Joakim vas Normandy Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Æsj, hvorfor får man corellian commendations fra lvl 50 flashpoints? Er litt knapt utvalg fra det der gitt Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Eeek! vet ikke om jeg skal velge Sith Assasin eller sorcerer..! Begge ser gøy ut.. Det er enormt mange assassins, så jeg ville valgt noe annet. Men, du må jo selvsagt velge noe du liker best Bare forbered deg på at du blir en av veldig, veldig mange. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Enormt mange av både Sorcs og assassins, så det kommer litt på samme tror jeg Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Iron Man! Fyfan för en stygg kruka :/ Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Iron Man! Fyfan för en stygg kruka :/ Har ikke så pen caps jeg heller Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 It isn't easy being green! Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 NEEEI..du verden jeg er en klossmajor. Har ikke stressa med å sette opp en subscription....og det er vel ikke vits å bruke lang tid på å utrede om konsekvensene av min handling. Skal du svikte meg nå ????? Jeg som har fri hele romjula å greier Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Enten så har jeg flaks og det er aldri kø på serveren min, eller så er det noe med folk med kodebrikke kommer inn med en gang? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Bah. Jeg føler at jeg aldri blir ferdig med Taris. Hver gang jeg tror jeg er ferdig, dukker det opp nye quests. Får meg ikke til å forlate planeten før jeg er ferdig heller. Men om ikke annet, soper jeg inn credits, og det blir jo kjekt når jeg skal kjøpe meg speeder og skill om et par levler. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 I går hadde jeg faktisk ikke kø på The red eclipse i det hele tatt. Sikkert fordi alle satt i kø for å få registrert betalingsplan Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Sjekk forresten denne linken her Bioware snakker om tiden fremover og swtor. Ny space combat virker bra, og masse annet morro UI customization også http://www.swtor.com/blog/what%E2%80%99s-next-old-republic Om det hadde kommet space combat der du faktisk kan styre romskipet... da hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) I går hadde jeg faktisk ikke kø på The red eclipse i det hele tatt. Sikkert fordi alle satt i kø for å få registrert betalingsplan Då hade du flax. Jag hade ett par hundra i kö efter betalningsdebaclet, och en aquavit-sup för mycket hos Canal Digial gjorde att jag blev utan nät i 10 minuter, med reslutatet sist i en 300'ish kö igen. Men fick 4 timmar i går kväll/natt och 2 levlar Viktigt att göra daily pvp. Det ger enormt med xp. En pvp bg ger ca 26,000 xp med questet, förutsatt att du vinner Tog ocksåå en stor utmaning när en kamrat, level 27 ville testa att tanka lite. Vi körde en hc4 ihop: http://www.torhead.com/mission/4BjPaGR Vi är alltså ett par levlar under anbefallen level, och med packs med 5 mobs varav 3 är golden är det svårt på två pers, men fan så skoj, då får man verkligen lära sig att använda abilitys. I slutet är det en boss där som slår som ett helt tåg. Vi hade inte chans i havet mot han och då healade jag full time i 3 minuter. Han slår stenhårt. Vi fick in en dps till och då gick det bra. Artigt var det Endret 23. desember 2011 av mackanz Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Då hade du flax. Jag hade ett par hundra i kö efter betalningsdebaclet, och en aquavit-sup för mycket hos Canal Digial gjorde att jag blev utan nät i 10 minuter, med reslutatet sist i en 300'ish kö igen. Men fick 4 timmar i går kväll/natt och 2 levlar Viktigt att göra daily pvp. Det ger enormt med xp. En pvp bg ger ca 26,000 xp med questet, förutsatt att du vinner Tog ocksåå en stor utmaning när en kamrat, level 27 ville testa att tanka lite. Vi körde en hc4 ihop: http://www.torhead.com/mission/4BjPaGR Vi är alltså ett par levlar under anbefallen level, och med packs med 5 mobs varav 3 är golden är det svårt på två pers, men fan så skoj, då får man verkligen lära sig att använda abilitys. I slutet är det en boss där som slår som ett helt tåg. Vi hade inte chans i havet mot han och då healade jag full time i 3 minuter. Han slår stenhårt. Vi fick in en dps till och då gick det bra. Artigt var det Er du inne på spillet nå? jeg sitter i queue så jeg må legge deg til som venn når jeg har logget på. Jeg er lvl 30 btw. Endret 23. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Då hade du flax. Jag hade ett par hundra i kö efter betalningsdebaclet, och en aquavit-sup för mycket hos Canal Digial gjorde att jag blev utan nät i 10 minuter, med reslutatet sist i en 300'ish kö igen. Men fick 4 timmar i går kväll/natt och 2 levlar Viktigt att göra daily pvp. Det ger enormt med xp. En pvp bg ger ca 26,000 xp med questet, förutsatt att du vinner Tog ocksåå en stor utmaning när en kamrat, level 27 ville testa att tanka lite. Vi körde en hc4 ihop: http://www.torhead.com/mission/4BjPaGR Vi är alltså ett par levlar under anbefallen level, och med packs med 5 mobs varav 3 är golden är det svårt på två pers, men fan så skoj, då får man verkligen lära sig att använda abilitys. I slutet är det en boss där som slår som ett helt tåg. Vi hade inte chans i havet mot han och då healade jag full time i 3 minuter. Han slår stenhårt. Vi fick in en dps till och då gick det bra. Artigt var det Er du inne på spillet nå? jeg sitter i queue så jeg må legge deg til som venn når jeg har logget på. Jeg er lvl 30 btw. Sitter i kö också ja. nr 23 så om ca 10 minuter tippar jag. Sänd en /w, hyggligt! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Iron Man! Fyfan för en stygg kruka :/ Jepp, såg so stygg ut at eg forsatt har den eg fekk frå class questen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 30minutters crewskill missions blir gammelt fort Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Er det noen som spiller Republic på noen servere hvor de faktisk vinner PVP? alle serverne er jo dominert av Empire både i spillerbase og i PVP. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 30minutters crewskill missions blir gammelt fort Genialt att kombinera med pvp eller spacecombat. Mina missions tar 55 minuter nu, snabbare om du är kompis med dina "ansatta", men med 3 companions är det värt det. Sinnesjukt med credits. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) En ting jeg syns jeg må rose litt EA får er at de patcher hele tiden! Og nå blir det gamings http://www.youtube.com/watch?v=OH8lDemjJlQ Men så er det kø.. Endret 23. desember 2011 av Citus Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Dere andre som spiller på "The Exile's Crystal" - vi må være 4stk i gruppe for å opprette guild. Ta kontakt ingame. Jeg og konkulf lagde nye characters i går for å prøve Sith Assassin og vi har blitt hekta. Send /tell til Jum'bo eller Kaith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå