Wheeljack Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Det har jo ikke stått noe sted? Prøver man å søke på forumet finner man ut at det ikke har noen søkefunksjon(!). Prøver man å lage en post om hvorfor det ikke går an å kjøpe digital product key finner man ut at man trenger en product key for å i det hele tatt poste. Ikke noe poeng å prøve å leite manuelt på forumet gjennom en vegg av QQ, mas og hvor leie folk er av dumme tanks i et 2-dager gammelt spill Jaja... det var det førsteintrykket. Endret 21. desember 2011 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva er Datacrons? Hva gjør de? Hvor mange finns det? Takk! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hmm, tror jeg har gått inn i mine gamle glitche sko fra World of Warcraft. Hoppet opp og over et fjell. Havnet så under bakken og landet på et anet fjell som så over en questing sone. Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Datacrons gir deg en liten permanent statsoppgradering, f eks +4 strength. Et kjapt google søk hjelper deg å finne locations. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kan Sith Warriors få "lyn ut av henda" og sånt? Eller må man være Inquisitor for det? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Level 15 Sith Warrior, foreløpig ikke noe lyn ut av henda. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har ikke lest noe særlig i tråden, men hva mener folk om spillet? Er i tvil om jeg skal gi det er forsøk eller ikke Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva er en spacebar kommando? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Stats blir skalert til høyeste level i PvP, men det fungerer jo noe ubalansert med tanke på at en på level 43 har et arsenal av abilities som en på level 17 ikke har.. Ja ikke bare det, men flere klasser har jo skills som gir deg alt fra 5 til 60% damage boost. Så ting blir betydelig bedre desto høyere opp du kommer. Vet ihvertfall med min Shadow så rundt level 30 så gjør Telekinetic Throw 60% mer damage enn den vanligvis gjør. Det vil ikke en level 14 Shadow matche akkurat Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva er en spacebar kommando? Hvis du hopper over all dialog med spacebar er du en spacebar kommando Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg må si jeg liker virklig Eleese questet, dette er et quest som passer perfekt inn i KOTOR gameplay, dette er et typisk quest man får på slutten av en planet i KOTOR 1 og 2 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Må nesten bare nevne dette. Sitter på en core 2 duo laptop med 3GB ram og 9600m gt. spiller med alt på low, shadows off og 1024x768 oppløsning. fps = 20 - 45, for det meste rundt 30. Helt nyformatert xp. Er rimelig klart at spillet er dårlig optimalisert. Til sammenligning har jeg spilt crysis på med/high med low 30 fps Hos brodern med dårligere amd skjermkort er det rimelig uspillbart. En Heads up for de som har dårligere pceren enn dette. Styr unna Endret 21. desember 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 8/8 warzones i dag har vært tap... Noen på Republic som greier å vinne warzones ? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Meg og Bjohansen har tenkt til å starte et guild på The Exile's Crystal, og lurte på om det var noen andre som var interessert i å bli med? Begge har startet med nye spillere i dag på serveren, så vi blir forholdsvis ganske tett i levlene oppover tenker jeg. Hvis noen er interessert så logg inn på Serveren og send en PM til enten Konkulf eller Theha Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kan hende det står en annen plass, men når jeg kommer inn på loading screenen på SWTOR så lukker spillet seg. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Har ikke lest noe særlig i tråden, men hva mener folk om spillet? Er i tvil om jeg skal gi det er forsøk eller ikke Du bør nok gi det eit fosøk, heilt klar det beste MMo spille etter wow. Om det er bedre enn wow kan nå diskuteres, men det kommer til å blir krangel av Persolig liker eg det veldig godt, og det blir nok dette eg kommer til å spille det neste året. Endret 21. desember 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg synes det er veldig bra. Ingen store bugs oppdaget så langt. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Fikk 300k dmg medalje i Warzone, noen som veit om det er ein enda høgere? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 ser at man må fikse subscription innen serverne kommer opp igjen i morgen, men skal man ha fått selve cd keyen ennå? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hadde lyst å kjøpe spillet gjennom Origin, til tross for de forferdelig prisene. Men midlertidig utsolgt, på en digital utgave? Hva faen?!?! Utrolig irriterende, de går nok glipp av en hel del salg pga. dette, de andre MMO-ene har jo solgt omtrent bare de første dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå