Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg heller har ikke merket særlig til noe, venter du til den ser klar ut eller trykker du litt før?

Jeg trykker så fort jeg ser dark heal er ferdig, kanskje jeg er litt treig, men jeg har aldri død en gang på grunn av "delay" som det beskrives her.

 

latency, og at visse skills ikke fungerer som den skal derimot..

Overload er noe som må fikses!

 

Å løpe med huttball i mål, og 2 sekund etterpå er jeg dø, er ikke akseptabelt!

Men bortsett fra det er jeg veldig fornøyd med spillet så langt, er level 33, og class quest har virkelig begynt å bli skikkelig interessant, færre random quests også ^^

 

Er ikke sikker på om jeg har nevnt dette før, men hadde det ikke vært for venner, så hadde jeg nok aldri prøvd dette spillet, å sitte på skype, gjøre PVP sammen, og av og til gjør quest sammen (de begynt 2-3 dager før meg, og er allerede level 47), gjør det mye gøyere.

 

Sitter også å ser på tv serien community mens jeg spiller ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å mount speederen og kjør avgårde i samme øyeblikk som "castet" er ferdig.

Om jeg gjør dette blir jeg kastet av med en gang. Jeg må vente 0.3-0.5 sec før jeg kan kjøre, altså denne input laggen som mange tusen spillere har. Dette på en 12 Mb linje med under 100 ms latency.

Kan dere prøve dette og se hvordan det er hos dere? Om det er et klientproblem er det uansett noe Bioware må fikse.

Lenke til kommentar

Må nesten slenge meg på å si at jeg ikke har sett nevneverdig mye delay jeg heller.

 

Vel og merke enkelte gang så dør mobs sakte, altså de står der men jeg får ikke slengt på noe skade forde de allerede er døde.

De detter kanskje 1-2 sek etter dette.

 

Ikke alvorlig irriterende, men kan jo skjønne det plager noen

Lenke til kommentar

Kan skjønne at enkelte ikke legger merke til det, men prøv gjerne med speeder eksempelet jeg nevnte over. Som sagt, så kan det jo faktisk være slikt at dette ikke berører alle klienter. Bioware må uansett finne ut av og fikse dette.

På samme måte som de må fikse div error koder som fører til CTD for ganske mange. Selv har jeg ikke hatt en eneste CTD.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd delay. Tvert imot har jeg opplevd irriterende ting som at når jeg hopper på en fiende (Force Jump) blir han skadet i det jeg hopper, ikke når jeg faktisk treffer. Det samme gjelder angrep fra avstand. Det hender flere ganger at fiender blir skadet i det jeg skyter, ikke når jeg treffer. Men hva så? Spillet er glimrende på alle måter (vel, nesten da) og jeg storkoser meg med det. WoW hadde for øvrig samme feilen, der en fiende automatisk oppdaget meg i samme øyeblikk som jeg skjøt med buen, ikke når pilen traff. Det skjedde minst 95% av tiden.

Lenke til kommentar

Prøv å mount speederen og kjør avgårde i samme øyeblikk som "castet" er ferdig.

Om jeg gjør dette blir jeg kastet av med en gang. Jeg må vente 0.3-0.5 sec før jeg kan kjøre, altså denne input laggen som mange tusen spillere har. Dette på en 12 Mb linje med under 100 ms latency.

Kan dere prøve dette og se hvordan det er hos dere? Om det er et klientproblem er det uansett noe Bioware må fikse.

 

Speedergreia har jeg også, men det skjer ikke i combat. Der er alt rimelig twitchy. Jeg løper og hopper utfor en plattform og timer aoe angrep akkurat der jeg lander :p Treffer alltid. Føler alt går rimelig kjapt. 50ms mot servern jeg spiller på. (Bloodworthy)

Sett noen få som klager på det, men ja fatter ikke. Er jo noen som har seriøse fps problemer også, sånn type nede 5-10. Selv kan det hende jeg havner nedpå 80fps med et GTX580, det er litt absurd da jeg har 100 i BF3 på Ultra.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Hmm bare meg som syntes healingen i dette spillet er litt merkelig eller treig? Jeg spiller som healer og når jeg er i gruppe med andre så syntes jeg det til tider kan være litt vanskelig og holde øye på alle hele tiden. For sånn som det fungerer hos meg så må jeg tykke på hver enkelt av de jeg skal heale, det skulle heller ha vært sånn automatisk at når jeg trykket på en av healingene så skulle den ha healet alle sammen samtidig og ikke bare en og en ;/

 

 

 

 

Men dette vil kanskje bli fikset en gang ;) Ellers har jeg ikke store problemer med min scorcerer/helar sith, koser meg jeg :D

 

 

Lenke til kommentar

Poenget er bare at combat systemet ikke er i nærheten av dette

 

 

Og det er synd fordi alt annet swtor gjør, gjør det bedre enn spill før seg (syntes ihvertfall jeg).

 

Mounter du i swtor, og begynner å bevege deg når casten er ferdig detter du av mounten, fordi animasjonen ikke er ferdig. samme med hvis du stacker fks en dark heal etterfulgt av static barrier. Folk kan si hva dem vil, men du ser ikke dark heal treffer samtidig som du static barrier shielder en annen. Bare prøv, det vil ikke skje samtidig. Før dere sier at det ikke er delay, bare prøv det, dere som er sorc. Men var ikke meningen å dra dette ut, kan heller kanskje taes opp i en annen tråd.

Lenke til kommentar

Og det er synd fordi alt annet swtor gjør, gjør det bedre enn spill før seg (syntes ihvertfall jeg).

 

Mounter du i swtor, og begynner å bevege deg når casten er ferdig detter du av mounten, fordi animasjonen ikke er ferdig. samme med hvis du stacker fks en dark heal etterfulgt av static barrier. Folk kan si hva dem vil, men du ser ikke dark heal treffer samtidig som du static barrier shielder en annen. Bare prøv, det vil ikke skje samtidig. Før dere sier at det ikke er delay, bare prøv det, dere som er sorc. Men var ikke meningen å dra dette ut, kan heller kanskje taes opp i en annen tråd.

 

Jeg har ikke tenkt på denne delayen før dere tok det opp , og jeg har spilt alt av MMO siden tidenes morgen, merkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...