saladin waits for alice Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 815 her, men tok bare 5 min Jeg hater seriøst Huttball, for den framhever problemene med mange skills. Overload funker aldri når jeg trenger at den skal funke, det samme gjelder de fleste stuns og slow movement. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 må si en ting altså, etter å ha spilt på low pop server (var high ved launch) og nå spille på bloodworthy, det er herlig med masse folk å snakke med på imperial fleet digger det Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) TotalBiscuit, Jesse Cox og Intricacy snakker om SWToR i over 2 og en halv time audio podcast! http://www.youtube.com/watch?v=e1ls5L4blYM Edit: Oppdatert linken slik at det ble en youtube video istedet for en link. Endret 27. desember 2011 av Bamsemums313 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Kan man skifte server når som helst? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 ja, men du kan ikke ta med characterne. Det kommer garantert character transfer senere, men det kommer sikkert til å koste penger. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Irriterende. Kjøpte spillet på platekompaniet for evigheter siden. Fikk pre-order kode i posten. Lagde account og la til koden. Fyllte ut sikkerhetsspørsmål osv. Har siden flere ganger logget meg inn for å sjekke status vedr. betaer osv. Har aldri blitt spurt om sikkerhetsspørsmål osv. Men nå, etter at vi har flyttet inn i nytt hus og jeg endelig er klar til å spille: prøver å logge inn og får selvsagt spørsmål om hva min favorite activity er... Husker selvsagt ikke ordrett hva det er... selv om jeg vet det er noe a la "playing videogames". Visste ikke at dette kom til å bli tatt opp i skriftlig form... så jeg har vel skrevet feil eller noe. Accounten min er i hvertfall locked... og jeg kan ikke spille. Har sendt mail til brukerstøtte (2 stk faktisk)... men de svarer jo aldri! Noen som har noen erfaringer ift problemstillingen min? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) EDIT: Kom omsider inn. Skylder på ISP'n. Jeg kommer ikke inn på swtor.com Andre som opplever det samme? Har hatt litt dodgy linje i dag, men kommer meg jo hit og får skrevet dette innlegget, så... Jeg har juleferie, og skal spille på en annen PC, og må inn og lage meg en subscription for å spille, men siden laster ikke skikkelig. Endret 27. desember 2011 av Orwandel Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Irriterende. Kjøpte spillet på platekompaniet for evigheter siden. Fikk pre-order kode i posten. Lagde account og la til koden. Fyllte ut sikkerhetsspørsmål osv. Har siden flere ganger logget meg inn for å sjekke status vedr. betaer osv. Har aldri blitt spurt om sikkerhetsspørsmål osv. Men nå, etter at vi har flyttet inn i nytt hus og jeg endelig er klar til å spille: prøver å logge inn og får selvsagt spørsmål om hva min favorite activity er... Husker selvsagt ikke ordrett hva det er... selv om jeg vet det er noe a la "playing videogames". Visste ikke at dette kom til å bli tatt opp i skriftlig form... så jeg har vel skrevet feil eller noe. Accounten min er i hvertfall locked... og jeg kan ikke spille. Har sendt mail til brukerstøtte (2 stk faktisk)... men de svarer jo aldri! Noen som har noen erfaringer ift problemstillingen min? På forhånd takk! lur ide og kansje huske secret keyword, værtfall i det minste ta et screenshot eller skrive ned det du valgte Lenke til kommentar
Halky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hmm er det en mulighet for å snakke med sin companion? Har ikke funnet ut noen måte enda ;S Har bare fått han første duden Har også en drakt jeg kan kle han i, men får ikke opp noen inventory på han heller ;s Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ja, du kan prate med companion enten i en cantina eller ombord på skipet ditt. Det er vel delt inventory mellom deg og companions og ship, og når du trykker "C" (default) kan du velge mellom å outfitte deg selv, companion og ship afaik. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Dessuten kjøpte jeg Funcom aksjer når det var på 2.50 , skal selge uka før The secret World , samma faen Da er vi 2 Er det lenger ques nå som spillet har releaset, eller er det som i early acces? Har ikke prøvd swtor enda, og når jeg hørte om disse køene, tenkte jeg mitt og startet Skyrim igjen he he 2 stk på gamerforumet som traff den ene dagen aksjen var nede på 2.5! Spesielt.. Har selv kjøpt rikelig med akjser, men ligger på en snittpris på 4,6 Endret 27. desember 2011 av GnilreG 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ja, du kan prate med companion enten i en cantina eller ombord på skipet ditt. Det er vel delt inventory mellom deg og companions og ship, og når du trykker "C" (default) kan du velge mellom å outfitte deg selv, companion og ship afaik. Ahh man kan bare prate med dem på spesielle steder ja ;( skulle ha funket å snakke med dem hvor som helst Men ja får teste ut det i morgen jeg da Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er det mulig for meg og få tak i noen beta-key?? Eller tilgang til spillet nå? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Vel Beta stadiet er nå ferdig da spillet er i slippet på markedet. Er bare og gå til nærmeste spillbutikk og kjøpe det der eller kjøpe det gjennom Origin. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er det?! Haha, må bare beklage meg for å ikke ha sjekket det ut... Er det noen prøvetid man har gratis? Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Irriterende. Kjøpte spillet på platekompaniet for evigheter siden. Fikk pre-order kode i posten. Lagde account og la til koden. Fyllte ut sikkerhetsspørsmål osv. Har siden flere ganger logget meg inn for å sjekke status vedr. betaer osv. Har aldri blitt spurt om sikkerhetsspørsmål osv. Men nå, etter at vi har flyttet inn i nytt hus og jeg endelig er klar til å spille: prøver å logge inn og får selvsagt spørsmål om hva min favorite activity er... Husker selvsagt ikke ordrett hva det er... selv om jeg vet det er noe a la "playing videogames". Visste ikke at dette kom til å bli tatt opp i skriftlig form... så jeg har vel skrevet feil eller noe. Accounten min er i hvertfall locked... og jeg kan ikke spille. Har sendt mail til brukerstøtte (2 stk faktisk)... men de svarer jo aldri! Noen som har noen erfaringer ift problemstillingen min? På forhånd takk! Du må nok ringe til support og få åpna den der , du får snart mail om at du må ringe til dem. har gjort dette sjøl såe Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Dessuten kjøpte jeg Funcom aksjer når det var på 2.50 , skal selge uka før The secret World , samma faen Da er vi 2 Er det lenger ques nå som spillet har releaset, eller er det som i early acces? Har ikke prøvd swtor enda, og når jeg hørte om disse køene, tenkte jeg mitt og startet Skyrim igjen he he 2 stk på gamerforumet som traff den ene dagen aksjen var nede på 2.5! Spesielt.. Har selv kjøpt rikelig med akjser, men ligger på en snittpris på 4,6 Følgt FC siden 2007 kjøpt og solgt 6 ganger med 4,6 har du jo godt over 100% utbytte atm Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvilken server er mest populær? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hvilken server er mest populær? Nightmare lands er ganske populær, men jeg er usikker på om det er mange norsk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå