Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende.

Kjøpte spillet på platekompaniet for evigheter siden. Fikk pre-order kode i posten. Lagde account og la til koden. Fyllte ut sikkerhetsspørsmål osv.

Har siden flere ganger logget meg inn for å sjekke status vedr. betaer osv. Har aldri blitt spurt om sikkerhetsspørsmål osv.

Men nå, etter at vi har flyttet inn i nytt hus og jeg endelig er klar til å spille: prøver å logge inn og får selvsagt spørsmål om hva min favorite activity er... Husker selvsagt ikke ordrett hva det er... selv om jeg vet det er noe a la "playing videogames". Visste ikke at dette kom til å bli tatt opp i skriftlig form... så jeg har vel skrevet feil eller noe.

Accounten min er i hvertfall locked... og jeg kan ikke spille.

Har sendt mail til brukerstøtte (2 stk faktisk)... men de svarer jo aldri!

Noen som har noen erfaringer ift problemstillingen min?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

EDIT: Kom omsider inn. Skylder på ISP'n.

Jeg kommer ikke inn på swtor.com

Andre som opplever det samme? Har hatt litt dodgy linje i dag, men kommer meg jo hit og får skrevet dette innlegget, så...

Jeg har juleferie, og skal spille på en annen PC, og må inn og lage meg en subscription for å spille, men siden laster ikke skikkelig.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Irriterende.

Kjøpte spillet på platekompaniet for evigheter siden. Fikk pre-order kode i posten. Lagde account og la til koden. Fyllte ut sikkerhetsspørsmål osv.

Har siden flere ganger logget meg inn for å sjekke status vedr. betaer osv. Har aldri blitt spurt om sikkerhetsspørsmål osv.

Men nå, etter at vi har flyttet inn i nytt hus og jeg endelig er klar til å spille: prøver å logge inn og får selvsagt spørsmål om hva min favorite activity er... Husker selvsagt ikke ordrett hva det er... selv om jeg vet det er noe a la "playing videogames". Visste ikke at dette kom til å bli tatt opp i skriftlig form... så jeg har vel skrevet feil eller noe.

På forhånd takk!

lur ide og kansje huske secret keyword, værtfall i det minste ta et screenshot eller skrive ned det du valgte

Lenke til kommentar

Dessuten kjøpte jeg Funcom aksjer når det var på 2.50 , skal selge uka før The secret World , samma faen :p

Da er vi 2 :)

Er det lenger ques nå som spillet har releaset, eller er det som i early acces?

Har ikke prøvd swtor enda, og når jeg hørte om disse køene, tenkte jeg mitt og startet Skyrim igjen ;) he he

2 stk på gamerforumet som traff den ene dagen aksjen var nede på 2.5! Spesielt.. Har selv kjøpt rikelig med akjser, men ligger på en snittpris på 4,6 ;)

Endret av GnilreG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du kan prate med companion enten i en cantina eller ombord på skipet ditt.

Det er vel delt inventory mellom deg og companions og ship, og når du trykker "C" (default) kan du velge mellom å outfitte deg selv, companion og ship afaik.

Ahh man kan bare prate med dem på spesielle steder ja ;( skulle ha funket å snakke med dem hvor som helst :D

Men ja får teste ut det i morgen jeg da ;)

Lenke til kommentar

Irriterende.

På forhånd takk!

Du må nok ringe til support og få åpna den der , du får snart mail om at du må ringe til dem.

har gjort dette sjøl såe :whistle:

Lenke til kommentar

Dessuten kjøpte jeg Funcom aksjer når det var på 2.50 , skal selge uka før The secret World , samma faen :p

Da er vi 2 :)

Er det lenger ques nå som spillet har releaset, eller er det som i early acces?

Har ikke prøvd swtor enda, og når jeg hørte om disse køene, tenkte jeg mitt og startet Skyrim igjen ;) he he

2 stk på gamerforumet som traff den ene dagen aksjen var nede på 2.5! Spesielt.. Har selv kjøpt rikelig med akjser, men ligger på en snittpris på 4,6 ;)

Følgt FC siden 2007 ;) kjøpt og solgt 6 ganger ;)

med 4,6 har du jo godt over 100% utbytte atm ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...