Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Og der nådde jeg den magiske grensa, siden jeg begynte å spill den 18, har jeg måtte spille hele dagen, nesten ikke sett på tv eller vært på nett, og ikke minst ikke malt noen figurer, i dag var første dag, jeg ble lei spillinga og satte meg ned å male igjen.

 

Vi får se om jeg forsetter med spillet, eller om dette blir nr. 3 i rekka av MMOs som jeg ikke greier å max levle.

 

Spelar du alla spel på det viset tror jag aldrig du hittar det du letar efter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gud som jeg savner et flashpoint queue / finder system

 

det er en lfg funksjon, men nesten ikke bruker den. mer og mer når jeg nærmer meg 50, merker jeg litt til at dette er rpg spill som prøver å være et mmo, men mye kan forandre seg.

 

Husker du hvordan WoW var ved release? Er ikke lenge siden det spillet fikk queue system. Gi SWTOR tid.

jo for all del, men da var hele mmo kategorien, en helt ny greie.

nå har bioware hatt god å se på det faktisk som er bra fra wow, men joda, jeg gir det tid, syntes bare det er dumt at man må være på samme planet, ellers er det umulig å finne folk. Og folk bruker ikke/vet ikke om det lfg systemet.

Har prøvd og lage grupper fra "global" men folk er for nabs.. ett LFG system hadde jo vært og sløse tiden til alle andre imo. Folk kan ikke spille :) Finner heller noen fra guildet.

Sløs på tid av bioware og lage ett LFG system med de fleste som spiller atm.

Om noen har prøvd warzones, skjønner de hva jeg mener.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Vi har fortsatt et par spots igjen i raidteamet vårt! 18+ norsk guild.

Vi spiller på bloodworthy, og slapp av, dem har fiksa køene :)

 

Vi er semi-hardcore, kommer til å kjøre 3 raids i uka. Du må være 18+, seriøs når d kommer til raids, bra humor, sosial og ha bra tidligere MMO erfaring.

 

Link til siden min i siggy :)

Lenke til kommentar

jo for all del, men da var hele mmo kategorien, en helt ny greie.

 

Feil. MMO kategorien var ikke en helt ny greie da WoW ble lansert. WoW tok alt det gode fra tidligere MMO og satte det sammen til en stor suppe som fungerte veldig bra.

 

MEN.. Det største overtaket WoW hadde kontra andre MMO på den tiden var historien og reklamebudsjett.

 

Warcraft var en kjent historie med utrolig mange tilhengere og selskapet bak spillet hadde kapital og kreativitet nok til å skape massehysteri rundt spillet.

 

Forfedrene til MMO var under utvikling allerede på 70-tallet.

Det første kommersielle spillet ble lansert i 1985 - Island of Kesmai

Det første grafiske MMORPG ble lansert i 1991 - Neverwinter Nights

1992: The shadow of Yserbius

1996: The Realm Online

1997: Ultima Online

1998: Linage

1999: Everquest

1999: Asheron's Call

2001: Anarchy Online

2001: Dark Age of Camelot

2001: Runescape

2002: Ragnarok Online

2003: Shadowbane

2003: Eve Online

2003: Lineage II

2003: Star Wars Galaxies

2004: City of Heroes

2004: Everquest II

 

Håper dette setter ting i perspektiv. WoW var langt fra det første MMOet, selv Norges egne Funcom-gutter var tidligere ute i MMO-markedet enn Blizzard.

Endret av Bjohansen
  • Liker 8
Lenke til kommentar

jo for all del, men da var hele mmo kategorien, en helt ny greie.

 

 

Feil. MMO kategorien var ikke en helt ny greie da WoW ble lansert. WoW tok alt det gode fra tidligere MMO og satte det sammen til en stor suppe som fungerte veldig bra.

 

MEN.. Det største overtaket WoW hadde kontra andre MMO på den tiden var historien og reklamebudsjett.

 

Warcraft var en kjent historie med utrolig mange tilhengere og selskapet bak spillet hadde kapital og kreativitet nok til å skape massehysteri rundt spillet.

 

Forfedrene til MMO var under utvikling allerede på 70-tallet.

Det første kommersielle spillet ble lansert i 1985 - Island of Kesmai

Det første grafiske MMORPG ble lansert i 1991 - Neverwinter Nights

1992: The shadow of Yserbius

1996: The Realm Online

1997: Ultima Online

1998: Linage

1999: Everquest

1999: Asheron's Call

2001: Anarchy Online

2001: Dark Age of Camelot

2001: Runescape

2002: Ragnarok Online

2003: Shadowbane

2003: Eve Online

2003: Lineage II

2003: Star Wars Galaxies

2004: City of Heroes

2004: Everquest II

 

Håper dette setter ting i perspektiv. WoW var langt fra det første MMOet, selv Norges egne Funcom-gutter var tidligere ute i MMO-markedet enn Blizzard.

 

Hvor er Final Fantasy XI?

 

Edit: Det ble utgitt i Japan i 2002.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

HVA?? Fant ikke Blizzard opp mmo sjangeren??? Er helt sjokkert jeg.......

 

:D

 

Det er nok den gjengse mening blant unge i dag at WoW oppfant alt , men vi som er 30+ vet bedre.

Wow fant opp mmo på samme måte som apple fant opp snarttelefonen. De klarte å gjøre det interesant og underholdende for den jevne forbruker og spiller.

 

At folk tror blizz fant opp mmo sjangeren er jo et bevis for akkurat dette. Mmo var forbeholdt nerdene før wow, og ingen uten over gjennomsnitt interesse for det hadde hørt om dem.

Lenke til kommentar

HVA?? Fant ikke Blizzard opp mmo sjangeren??? Er helt sjokkert jeg.......

 

:D

 

Det er nok den gjengse mening blant unge i dag at WoW oppfant alt , men vi som er 30+ vet bedre.

Wow fant opp mmo på samme måte som apple fant opp snarttelefonen. De klarte å gjøre det interesant og underholdende for den jevne forbruker og spiller.

 

At folk tror blizz fant opp mmo sjangeren er jo et bevis for akkurat dette. Mmo var forbeholdt nerdene før wow, og ingen uten over gjennomsnitt interesse for det hadde hørt om dem.

 

Tull og tøys , bla Everquest 2 hadde alt WoW hadde pluss mer til , det var ikke for nerder. Jeg orker ikke ramse opp alle spill som hadde bra brukervennlighet og var tonnevis bedre enn WoW og dukket opp før WoW , du får google litt,,,

 

Edit : styrken til WoW , er at det er et light-spill som passer for alle mellom 6 og 60 , men tro ikke at det var det eneste.

Endret av Fleskelars
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis noen spiller empire på the red eclipse så er det bare å legge meg til. Er lvl 20 imperial agent, og har spilt helt alene hittil, første spillet av denne typen jeg spiller så er rimelig noob :blush:

 

heter enkelt og greit bare 'claes' :thumbup:

 

Er level 49 på Red Eclipse, men det er tvilsomt hvor mye spilling det blir nå som jeg har klart class storien.

Lenke til kommentar

HVA?? Fant ikke Blizzard opp mmo sjangeren??? Er helt sjokkert jeg.......

 

:D

 

Det er nok den gjengse mening blant unge i dag at WoW oppfant alt , men vi som er 30+ vet bedre.

Wow fant opp mmo på samme måte som apple fant opp snarttelefonen. De klarte å gjøre det interesant og underholdende for den jevne forbruker og spiller.

 

At folk tror blizz fant opp mmo sjangeren er jo et bevis for akkurat dette. Mmo var forbeholdt nerdene før wow, og ingen uten over gjennomsnitt interesse for det hadde hørt om dem.

 

Tull og tøys , bla Everquest 2 hadde alt WoW hadde pluss mer til , det var ikke for nerder. Jeg orker ikke ramse opp alle spill som hadde bra brukervennlighet og var tonnevis bedre enn WoW og dukket opp før WoW , du får google litt,,,

 

Edit : styrken til WoW , er at det er et light-spill som passer for alle mellom 6 og 60 , men tro ikke at det var det eneste.

Om everquest var bedre enn wow så burde everquest vært kongen med 12 mill subs på det beste... wow vAr akkuart det folk ville ha, everquest åpenbart ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...