Purplehaze Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det som er fint med kø er jo at leiligheten ser bra ut Har også fått lest til fagprøven, Bloodworthy <3 Poeng! Blei visst ryddig kåk til jul likevel Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Fks hvis du er jedi, og tar en anakin skywalker og blir ond og har max sith/evil points, bør da du endre side? Eller om du er enn good guy sith. Dette er vel vanskelig å få til i praksis. Bare ville høre hva dere syntes. Skrev om dette selv for noen dager siden, og jeg er av den grunn selvfølgelig helt enig med deg. Jeg synes det er mistenkelig at en slik funksjon ikke har kommet enda, så jeg tror nok det kommer i en ikke-så-alt-for-langt vekke oppdatering/patch Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 hmm, økte di bloodworthy serveren no, hoppet fra 1000 til 200 på 1 min .. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Skal gå fint å stoppe/starte nedlastinga, gjorde det 5-6 ganga sjølv uten å måtte starte på nytt. Gjorde det samme selv, måtte ta en omstart, av ulike grunner, det gikk fint. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg rakk så vidt å prøve spillet etter jeg fikk early access på torsdag i forrige uke. Men så gikk det skeis og jeg ble innlagt på sykehuset. Utskrevet i går, og i dag er det 25 minutter ventetid på servern... dooooh. Håper køene blir fikset snart! Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Kjempe kjekt -.- Jeg var en av de aller første til å joine Kai-Kan, og nå har til og med den fått kø. Kunne ikke de bare stengt serveren for nye brukere de nærmeste dagene? Hvorfor slippe inn launch-folka? Argh! Blir jo samme prinsippet som at du betaler 400 kr for en film, men må vente på at 300 stykker skal se den før deg! Bleh! I demand justice! Endret 21. desember 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Veldig til klaging det var på server queue då.. Det er spelerane sin feil uansett, og det er dagen etter launch so er det vel ikkje so rart at det blir litt venting. Man kan også ta ein titt på datoen, som betyr at det er ferie for mange. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som vet om butikker i Oslo som ikke skal ha blodpris for dette spillet? Meget lyst til å få kjøpt det i dag. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som spiller for The Empire på Bloodworthy som kan ta en /who og sjekk hvor mange instanser det er av f.eks Tattooine eller Imperial Fleet ? Serverne skal ha en kapasitet på 200 000 spillere og siden servern er full så skal det være 200 000 spillere online nå. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan det bare være 64 spillere fordelt på 1 Republic Fleet instanse og kun 120 spillere fordelt på 1 Tattooine instanse når det er 200 000 spillere aktive. Makes no sense! Hvis ikke 199700 spillere faktisk har valgt å være Sith 0_o Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Serverne har da aldri i verden kapasitet på 200k. Kilde? Var nr 200 i køa i dag også og kom inn på 2min, så kapasiteten økes nok fortsatt gradvis. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Serverne skal ha en kapasitet på 200 000 spillere og siden servern er full så skal det være 200 000 spillere online nå. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan det bare være 64 spillere fordelt på 1 Republic Fleet instanse og kun 120 spillere fordelt på 1 Tattooine instanse når det er 200 000 spillere aktive. Makes no sense! Hvis ikke 199700 spillere faktisk har valgt å være Sith 0_o Serverne skulle vel ha ca. samme kapasitet som WoW-serverne, og de overstiger vel sjeldent 20k spillere per. server. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan trener man i skillsene som companion har på quickbar'en? Jeg spiller bounty hunter og har sånn kjerring med meg. Men hu er så dårlig til å heale. Hvordan trener jeg henne til å f.eks heale bedre? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Joakim: Hvor lang tid tok det deg fra å komme til level 20 til 50? Om du oppgir svaret i timer det perfekt! Jeg lurer fordi jeg er level 20 og nå, og jeg er på Alderaan (gjort noen side-quests der, men ikke noen class quests enda). Takk! Brukte ca 35 timer, men det kunne nok blitt gjort raskere selv uten å gå spacebarkommando Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Takk Joakim! Jeg regner med å fortsette med det jeg har gjort hittil, å ikke spacebare noe. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Takk Joakim! Jeg regner med å fortsette med det jeg har gjort hittil, å ikke spacebare noe. Best det, selv bruker jeg spacebar kun om jeg må gå igjennom en samtale på nytt Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Imponerende. Da er vel bare jeg ekstremt treig å levle. Har 70timer på en level 39 Assassin. Skal sies at jeg ikke har brukt spacebar, og at ting går mye enklere nå som jeg har en companion med healing. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Er det en /played kommando? Rimelig sikker på at jeg prøvde /played i beta uten hell. Eller er det noe annet tilsvarende? Endret 21. desember 2011 av Purplehaze Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Bør jeg skaffe spillet eller bør jeg vente til de har fått flere servere på plass? Vil helst ha spillet klart for meg å spille uten å måtte vente på plass Men kan noen gi tilbakemeldinger hva som er dårlig og bra med det? Hadde satt pris på dette. Endret 21. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Mange servere med plass på så ikke noe problem. Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Noen som spiller for The Empire på Bloodworthy som kan ta en /who og sjekk hvor mange instanser det er av f.eks Tattooine eller Imperial Fleet ? Serverne skal ha en kapasitet på 200 000 spillere og siden servern er full så skal det være 200 000 spillere online nå. Det jeg ikke skjønner er hvordan kan det bare være 64 spillere fordelt på 1 Republic Fleet instanse og kun 120 spillere fordelt på 1 Tattooine instanse når det er 200 000 spillere aktive. Makes no sense! Hvis ikke 199700 spillere faktisk har valgt å være Sith 0_o jeg, erklingen henger atm på imperial fleet =) greia med køen er vel at de har skrudd ned plassene på servern ganske kraftig nå i startfasen og så vil de øke de sakte. så satser på at det ikke er så ille om en uke eller to imellomtiden får jeg bare ringe madammen å få hun til å sette meg i kø 1-2 timer før jeg kommer hjem Endret 21. desember 2011 av erklingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå