Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er grafikken iforhold til andre MMOer der ute? Skiller det seg ut eller ser det ut som et 2008 spill? Er så mye som skal klaffe før jeg skaffer spillet, og dette er en av de mange delene som skal klaffe.

 

Det er langt ifra det teknisk grafiske beste spillet der ute, men takke være et design team hos Bioware så trenger en ikke å ha det heller. Spillet er jo i Star Wars universet så spørsmålet en heller burde stille er om det ser ut som et Star Wars spill. Og det er vel dem fleste enige med at det gjør? Og vel så det... :)

Lenke til kommentar

Har gjennomført alle starship mission som er tilgjenelige på lvl 22. Var positivt overasket i forhold til jeg hadde sett tidligere, men ikke akurat fantastiskt. Men liker det og kommer til og ta alle mission som popper opp :) Perfekt lengde på de jeg har hatt til nå også 3-6 min :) Eneste ulempen nå er at det ikke er nok plasser på UI til abilities og items hehe. Hadde samme problemet i AoC..

Lenke til kommentar

Noen som spiller for The Empire på Bloodworthy som kan ta en /who og sjekk hvor mange instanser det er av f.eks Tattooine eller Imperial Fleet ?

 

Serverne skal ha en kapasitet på 200 000 spillere og siden servern er full så skal det være 200 000 spillere online nå. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan det bare være 64 spillere fordelt på 1 Republic Fleet instanse og kun 120 spillere fordelt på 1 Tattooine instanse når det er 200 000 spillere aktive. Makes no sense! Hvis ikke 199700 spillere faktisk har valgt å være Sith 0_o

 

200'000 spillere samtidig? dontgetit.gif

Du kan ta det tallet å dele på 10 så er vi vell mer der ting vil ligge noen uker etter launch, for øyeblikket så har de nok begrenset det til 10'000 - 15'000 spillere per server samtidig.

Lenke til kommentar

Hmm... går det ikke an å kjøpe en game-key online? Det står at det skal være mulig, men når jeg blir kasta videre så er knappene inaktive. Sånn security dings og 60 dagers game-tid får jeg lagt i korga, men ikke spillet. Det er tomt for fysiske kopier, men det bryr jeg meg ikke så mye om.

 

Spillet kan jo lastes ned så da burde det vel være mulig å kjøpe key digitalt?

Lenke til kommentar

Satan.

 

Kjøpte spillet igår. Akuratt den delen gikk fint.

 

Så kom jeg hjem, og stappa inn disk 1. Det gikk også fint.

 

Så klikka jeg på "setup.exe". Det ikke ikke så fint. Ingenting skjedde.

 

Tenkte jeg skulle være MacGyver, så kopierte disken til en harddisk. Same shit.

 

Gikk til nettsida deres, lagde bruker. Fylte ut livshistoren min. Til slutt måtte jeg laste ned en setup fil. Da den på disken ikke funka, tenkte jeg det var bra. Men. Så startet den å LASTE NED driten jeg har på DISKER. Faen heller. Ikke nok med det, måtte oppgi visa info også. Det for å bruke 30 dager som skulle være GRATIS. Helvete.

 

Som prikken over i-en, kan ikke programmet stoppes, så gjenopptas. Måtte laste ned det meste to ganger pga det.

 

Nå er alt iorden, TROR jeg. Men tør ikke engang slå av PC'n nå. Den får bli på en mnd.

 

Skal det være så jævla vanskelig? Har snaut spilt MMO'er før, og dette er elendig førsteinntrykk. Har bare 30 dager å spille det på, regnte med å komme fort igang..

 

Jeg lastet ned hele greia, installerte og startet spillet uten noe som helst problem. :) Så nei, det skal ikke være så jævla vanskelig. Jeg tror det bare er du som var uheldig. Jeg har ikke engang registrert noe annet enn pre-order, men jeg spiller like fullt uten problem. :)

Lenke til kommentar

Kom meg til lvl 11 som Sith Marauder i går, spiller på The Exile's Crystal.

Stortsett alle de andre serverne var full med køtid, det orket jeg ikke. Jeg vil spille, ikke vente :)

 

Noen andre som spiller Empire på The Exile's Crystal?

 

Navnet på spillern din? Lager en der akkurat nå :)

 

Sith Marauder heter Grimdott, men har nettopp laget meg en Imperial Agent ved navn Kle'oh

Lenke til kommentar

Hva skjer med at man ikke kan få tak i SWTOR på nettet da?

 

Via Origin tenker du på? Er Bioware som har strammet litt på beltet slik at det ikke kommer for mange spillere....skal en spille idag må en nok skaffe seg en fysisk kopi.

 

EDIT: Elkjøp er tomme, Gamezone er tomme men får inn igjen den 23 des...noe tvilsomt med posten i disse dager dog. Komplett har mange på lager, Game har på lager,Cdon er tomme...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...