Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah. Jeg føler at jeg aldri blir ferdig med Taris. Hver gang jeg tror jeg er ferdig, dukker det opp nye quests. Får meg ikke til å forlate planeten før jeg er ferdig heller.

Men om ikke annet, soper jeg inn credits, og det blir jo kjekt når jeg skal kjøpe meg speeder og skill om et par levler.

Lenke til kommentar

I går hadde jeg faktisk ikke kø på The red eclipse i det hele tatt.

Sikkert fordi alle satt i kø for å få registrert betalingsplan :p

Då hade du flax. Jag hade ett par hundra i kö efter betalningsdebaclet, och en aquavit-sup för mycket hos Canal Digial gjorde att jag blev utan nät i 10 minuter, med reslutatet sist i en 300'ish kö igen. Men fick 4 timmar i går kväll/natt och 2 levlar :) Viktigt att göra daily pvp. Det ger enormt med xp. En pvp bg ger ca 26,000 xp med questet, förutsatt att du vinner :p

Tog ocksåå en stor utmaning när en kamrat, level 27 ville testa att tanka lite. Vi körde en hc4 ihop: http://www.torhead.com/mission/4BjPaGR

Vi är alltså ett par levlar under anbefallen level, och med packs med 5 mobs varav 3 är golden är det svårt på två pers, men fan så skoj, då får man verkligen lära sig att använda abilitys.

I slutet är det en boss där som slår som ett helt tåg. Vi hade inte chans i havet mot han och då healade jag full time i 3 minuter. Han slår stenhårt. Vi fick in en dps till och då gick det bra. Artigt var det :)

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Då hade du flax. Jag hade ett par hundra i kö efter betalningsdebaclet, och en aquavit-sup för mycket hos Canal Digial gjorde att jag blev utan nät i 10 minuter, med reslutatet sist i en 300'ish kö igen. Men fick 4 timmar i går kväll/natt och 2 levlar :) Viktigt att göra daily pvp. Det ger enormt med xp. En pvp bg ger ca 26,000 xp med questet, förutsatt att du vinner :p

Tog ocksåå en stor utmaning när en kamrat, level 27 ville testa att tanka lite. Vi körde en hc4 ihop: http://www.torhead.com/mission/4BjPaGR

Vi är alltså ett par levlar under anbefallen level, och med packs med 5 mobs varav 3 är golden är det svårt på två pers, men fan så skoj, då får man verkligen lära sig att använda abilitys.

I slutet är det en boss där som slår som ett helt tåg. Vi hade inte chans i havet mot han och då healade jag full time i 3 minuter. Han slår stenhårt. Vi fick in en dps till och då gick det bra. Artigt var det :)

Er du inne på spillet nå? jeg sitter i queue så jeg må legge deg til som venn når jeg har logget på. :)

Jeg er lvl 30 btw.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Er du inne på spillet nå? jeg sitter i queue så jeg må legge deg til som venn når jeg har logget på. :)

Jeg er lvl 30 btw.

Sitter i kö också ja. nr 23 så om ca 10 minuter tippar jag. Sänd en /w, hyggligt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...