Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner på fredag, er ikkje sikkert på om det berre er US...

 

I US ja ;)

 

Blir nok nærmere midten av September på oss. Basert på intervjuer jeg har lest på Starwarsnorge.com....

 

Satser fortsatt på Realease i år jeg :) Desember!

 

Beta testing har startet for lenge siden...dette handler om de såkalte "Beta weekends".

EDIT: Dette starter nå på fredag, sannsynligvis i US først.

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Release i desember etter jeg har hatt alt av eksamen er ikke å forakte.

 

Edit;

Er det noen som vet (eller har lest et sted) system requirements for å kjøre dette spillet? Prøvde å søke litt her og der men ingen visste sikkert. Kanskje ikke så rart siden spillet ikke har blitt utgitt enda, men skulle gjerne visst sånn ca. hva dere tror, sånn at jeg ikke driter meg ut og må kjøpe ny data samtidig...

 

Den jeg bruker nå er en LAPTOP.

Acer Aspire TimelineX 3830TG 13.3"HD LED GeForce GT540, Core i5-2410M, 8GB RAM, 750GB HDD.

Endret av GrandCougar
Lenke til kommentar

Release i desember etter jeg har hatt alt av eksamen er ikke å forakte.

 

Edit;

Er det noen som vet (eller har lest et sted) system requirements for å kjøre dette spillet? Prøvde å søke litt her og der men ingen visste sikkert. Kanskje ikke så rart siden spillet ikke har blitt utgitt enda, men skulle gjerne visst sånn ca. hva dere tror, sånn at jeg ikke driter meg ut og må kjøpe ny data samtidig...

 

Den jeg bruker nå er en LAPTOP.

Acer Aspire TimelineX 3830TG 13.3"HD LED GeForce GT540, Core i5-2410M, 8GB RAM, 750GB HDD.

 

Vet ikke hvor du søkte, men her er de:

 

What are the system requirements for the game?

Processor:

 

•AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better

•Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better

Operating System:

•Windows XP or later

RAM:

 

•Windows XP: 1.5GB RAM

•Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM

Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.

 

Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:

 

•ATI X1800 or better

•nVidia 7800 or better

•Intel 4100 Integrated Graphics or better

DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only) Internet connection required to play.

Lenke til kommentar

Begynner på fredag, er ikkje sikkert på om det berre er US...

 

I US ja ;)

 

Blir nok nærmere midten av September på oss. Basert på intervjuer jeg har lest på Starwarsnorge.com....

 

Satser fortsatt på Realease i år jeg :) Desember!

 

Beta testing har startet for lenge siden...dette handler om de såkalte "Beta weekends".

EDIT: Dette starter nå på fredag, sannsynligvis i US først.

 

La meg omformulere meg litt iteden.... "åpen Beta"...starter i midten av spetember for Random picked EU folk ;) men det har blitt sgat i dag at alle som har signed seg opp til beta, skal få testet det før release. (Hvis serverene tåler det)

Lenke til kommentar

"Alle skal få betateste før release"..Haha, det minner meg om en betatest til et space MMORPG jeg signa opp til i 2002. Da var det ikke bare å laste ned klienten, jeg måtte vente på CD'n i posten. Og CD'n kom 2 dager før betatesten sluttet. Rakk såvidt å spille noen timer så gikk den ut.

Lenke til kommentar

Begynner på fredag, er ikkje sikkert på om det berre er US...

 

I US ja ;)

 

Blir nok nærmere midten av September på oss. Basert på intervjuer jeg har lest på Starwarsnorge.com....

 

Satser fortsatt på Realease i år jeg :) Desember!

 

Beta testing har startet for lenge siden...dette handler om de såkalte "Beta weekends".

EDIT: Dette starter nå på fredag, sannsynligvis i US først.

 

La meg omformulere meg litt iteden.... "åpen Beta"...starter i midten av spetember for Random picked EU folk ;) men det har blitt sgat i dag at alle som har signed seg opp til beta, skal få testet det før release. (Hvis serverene tåler det)

 

Har du kilder på at det skal starte i midten av september? Det har jeg ikke lest noe om.

 

Følgende er derimot bekreftet:

 

Q: When do Beta Weekends start?

A: Friday, September 2nd. (Source: PAX BioWare Panel)

 

Q: EU as well?

A: Not likely, but as said, large wave of invites going out soon (to Game Testing, not just a weekend). (Source: Stephen Reid via Twitter)

Lenke til kommentar

Begynner på fredag, er ikkje sikkert på om det berre er US...

 

I US ja ;)

 

Blir nok nærmere midten av September på oss. Basert på intervjuer jeg har lest på Starwarsnorge.com....

 

Satser fortsatt på Realease i år jeg :) Desember!

 

Beta testing har startet for lenge siden...dette handler om de såkalte "Beta weekends".

EDIT: Dette starter nå på fredag, sannsynligvis i US først.

 

La meg omformulere meg litt iteden.... "åpen Beta"...starter i midten av spetember for Random picked EU folk ;) men det har blitt sgat i dag at alle som har signed seg opp til beta, skal få testet det før release. (Hvis serverene tåler det)

 

Åpen aka Public BETA starter så visst ikke i september. Åpen BETA vil bety at alle som ønsker vil ha tilgang, og det tror jeg neppe vi ser før det er noen få uker igjen til release, om vi faktisk vil se det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Wooot?!

 

 

 

 

Vi Fikk endelig en fra BioWare til å svare i tråden om EU testing på forumet:

 

 

 

 

Many of the questions that are being asked here have already been answered by Stephen, so there's not much more I can really provide.

 

One thing I will say is that there is a little confusion here that I want to get clarified. First off the invites going out to European players that Stephen mentioned are happening very soon (we're talking days here) and will be to our Game Testing program. This means that those invited will have continued access to the Test servers throughout the Game Testing stage of development. Those invited will play on test environments out in the US, so may experience some latency related issues from time to time. As long as those testers are aware of that and can work around it when needs be, we're excited to get feedback from a larger EU crowd.

 

In the future we’ll also be holding EU Testing where players will access our European Test servers specifically, this is what we refer to when we talk about EU Testing.

 

The Game Testing Weekends that have been mentioned are just that; they are weekends where invited players will only have access for a weekend.

 

I know it’s a little confusing, but I wanted to make sure that we’re all talking about the same things here.

 

Quote: Originally Posted by sparkleav

 

Although this isn't important for beta, I'm going to have to make sure I have the money in my account for when the game's released (around the £200 mark) so please let us know in advance or at least give us a rough approximation as to how far we are behind NA.

 

Again, this question has been answered. Any delay will be down to the usual ship days of games to retail, so if the game launches on Tuesday in the US, it will launch on Friday in Europe.

 

 

 

 

 

Source

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...