh noen som har tips til dette oppdraget? :S Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg syns hva companions liker, er helt random.. Iallefall Khem Val. Det er nok ikke det altså Jeg spiller en B-hunter og jeg er pur ondskap og det kolliderer med companionen som B-hunter starter med. Der er det nemlig penger,ære og nøytral/snill som gir som oftest + poeng. Companionen min hater meg ikke men vi er ikke akkurat beste venner.... Lenke til kommentar
diminish Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Norwegian Exiles ser etter tanks og andre klasser. Vi er helnorske og 18+. Seriøs PvE raiding del, samt sosial del. Server first Eternity Vault clear, første hardmode raid i morgen. Vi spiller på bloodworthy. Søkere må være 50 eller nå 50 innen 1 februar. Link til siden vår i siggen min Hmm, ikke for å være altfor pirkete, men er ganske sikker på at jeg så 2-3 Soa mounts i emp fleet før dere drepte han Godt mulig man kan få tak i noe lignende ett annet sted da ? Ja, du får kjøpt en nesten identisk mount fra en eller annen vendor Vi er ikke 100% sikre på at vi fikk server first, men vi har bedt BW konfirmere dette. Lenke til kommentar
Stinson Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hmm sliter med min Trooper på siste questet i start området for Republicene i Strongholdet. Det er umulig og få drept alle sammen når jeg hele tiden blir drept, må ta ut 3 fiender, en av dem er strong og de andre vanlige. Også er det flere stronge og vanlinge under meg ved trappen, men kan klare og gå forbi de. Men jeg klarer ikke og drepe en strong der uansett hva jeg gjør, er lvl 10 og har bra armor for lvl'n, men det blir uansett for hard og siden cd på medpakkene er såpass lang så går det bare ikke. Hvem i huleste kom med idene og sette mange stronge fiender på ett sånt oppdrag? Når man er alene og ikke kan gå i gruppe med andre ;/ Så eeh noen som har tips til dette oppdraget? :S Hmm, lenge siden jeg var på det oppdraget. Prøv å drepe normal mobbene først, deretter med pack og strong. Grenade og shock-tingen gjør latterlig my dæng, så du kan prøve med litt aoe damage på de (hvis de er nærme hverandre) Tror det skal være mulig å gå i group også, enten så skrur du av settingen som ikke lar det ha flere enn én bestemt class i en "class zone" eller så tar du bare med deg en smugler ( da de har samme starting zone, om jeg ikke tar helt feil) Det er den beste hjelpen jeg kan gi deg Som sakt lenge siden jeg har vært der og husker ikke helt hvordan det var der og hvilke abilities man er i lvl 10. Endret 2. januar 2012 av Stinson Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Haha Fikk løst problemet selv, gikk opp ditt og døde. Ventet på cd på med probe, spawnet igjen og med en gang aktiverte quest tingen og det gikk. Etter det, døde igjen og respawnet hos medicen. Fikk fullført questet til slutt da, litt uventet slutt egentlig :S Men det kan bli artig Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hvilken server er det norske folket på?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå