Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg hørte kan du gjøre mye rart for å endre utseended til både deg selv om dine companions. For eksempel får alle Bounty Hunters den samme companionen i starten, så det vil se litt rart ut at alle løper rundt med en identisk kompanion. For å løse dette kan du gjøre mye rart, som å endre hårfarge og hudfrage (om jeg ikke tar helt feil). Vil være rart om du ikke kan gjøre mye rart med din egen karakter også. Selv om en jedi må bruke Light Armor kan det jo være utallige varianter av dem, og da tar jeg ikke med armor brukt rent kosmetisk i tillegg. Om vi får sånt. :)

Lenke til kommentar

Tja, tror no at spillet er ganske så polert allerede. Er lenge siden de gikk ut å sa at du holdt på å fixe bugs og polere spillet

 

Men ca 3 timer til Star Wars: The Old Republic: The Force is Strong with This One.

 

Fra Pax Prime siden:

 

Main Theatre

Sunday 2:00pm - 3:00pm

The master storytellers at BioWare and LucasArts have worked together to create an immersive experience with Star Wars: The Old Republic. The Old Republic team will be in full force at PAX this year, with a new presentation showcasing the development and progress of this genre changing story-driven MMO! Expect new reveals, exclusive gameplay footage, and a Q&A with attendees. Join us!

 

Gamerbreaker skal vist ha en live channel for oss som ikke er i Seattle.

 

 

Lenke til kommentar

Endte opp med å punge ut for Collector's Edition. Helt klart det meste jeg har brukt på et spillinnkjøp, men har vært fan av Bioware siden Baldur's Gate, og Star Wars siden jeg var liten, så får håpe det er verdt det. Men det som gjorde at jeg bestemte meg var den eksklusive butikken man får tilgang til.

Lenke til kommentar

Holiday kan også bety thanksgiving såvidt jeg vet. 24. november i år.

 

Vedrørende dette med oppgradering av utstyr - det er jo ikke så veldig vanlig i noen filmer at helten driver å oppgraderer gear hele tiden, hverken med lightsabere eller andre ting. Men det er nå like vel sånn at for progresjonen sin del i et MMO så må man ha en eller annen form for skalering av utstyr.

 

Ettersom det er mer eller mindre gitt at en saber skal se ut på en bestemt måte, og at dette er det beste våpenet for en jedi i denne settingen, så vil det naturlige være at man oppgraderer denne underveis med loot eller craftede komponenter. Vil anta at en jedi vil ha samme muligheter for utstyrsoppgraderinger underveis som alle andre klasser i spillet.

 

Regner med at alle klasser vil ha oppgradering av armor, bling osv. som vil gi ulikt utseende etterhvert som man får fetere utstyr. Kanskje/kanskje ikke man får en social armor funksjon som gjør at man kan ha "klær" som er synlige i stedet for rustningen man bruker.

Lenke til kommentar

Holiday kan også bety thanksgiving såvidt jeg vet. 24. november i år.

 

I USA er det blitt vanligere og vanligere å kalle julen for "the holidays," spesielt i offisielle sammenhenger, visstnok for å gjøre det mer religionsnøytralt enn "christmas." Jeg er ganske sikker på at "Holiday Release" refererer til julen.

Lenke til kommentar

Er en gjeng som føler seg så sikker på at spillet kommer 18. oct at de har laget en guild som heter October Eighteenth Wagon. Det er også en del som tror at spillet kommer 11.11.11. Om dette er noen høytider noen plasser i verden vet jeg ikke. men det er no selvfølgelig kun folk som gjetter.

 

 

 

 

Selv tror jeg at det kommer i starten av november. De starter med beta testing/stress testing no, de har hatt pre ordre ute en lengre stund så jeg tror og håper november.

 

 

Lenke til kommentar

Holiday kan også bety thanksgiving såvidt jeg vet. 24. november i år.

 

I USA er det blitt vanligere og vanligere å kalle julen for "the holidays," spesielt i offisielle sammenhenger, visstnok for å gjøre det mer religionsnøytralt enn "christmas." Jeg er ganske sikker på at "Holiday Release" refererer til julen.

 

"The Holiday Season" i USA begynner med "Black Friday", som er dagen etter Thanksgiving (fjerde torsdag i november) og som tradisjonelt har masse salg for å starte "julesesongen".

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...