Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Level 36 Sith Juggernaut og jeg merker tålmodigheten min med dette spillet begynner å bli ganske tynnslitt... dette er jo ikke et mmo, men et singelplayerspill med visse mmo elementer

 

Tror jeg skal holde meg til Eve ... ;)

 

Jo, det er helt klart et MMO. Men det er ikke en ren kopi av WoW. ;) Det er da mer enn nok av andre spillere som løper rundt her, og det er fire folk i dungeons, ikke bare to. ;)

Lenke til kommentar

1.

 

Har nu spelat en karaktär tillsammans med en kompis från start till level 13 nu när vi är på Dromund Kaas. Jag kan säga med en gång att detta spel får en helt annan nivå när du spelar med en kompis över skype och gör samma quests. Spela några timmar, hoppa in i en cantina tills nästa dag. Kör en heroic eller flashpoint osv. Allt blir så otroligt mycket bättre.

Finns massor med heroic 2+ att göra som man kanske skippar när man är solo (hc2+ är 2 karaktärer + companions).

 

2.

 

Följ storyn, inte skippa med space. Följer jag story på alla quests känner jag att det är som en film man ser på. Det blir något helt annat och man har lust att fortsätta med karaktären nästa dag igen.

 

 

Det finns säkert massor med folk här på forumet som spelar själva. Gå ihop och spela tilsammans! Rolla en Juggernaut och en Marauder tilsammans feks.

Lenke til kommentar

Folk ser ut til å glemme at WoW er 7 år gammelt, og SWTOR er knapt 7 dager gammelt. Klart det tar tid å polere noe så digert, og den polishen føler jeg meg relativt trygg på at kommer. Ellers hadde nok disse tingene som UI frustrert meg mer enn de gjør.

 

Ser ikke ut til at jeg har noen lag med speeder heller, forresten. Merkelig om det er en klient-sak.

 

Hvilket grafikkort og OS har dere som har ability delay? Kanskje vi kan finne en fellesnevner? :s

 

Er forsåvidt enig i det du sier, men du glemmer at hvis et spill ikke er polert sånn som konkurransen er nå fra dag 1. Så mister swtor mange spillere. Om ting er smooth om 4 måneder, så er jo det forståelig, problemet er bare at da har de mistet mange spillere.

 

Wow var jo langt fra polert når det kom ut heller, men da var ikke konkurransen like hard som det den er for bioware og swtor nå.

 

Og igjen, ikke si at swtor har vært ute i 7 dager. De hadde en lang beta på måneder, og en lang pre launch som begynte 13. desember eller hva det var, der de har hatt nok av tid å se på bugs og lignende.

 

Her er de tingene jeg håper skjer med swtor i løpet av de neste månedene

 

* LFG Tool:

Jada, det er mange som ikek liker det, og vil heller spille med guild/venner, men jeg tenker at mer valg er ikke dumt, gjennomsnittlig spilleren i swtor er etter det jeg har oppleved ihvertfall eldre enn den gjennomsnittlig wow spiller. Jeg tror et lfg/flashpoint system hadde vært bra.

 

* Flashpoint finder:

Vet ikke hva jeg skal kalle dette, men et system der jeg har oversikt over alle flashpoints som er tilgjengelig i spillet, og hva restriksjonene er. Her vil jeg også ha mulighet til å hente daily quests for flashpoints.

 

* PvP avgrenset av level:

PvP som det fungerer nå, blir ltit feil, joda man får boostet alt opp til høyeste personen i gamet, men du mangler skill tree points og abilities, noe som gjør at fks en level 11 kar ikke føler at pvp er så morsomt. Ha ihvertfall en egen pvp matchmaking med bare level 50 folk. Jeg fatter heller ikke hvorfor jeg får hutball i 70% av matchene mine, da jeg syntes de 2 andre er mye bedre. La oss få velge hva vi vil queue opp til? Kan ikke være vanskelig.

 

* Bedre guild controls

Sier seg selv

 

* Bedre space combat

Ikke on rails space combat, som jeg kan gjøre med en hånd.

 

* La dark/light points ha større betydning

Sier seg selv igjen

 

* Delay saken

 

Er det jeg kommer på i farten, og til slutt, så er jo dette filleting egentlig, men det er den ekstra lille finishen jeg savner, men herregud, jeg storkoser meg med spillet :D

 

PS: Ser forøvrig ut som bioware skal ha maintenance fra 0900 til 1700 hver tirsdag en gang i uka fremover. Vet ikke helt hva jeg syntes om det siden jeg har fri på skolen på tirsdager. Dumt de ikke kan gjøre det om natta i både US og EU, men er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Det finns säkert massor med folk här på forumet som spelar själva. Gå ihop och spela tilsammans! Rolla en Juggernaut och en Marauder tilsammans feks.

 

Alt blir mykje beidre av å spele med andre, gjer full premade med guilden i warzones og har ikkje tapt enda.

 

 

* LFG Tool:

Jada, det er mange som ikek liker det, og vil heller spille med guild/venner, men jeg tenker at mer valg er ikke dumt, gjennomsnittlig spilleren i swtor er etter det jeg har oppleved ihvertfall eldre enn den gjennomsnittlig wow spiller. Jeg tror et lfg/flashpoint system hadde vært bra.

 

So lenge man ikkje får ekstra rewards frå det og at man faktisk må gå til instancen (ikkje teleportert) so blir vel dei fleste fornøgde.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Meh... begynner å bli lei Guardians/Juggernauts som critter 5k+ på et AOE skill, samtidig som de har 20k hp, og flere survival-abilities. Det er også ekstremt irriterende at en Operative kan nuke meg i en stun (11k dmg). Heldigvis så er det ikke så mange gode spillere som dette enda :].

Tror jeg må begynne å levle en Juggernaut hvis de ikke blir kraftig nerfa snart.

Lenke til kommentar

Møtte en litt pussig bug tidligere. Kroppen til karakteren min ble stuck, men jeg kunne fortsatt bevege meg, altså en "ut av kroppen opplevelse". Kunne ikke drepe eller noe da det kroppen ikke var nære nok.

 

Angående delayen så merker jeg det mest for min del som Scoundrel, med abilitien "Back Blast" (?) (scattergun bakfra) og når jeg dreper noen med den abilitien.

Det som skjer er at jeg trykker på hotkeyen, HP til fiende går til 0, animasjonen vises (drar scattergun fra ryggen og skyter) før fienden faller om. Usikker på om fienden er i stand til å gjøre noe i tiden fra HP går til 0 og han faktisk dør.

Lenke til kommentar

Ja, eg veit det. :p

 

Men eg er litt usikker på omeg vil heale eller tanke, då det - så vidt eg har forstått - er på to ulike advanced classes (Vanguard for tanking og Commando for healing). Oh well. Kanskje eg berre skal gå Vanguard og heller snekre saman ein Consular-alt for healing.

 

 

vanguard = melee

commando = ranged

 

Også viktig å ta med.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Level 36 Sith Juggernaut og jeg merker tålmodigheten min med dette spillet begynner å bli ganske tynnslitt... dette er jo ikke et mmo, men et singelplayerspill med visse mmo elementer

 

Tror jeg skal holde meg til Eve ... ;)

 

Jo, det er helt klart et MMO. Men det er ikke en ren kopi av WoW. ;) Det er da mer enn nok av andre spillere som løper rundt her, og det er fire folk i dungeons, ikke bare to. ;)

 

Vel jeg er vant til 120+ spillere som driver PvP mot hverandre på en gang, så jeg er kanskje bortskjemt. Det er ingenting massivt med grupper på 4 mot 4 imo

Lenke til kommentar

Level 36 Sith Juggernaut og jeg merker tålmodigheten min med dette spillet begynner å bli ganske tynnslitt... dette er jo ikke et mmo, men et singelplayerspill med visse mmo elementer

 

Tror jeg skal holde meg til Eve ... ;)

 

Jo, det er helt klart et MMO. Men det er ikke en ren kopi av WoW. ;) Det er da mer enn nok av andre spillere som løper rundt her, og det er fire folk i dungeons, ikke bare to. ;)

 

Vel jeg er vant til 120+ spillere som driver PvP mot hverandre på en gang, så jeg er kanskje bortskjemt. Det er ingenting massivt med grupper på 4 mot 4 imo

Hva har du spilt?

Er jo nesten alltid 8 mot 8.

 

Tror det skal bli mer PVP etterhvert, huttball kan jeg klare meg uten.

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Testa FPS i republic fleet. Den ligger på 30-70. I startzone ligger den på 60-100. Har GTX 570. Andre med samme kort som har testet FPS?

 

 

8Gb DDR3 1600 MHz

Crucial m4 SSD Disk

i5-2500K CPU klokket til 37Ghz

AMD Radeon 5880 (?) GPU

 

Ingen problemer med FPS utenom PvP. Der ligger jeg konstant under 20FPS. Tar også uvanelig lang tid å loade soner, opp mot 3min på det værste.

Lenke til kommentar

Hva har du spilt?

Er jo nesten alltid 8 mot 8.

 

Tror det skal bli mer PVP etterhvert, huttball kan jeg klare meg uten.

 

eve online

Tror du må lære deg å lese, du sa "det er ikke noe massivt med 4v4".

 

Jeg skulle sagt det bedre: I star wars, er det så og si alltid 8v8, og jeg ønsker selv at det var mulighet for større kamper, så sånt sett er jeg enig.

Selvom! I WoW, ble det kaotisk.

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

"You are logged in from a region we do not allow someone to play from" - imponert no.

 

Huh? Hvis du fikk den meldingen er det vel snakk om en bug? Var under inntrykk av at spillet ikke var regionlåst, iom. at EU kan spille på US og omvendt, og mange i oceania hvertfall, spiller på US West?

 

Men samtidig er det vel ganske godt sperra fra Kina og regionen rundt grunnet all scam og konto hacking osv derifra.

 

Mulig det rett og slett bare var en bug som gjorde at IP'en hans blei sett på som om den kom fra feil region.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...