Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet på platekompaniet for evigheter siden. Fikk pre-order kode i posten. Lagde account og la til koden. Fyllte ut sikkerhetsspørsmål osv.

Har siden flere ganger logget meg inn for å sjekke status vedr. betaer osv. Har aldri blitt spurt om sikkerhetsspørsmål osv.

Men nå, etter at vi har flyttet inn i nytt hus og jeg endelig er klar til å spille: prøver å logge inn og får selvsagt spørsmål om hva min favorite activity er

Det er liksom hele poenget med security questions da :p Når noen forsøker å logge inn ifra en annen PC eller en annen IP addresse, så popper spørsmålene opp.

Jeg slet litt når det kom opp jeg også, men så fant jeg ut at det var case sensitive i tillegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det är en del saker i swtor som definitivt inte är bra, bland annat den laggen, men också feks att heala i warzones. Är helt tragiskt med targetting om det blir en klump med både motståndare och eget folk, de man vill heala. Raidframes är ju buggat så ibland kan man inte ens lita på att använda det som target och man måste musklicka på "skärmen". Innan man har träffat rätt person så är det som regel försent, men det är i alla fall samma för alla. På den andra sidan har jag aldrig haft så skoj med pvp förr. Här är det taktik och användning av abilitys som gäller, gör man det så vinner man.

Lenke til kommentar

Nå må bioware få fingern ut å gjøre noe med ability delay problemet. tråden har nå 78 sider på swtor sine forums, og flere hundre tusen views. Men enda ikke fått noe svar fra bioware. Den gamle tråden hadde over 260 sider.

Gamle tråd:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=84943

Nye tråd:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=95738

Bare å se selv.

Etter å ha spilt wow i et par år, er det ihvertfall noe av det de gjorde riktig, og slutt å syt om at man sammenligner med wow, det er man nødt til noen ganger.

For dere som ikke har spilt mmo før, kjenner dere sannsynligvis ikke igjen i problemet, men for oss som har planer om å gjøre en del pve, er dette mildt sagt irriterrende. Husk at dette ikke er server lag eller latency.

Dette er forøvrig en god video som viser hvordan swtor burde ha det.

Dette er noen videoer som viser hva som er feilen nå (Den første videon er forøvrig veldig lik den wow videon, så er det lettere å se)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hmm folk syntes det var få quester i spill som Age of Conan..(i start fasen). Vel jeg er nå lvl 14 og har bare to quester i questloggen min. Kan ikke si spillet er overfylt av quester å gjøre her foreløpig. Håper det vil bli litt flere etterhvert da :D

Lenke til kommentar

Kan ikke 100% si at jeg har opplevd det problemet som de nevnte, for meg skjer det oftere hvor jeg gjør skaden på andre ability, men animasjonen til den første var ikke ferdig ennå.

Edit: Med untatt av overload (der jedi/sith hopper i lufta og dytter folk unna) den er så forbanna random..

Eksempel for meg er da, at jeg bruker shock grasp, og rett etterpå force lightning, sistnevnte begynner å gjøre skaden med engang, men animasjonen starter ikke før ca 1.5 sekund inn.

Et større problem for meg, er i PVP hvor det er helt klart en form for latency, flere ganger har jeg kommer til mål med ballen, men etterpå vist seg at jeg ble stoppet, og deretter drept.

Også, altfor mange stun abilities :(

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Hvilken server er mest populær?

Nightmare lands er ganske populær, men jeg er usikker på om det er mange norsk her.

Takker :) Er skeptisk til europeiske servere, for de 2 mmorpg spille jeg har spillt(Perfect world, war of immortals) så er de europeiske serverne fulle av spansker som ikke kan en dritt engelsk, og det syens jeg er utrolig irriterende.

bloodworthy er uoffsielt en skandinavisk server. Den er stappfull, og er veldig populær, men noen ganger er det litt for mange "morro" folk der inne, men de blir borte om et par uker.

Takker ;)

Er kansje 2 dumme spørsmål men jeg spør likevel. Jeg har tenkt på å kjøpe swtor på elkjøp i morgen, men skal ikke game det før 4 januar. Den første måneden jeg får gratis, begynner den når jeg kjøper spillet eller når jeg lager accounten/aktiverer spillet online?

Når jeg skal begynne å betale, blir det sendt regning til adressen min? Har netopp fått kreditt kortet mitt så har ikke brukt det enda. Går det ikke ann å betale uten å få noe i posten?

Lenke til kommentar

Hvilken server er mest populær?

Nightmare lands er ganske populær, men jeg er usikker på om det er mange norsk her.

Takker :) Er skeptisk til europeiske servere, for de 2 mmorpg spille jeg har spillt(Perfect world, war of immortals) så er de europeiske serverne fulle av spansker som ikke kan en dritt engelsk, og det syens jeg er utrolig irriterende.

bloodworthy er uoffsielt en skandinavisk server. Den er stappfull, og er veldig populær, men noen ganger er det litt for mange "morro" folk der inne, men de blir borte om et par uker.

Takker ;)

Er kansje 2 dumme spørsmål men jeg spør likevel. Jeg har tenkt på å kjøpe swtor på elkjøp i morgen, men skal ikke game det før 4 januar. Den første måneden jeg får gratis, begynner den når jeg kjøper spillet eller når jeg lager accounten/aktiverer spillet online?

Når jeg skal begynne å betale, blir det sendt regning til adressen min? Har netopp fått kreditt kortet mitt så har ikke brukt det enda. Går det ikke ann å betale uten å få noe i posten?

Første gratis måneden starter når du aktiverer accounten med visakort. Det blir ikke trukket noe før den første måneden har gått.

Du får ikke regning, det blir automatisk trukket fra kortet du oppgir. Denne automatiske trekningen kan stoppes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...