Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Etter å ha stått en time i serverkø for å registrere spill-koden min, så får jeg frem at koden min allerede er i bruk.

 

Jeg hører rykter om at EA-supporten er skikkelig super. Dette blir gøy!

 

Stackars, du är i en world of hurt :(

Må man inte ringa de för att lösa "brukta" koder issues?

 

Det gjør såpass vondt at jeg dør litt inni meg.

Jeg har sendt avgårde en mail til dem, og så står jeg på vent på telefonen.

Fun fact: Den samme "sangen" går på repeat på telefonsvareren deres. Det høres ut som de har henta noe ut ifra The Sims.

 

Samme skjedde med meg men jeg registrerte koden ca en uke før launch.

De sender deg standard svar hvor de ber deg gi disse opplysningene:

(så kan like godt sende dem med en gang)

Bilde av koden ved retail eller kopi av mail.

Hvilken kode det gjelder (jepp dobbelt opp).

Game edition.

E-post knyttet til kontoen.

Hvor du har kjøpt spillet.

 

Noen påsto det hjalp å sette COMPLAINT i headingen på mailen for å få kjappere svar men ikke vet jeg:)

 

Har du fått en fysisk boks med spillet? Der oppi ligger det en kode, er det den du har prøvd å registrere?

 

Det gjalt begge kodene mine, både pre-order og selveste game koden. Account registrerte ikke at jeg hadde redeemed kodene og prøvde jeg igjen fikk jeg beskjed om at de var brukt.

Kjøpte det på gamezone så fikk fysisk boks med.

Det var ordnet etter et par dager etter jeg sendte mail med opplysningene.

Prøvde å ringe support 5-6 ganger og fikk kun opptatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er folks generelle mening da? Hvem skal tilbringe julen 50% i Tor minst?

Må si at jeg virkelig elsker single player aspektet i et mmo, det gjør heller at side quests, pvp og instancer blir ting du gjør når du vil henge litt med folk, ikke en tvang til å være avhengig av andre for å oppnå høyeste lvl. Gir deg jo også en god historie, med companions og annet. Men som alt, på level 50 er det vel et mmorpg i sin fulle rett. grinde fest!

Lenke til kommentar

Hva er folks generelle mening da? Hvem skal tilbringe julen 50% i Tor minst?

Må si at jeg virkelig elsker single player aspektet i et mmo, det gjør heller at side quests, pvp og instancer blir ting du gjør når du vil henge litt med folk, ikke en tvang til å være avhengig av andre for å oppnå høyeste lvl. Gir deg jo også en god historie, med companions og annet. Men som alt, på level 50 er det vel et mmorpg i sin fulle rett. grinde fest!

 

Enig. Digger singleplayerfølelsen og at questtekster er "cutscenes"

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte SWTOR så har første måneden gratis og har hatt spillet siden 15. desember- men pga sinnsyke køtider ble jeg nødt til å bytte server og begynne på nytt med min character på en ny server. EA tillater jo ikke overføring av characters.

Fantastisk spill, så blir nok en del av dette i jule-"ferien" (får jo ikke fri fra jobb)

Lenke til kommentar

Jeg glemte selvfølgelig coveret da jeg reiste hjem i julen og det falt meg ikke inn at jeg måtte registrere nok en kode (altså i tillegg til pre-order koden) for å kunne spille videre. Noen som har tips til hvor spillet kjøpes på nett (kun digital kopi, vil kun ha koden, billigst mulig? Gjerne deluxe edition..

 

EDIT: Tok den enkle veien og bestilte på origin. Gametime \o/

Endret av steininho
Lenke til kommentar

Hva syns dere om bounty hunters i pvp ? Opplevde istad at en powertech? heala raskere enn meg og en annen shadow klarte å gjøre i skade. Han bare stod helt i ro og healet. Tilslutt fikk han hjelp og vi døde og han løp videre. Må si jeg ikke skjønte en drit da ...........

 

Så har man bounty hunters eller er det imperial agent som har trekkvaier ? I huttball står de ved syrevann og trekker deg nedi hver gang, det er jo gøy. Ingenting du kan gjøre imot det. VRÆÆL

Hadde 132 000 i damage output sist runde noe som jeg syns er bra, imperial agents derimot hadde over 230 000. Dobbelt så mye ....... + dem hadde 8000 i healing. Jeg vil ikke være den som roper ubalanse men geezes !

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som ikke får logget inn?

Har skrevet inn serial koden som trengs for å spille videre (ikke early access koden) men står likevel at jeg må aktivere kontoen på et vis. Når jeg skriver inn koden på nytt så står det at den allerede er blitt brukt.. Skjønner ikke en dritt akkurat nå :hmm:

 

 

Hadde samme problem da jeg registrete min version.. Bare gi det 10 min så kommer, dét går lidt tregt det der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...