Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkt på det samme selv denne uka, men siden jeg slutta med wow for 1 år siden, og rift var temmelig uinteressant for meg, så skal jeg gi det en sjanse.

 

Er fan av Star Wars og universet, og fan av bioware. Så håper det blir bra.

 

Preordrer dog mest pga dem sier at det kan hende at de slutter å selge for å ikke drepe serverne.

 

Om det bare er bs for å få folk til preordre spillet vet jeg ikke, men orker ikke ta sjansen.

 

Men jeg gidder ikke standard utgaven.

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan den Color stone greia fungerer. Ikke sikker men tror at det er en oppgradering til et våpen. Ganske dårlig vist det stemmer da man bytter våpen relativt ofte i mmo.

 

Vil tippe den er rent kosmetisk og kan brukes så mange ganger du vil. Men når det er sagt, hvor ofte planlegger du å bytte lyssverd egentlig? Den kan også brukes på laserpistoler osv, men som sagt tror jeg det kun er kosmetisk. Håper de gjør det som i LotRO og har oss bruke en "kopi" som kosmetisk. Dvs i LotRO vi ha to kosmetiske kostymer i tillegg til hovedkostymet. De kosmetiske endret kun utseended, og endret ikke stats på noe som helst måte. Når vi tok på f.eks en hjelm som kosmetisk ble den fortsatt liggende i inventories, så vi kunne bruke den på begge de kosmetiske kostymene samtidig. På det viset vil den krystallen være i inventoriet hele tiden, selv om vi bytter våpen. Og nei, det er ikke så komplisert som det høres ut som. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om digital deluxe greia vil komme tilbake, skulle akkurat til å bestille, men er solgt ut på origin.

 

Headstart er ikke viktig for meg, men vil gjerne ha digital deluxe utgaven over standard utgaven.

Prøvde å kjøpe den 12 timer etter release, og da var den allerede utsolgt som jeg måtte dessverre kjøpe CE istedenfor...

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan den Color stone greia fungerer. Ikke sikker men tror at det er en oppgradering til et våpen. Ganske dårlig vist det stemmer da man bytter våpen relativt ofte i mmo.

 

Såvidt jeg kunne forstå de opplysningene jeg har sett fra ulike kilder så skal den kun ha en farge - gull - og vil kunne brukes uendelig mange ganger. Hadde kanskje håpet at den skulle la meg velge farge selv.

Lenke til kommentar

Noen som vet om digital deluxe greia vil komme tilbake, skulle akkurat til å bestille, men er solgt ut på origin.

 

Headstart er ikke viktig for meg, men vil gjerne ha digital deluxe utgaven over standard utgaven.

 

Tror at DDE vil komme tilbake ved release eller like etter, men dette er bare noe jeg tipper.

 

Lurer på om det blir Sith Warrior på meg, noen som veit om det blir mulighet for Dual spec?

 

Er Marauders og Juggernaut ein del av classen som må velges i starten, eller er det spec som man kan forandre?

 

Om Dual spec er i spillet eller ikke er det ingen som vet. Det er et hot topic om dette på swtor forumet hvor fleste parten (inkludert meg selv) håper på at det ikke blir dual spec i spillet.

Lenke til kommentar

Noen som vet om digital deluxe greia vil komme tilbake, skulle akkurat til å bestille, men er solgt ut på origin.

 

Headstart er ikke viktig for meg, men vil gjerne ha digital deluxe utgaven over standard utgaven.

Prøvde å kjøpe den 12 timer etter release, og da var den allerede utsolgt som jeg måtte dessverre kjøpe CE istedenfor...

ce frister veldig, og ser blant annet at komplett har den "billig" men fortsatt litt mye å bruke på et spill jeg er ikke er 100% sold på enda

Lenke til kommentar

Noen som vet om digital deluxe greia vil komme tilbake, skulle akkurat til å bestille, men er solgt ut på origin.

 

Headstart er ikke viktig for meg, men vil gjerne ha digital deluxe utgaven over standard utgaven.

Prøvde å kjøpe den 12 timer etter release, og da var den allerede utsolgt som jeg måtte dessverre kjøpe CE istedenfor...

ce frister veldig, og ser blant annet at komplett har den "billig" men fortsatt litt mye å bruke på et spill jeg er ikke er 100% sold på enda

Lenke til kommentar

Har stor trua på spillet, men ikke så trua at jeg er villig til å betale over 1000 kr på det. Det meste jeg har betalt for et spill var 700 og noe kr. Det var Star Wars Galaxies. Bestilte det fra USA :) Stor koste meg med det spillet i 2 år (var vel litt lei på slutten) men var vel egentlig litt i det dyreste laget.

 

spesielt siden det var standard edition og kom i i norge et par mnd seinere :)

Lenke til kommentar

 

Om Dual spec er i spillet eller ikke er det ingen som vet. Det er et hot topic om dette på swtor forumet hvor fleste parten (inkludert meg selv) håper på at det ikke blir dual spec i spillet.

 

 

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=6154068#edit6154068

 

First, we fully understand why dual spec is a popular topic.

 

Currently, we do not see the need to allow for dual spec at release. It's something that we'll definitely monitor over time, but we do think there is enough flexibility in the class system to keep people occupied well past launch.

 

 

Georg "Observer" Zoeller

Principal Lead Combat Designer

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvordan epic våpen gjøres i spillet. Altså, en jedi/sith har jo sin egen lightsabre hele karrieren. Det eneste som oppgraderes er vel krystaller og stabilitetsting. De får vel ikke en ny lightsabre like ofte som en Warrior i WoW skifter sverd? Det vil jo være helt mot lore isåfall..

 

Man hører jo aldri om at Luke Skywalker reiste galaksen rundt for å finne en bedre krystall til lightsabren sin. Den bare virker og that's it.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...