Refi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Testa FPS i republic fleet. Den ligger på 30-70. I startzone ligger den på 60-100. Har GTX 570. Andre med samme kort som har testet FPS? Jeg har GTX 570 og ligger på 30-70 fps på main fleet, når jeg er rundt på andre planeter ligger jeg nesten alltid over 100. I pvp ligger jeg som regel på rundt 50. Dette er med i5 2500k og 8gb ram. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) "You are logged in from a region we do not allow someone to play from" - imponert no. Huh? Hvis du fikk den meldingen er det vel snakk om en bug? Var under inntrykk av at spillet ikke var regionlåst, iom. at EU kan spille på US og omvendt, og mange i oceania hvertfall, spiller på US West? Rekna med det var ein bug, og det var det - ordna seg med å laste ned oppdatert launcher og køyre som administrator. Var berre ein av dei meir komiske feilmeldingane eg nokonsinne har fått. Endret 31. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Testa FPS i republic fleet. Den ligger på 30-70. I startzone ligger den på 60-100. Har GTX 570. Andre med samme kort som har testet FPS? 8Gb DDR3 1600 MHz Crucial m4 SSD Disk i5-2500K CPU klokket til 37Ghz AMD Radeon 5880 (?) GPU Ingen problemer med FPS utenom PvP. Der ligger jeg konstant under 20FPS. Tar også uvanelig lang tid å loade soner, opp mot 3min på det værste. Rart med så lang loadingtid, har du spillet på SSDen også? Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hva har du spilt? Er jo nesten alltid 8 mot 8. Tror det skal bli mer PVP etterhvert, huttball kan jeg klare meg uten. eve online Tror du må lære deg å lese, du sa "det er ikke noe massivt med 4v4". Og du må lære deg å forstå at selv om jeg ikke skriver bekreftende på utsagnet ditt betyr ikke det at jeg aviser det du sier. Jeg svarte på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hva har du spilt? Er jo nesten alltid 8 mot 8. Tror det skal bli mer PVP etterhvert, huttball kan jeg klare meg uten. eve online Tror du må lære deg å lese, du sa "det er ikke noe massivt med 4v4". Og du må lære deg å forstå at selv om jeg ikke skriver bekreftende på utsagnet ditt betyr ikke det at jeg aviser det du sier. Jeg svarte på spørsmålet ditt. Hvorfor håpet du over denne biten? Jeg skulle sagt det bedre: I star wars, er det så og si alltid 8v8, og jeg ønsker selv at det var mulighet for større kamper, så sånt sett er jeg enig. Selvom! I WoW, ble det kaotisk. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Har planer om å begynne å spille for fullt nå, men vi, gjerne spille sammen med mine forbundsfeller her på diskusjon.no Finnes det noen store og gode guilder som har blitt startet? Skal spille empire, inquisitor sannsynligvis .... Gleder meg Lenke til kommentar
diminish Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Har planer om å begynne å spille for fullt nå, men vi, gjerne spille sammen med mine forbundsfeller her på diskusjon.no Finnes det noen store og gode guilder som har blitt startet? Skal spille empire, inquisitor sannsynligvis .... Gleder meg Vi trenger en inq tank til, 18+ fullnorsk guild, link i sigg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Nokon som har lyst til å skrive nokre liner om alignments? Alt eg finn på nett ser ut til å vere utdatert eller fullt av sjølvmotseiingar... Har iallefall forstått at å få poeng i ei retning ikkje trekk poeng frå den andre - korrekt? For nokon som ikkje spring rundt med lightsaber, kva for konkrete ting får ein frå alignment? Er det nokon vits i gå medvite etter dark eller light side points frå starten av? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 i920, GTX 560 TI (overklokket), 4 gig RAM og SDD. 60-100 fps over alt. Ca 20-30 sek loading tid på planeter. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 i920, GTX 560 TI (overklokket), 4 gig RAM og SDD. 60-100 fps over alt. Ca 20-30 sek loading tid på planeter. Hva har du i republic fleet/evt "sith fleet"? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 i920, GTX 560 TI (overklokket), 4 gig RAM og SDD. 60-100 fps over alt. Ca 20-30 sek loading tid på planeter. Hva har du i republic fleet/evt "sith fleet"? Sjekket nå på Imp Fleet. Her ligger jeg på 51-70 alt ettersom om jeg står i ro eller ikke. Null lag hvertfall. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Blitt lite spilling de siste dagene, så må nok få spilt litt de kommende dagene for å gjøre opp for det jeg har gått glipp av. Kom også over at Klinda har laget en trailer til sin oppkommende Marauder PvP video (for de om ikke vet hvem Klinda er, så var han en av dem mest populære warrior spillerne i WoW), visste selv ikke at han spilte SWToR, så det kom som en gledelig overraskelse http://www.youtube.com/watch?v=xMzK5KYiSUM&feature=g-all-s&context=G29c21bcFAAAAAAAAAAA Ellers så ønsker jeg alle godt nyttår på forhånd, og håper "the force" følger oss inn i 2012 også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Så vidt jeg vet, påvirker alignment utseendet og hva slags utstyr man kan bruke, men vet ikke om noe mer enn det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Testa FPS i republic fleet. Den ligger på 30-70. I startzone ligger den på 60-100. Har GTX 570. Andre med samme kort som har testet FPS? 8Gb DDR3 1600 MHz Crucial m4 SSD Disk i5-2500K CPU klokket til 37Ghz AMD Radeon 5880 (?) GPU Ingen problemer med FPS utenom PvP. Der ligger jeg konstant under 20FPS. Tar også uvanelig lang tid å loade soner, opp mot 3min på det værste. Rart med så lang loadingtid, har du spillet på SSDen også? jupp Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Får håpe det kommer fiks tidlig i januar, både drivere til GPU og patch til selve spillet som fikser lag, input lag, dualspec og macros. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Testa FPS i republic fleet. Den ligger på 30-70. I startzone ligger den på 60-100. Har GTX 570. Andre med samme kort som har testet FPS? 8Gb DDR3 1600 MHz Crucial m4 SSD Disk i5-2500K CPU klokket til 37Ghz AMD Radeon 5880 (?) GPU Ingen problemer med FPS utenom PvP. Der ligger jeg konstant under 20FPS. Tar også uvanelig lang tid å loade soner, opp mot 3min på det værste. Rart med så lang loadingtid, har du spillet på SSDen også? jupp Jeg har hjemmesnekra gammal pc med 570gtx i sli , den eldste CoreI7 cpuen og en 5 år gammal hardisk , loade tidene er sjeldent mer enn 10 sek. Kjører 32X Antialiasing i 1920X1200 , har nesten 100 frames overalt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Testa FPS i republic fleet. Den ligger på 30-70. I startzone ligger den på 60-100. Har GTX 570. Andre med samme kort som har testet FPS? 8Gb DDR3 1600 MHz Crucial m4 SSD Disk i5-2500K CPU klokket til 37Ghz AMD Radeon 5880 (?) GPU Ingen problemer med FPS utenom PvP. Der ligger jeg konstant under 20FPS. Tar også uvanelig lang tid å loade soner, opp mot 3min på det værste. Rart med så lang loadingtid, har du spillet på SSDen også? jupp Jeg har hjemmesnekra gammal pc med 570gtx i sli , den eldste CoreI7 cpuen og en 5 år gammal hardisk , loade tidene er sjeldent mer enn 10 sek. Kjører 32X Antialiasing i 1920X1200 , har nesten 100 frames overalt. FPS har du i PvP warzones? Blir nok å kjøpe et 570 kort til for SLI ja. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hva har du spilt? Er jo nesten alltid 8 mot 8. Tror det skal bli mer PVP etterhvert, huttball kan jeg klare meg uten. eve online Tror du må lære deg å lese, du sa "det er ikke noe massivt med 4v4". Og du må lære deg å forstå at selv om jeg ikke skriver bekreftende på utsagnet ditt betyr ikke det at jeg aviser det du sier. Jeg svarte på spørsmålet ditt. Hvorfor håpet du over denne biten? Jeg skulle sagt det bedre: I star wars, er det så og si alltid 8v8, og jeg ønsker selv at det var mulighet for større kamper, så sånt sett er jeg enig. Selvom! I WoW, ble det kaotisk. Nok en gang, jeg har ikke avvist det du sier. Den som tier samtykker. Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Fått nok Huttball for en livstid nå, på tide at man får velge Warzones selv. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Kanskje prøve en annen del av spillet da, evt spille litt mindre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå