Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Tror det inte har blivit postat så få trådar på forumet på flera månader. Devs må ju lura.....

 

Jeg ler godt IRL her jeg sitter, men det er hvertfall åpenbart at de har forstått hva som skjer, og jobber med det... men tiden går jo, og folk blir irriterte :)

 

Ler som bara det jag också här :D

Finns ju svensk julmat att tillgå här. Bra tröst det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan naturligvis spille de resterende dagene. Som nevnt blir ikke kontoen din trukket før neste renewal, altså neste spillmåned. De dagene du har fått nå er pre-paid. ;)

Litt klønete dette her, men spillet er så ufattelig bra at det skal mye til før jeg lar det gå inn på meg!

 

Enig. Velger å ta det hele med en god dose humor, men tåpelige feil som dette her burde ikke skje. Er jo litt ironisk også at folk løper ned payment servern deres for å betale. Men de driver hvertfall og jobber med det... så får vi håpe dette er noe som enkelt lar seg rette opp.

 

Ler som bara det jag också här :D

Finns ju svensk julmat att tillgå här. Bra tröst det.

 

Er det noen forskjell på svensk og norsk tradisjonell julemat? :)

 

...må finne på noe å snakke om mens vi sitter og venter ved siden av frustrasjonen :p

 

Det er også ganske komisk om man tenker på det, at tusenvis og tusenvis av SWTOR fans sitter og begår et de facto Denial of Service angrep mot pay serveren, og samtidig irriterer seg over at de ikke kommer inn på den he he

Lenke til kommentar

Plutselig må jeg sette opp subscription for å spille. Hva faen er det for noe tull? Har spilt den siste uka uten problemer og helt uten videre skal de ha subscription plan satt opp. I tillegg så funker jo ikke siden dems for øyeblikket :thumbdown:

 

Sansyneligvis en eller annen genial papirflytter i EA som har funnet ut at det er lurt å kreve sub og ytterligere gametime hinsides det man allerede har betalt 4-14x for.

 

Og akkurat nå driver tusenvis, kanskje hundretusenvis, av SWTOR fans med et DOS angrep på pay serveren :D

Lenke til kommentar

Plutselig må jeg sette opp subscription for å spille. Hva faen er det for noe tull? Har spilt den siste uka uten problemer og helt uten videre skal de ha subscription plan satt opp. I tillegg så funker jo ikke siden dems for øyeblikket :thumbdown:

 

Det beror på att de vill ha en subscription av dig. Du kan säga upp sub i kväll om du vill det och spela klart de 30 dagarna du har betalat för.

Anledningen till att du inte kommer in är pga 3 miljoner (give or take a few) andra som provar gör samma sak som dig.

Lenke til kommentar

Ja, viss skillnad är det. Vi är heta på skinkan med stark senap därtill, gärna på sirapsbröd med massa rödbetssallad och en god ale till det. Vi äter inte ribba eller pinnekött feks, inte många i vart fall. Sau kommer i vart fall inte på ett julbord.

 

Sirupsbrød? :dontgetit:

Skinke med sennep er jeg dog gjerne med på, hehe. Pleier å ha skinke her i huset. Sau spiser vi ikke. Den lager vi klær av.

Lenke til kommentar

Du kan naturligvis spille de resterende dagene. Som nevnt blir ikke kontoen din trukket før neste renewal, altså neste spillmåned. De dagene du har fått nå er pre-paid. ;)

Litt klønete dette her, men spillet er så ufattelig bra at det skal mye til før jeg lar det gå inn på meg!

 

Spillte betaen en god stund! Elsker spillet men det jeg elsker at den ene timen jeg spillte i går så var FPSen heeeelt digg! Ble satt ut. Så nå blir det gaming hvis subscribe kommer til å funke. EA undervurderer ting inniblandt syns jeg at de har mindre kapasitate på serverne osv. blir altid til at ting skjærer seg som med BF3..men i går også syns jeg det gikk HEEEELT lagg fritt :ph34r:

Lenke til kommentar

Ja, viss skillnad är det. Vi är heta på skinkan med stark senap därtill, gärna på sirapsbröd med massa rödbetssallad och en god ale till det. Vi äter inte ribba eller pinnekött feks, inte många i vart fall. Sau kommer i vart fall inte på ett julbord.

 

Sirupsbrød? :dontgetit:

Skinke med sennep er jeg dog gjerne med på, hehe. Pleier å ha skinke her i huset. Sau spiser vi ikke. Den lager vi klær av.

 

Menar seff pinneköttet (lamm). För mig är lamm och sau samma sak, men är seff klar över att det är viss skillnad.

Sirapsbröd är mer populärt här i norge än hemma faktist. Oavsett, gott som fan är det. Bara ale (pils) kvar nu så är jag klar för lite pvp :D

Lenke til kommentar

Blir dårleg av all den "tradisjonelle" julematen, so det blir kylling på meg! :ermm:

 

For mye fett?

 

Tror jeg spiser såpass med junk til vanlig at jeg er immun mot julematen også :D

 

Men tiden får vise... kona lager empaneditas av butterdeig med pepperoni og ost og greier... er nok høyt nyco-salg i jula vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

Jeg HAR satt opp subscription, men får fremdeles opp at de ikke finner på meg på launcheren. (men står klart og tydelig på SWTOR siden at jeg har). Sannsynligvis fordi tullinger som har ventet til siste liten hamrer sub serveren deres sånn at den ikke funker :whistle:

 

Og forøvrig, det er jo bare å legge inn ett kort og så kansellere rett etterpå om du ikke vil betale for mer enn 1 mnd.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg HAR satt opp subscription, men får fremdeles opp at de ikke finner på meg på launcheren. (men står klart og tydelig på SWTOR siden at jeg har). Sannsynligvis fordi tullinger som har ventet til siste liten hamrer sub serveren deres sånn at den ikke funker :whistle:

 

Og forøvrig, det er jo bare å legge inn ett kort og så kansellere rett etterpå om du ikke vil betale for mer enn 1 mnd.

 

Sorry MrLee, men her må jeg tillate meg et lite "lol".

 

Hundretusener av maskiner driver og DOS-angriper pay serveren.

 

Det er jo utrolig dårlig om spillet atpåtil skal sjekke denne ene skrongleserveren om man har betalt eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...