Datasmurf Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Så sto man i kø på Hex Droid da. Bra jeg kjøpte meg ørtogførtig bøker i sted, noe å gjøre den neste halvtimen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Så sto man i kø på Hex Droid da. Bra jeg kjøpte meg ørtogførtig bøker i sted, noe å gjøre den neste halvtimen. Jeg ser mandagens serier som jeg hadde helt glemt i går Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Maskina mi er småsyk for tiden og takler ikke at jeg har andre programmer oppe samtidig som jeg gamer. Blir andre boller første juledag vel og merke. Evt. andre juledag. Kommer an på hvor mye rengjøring jeg får gjort av kabinetter. e: Og der kom jeg inn. Woop! Endret 20. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Synes ikke det er aksebeltabelt og stå i kø i det hele tatt.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Da burde du glemme å spille MMO-spill den første måneden, enkelt og greit 1 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har ingen problemer med kø så lenge det ikke varer for lenge. Løser dette ved å logge på 20 min før jeg har tenkt å spille. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg valgte en server som ikke var full, så slipper jeg kø. 2 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som har erfaringer med europeiske servere? Er redd for aa konstant mote spanske idioter som ikke kan engelsk. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Spiller selv på rogue moon, hadde håpet at vi skulle samle flere gamer folk med alts eller andre random chars på en spesiell server. hadde vært morro Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er dette spillet button mashing av værste sort? Er jedi knight og man må trykke for å angripe for vært eneste slag. Er jo umulig og ha en god spillestil. Eller er det noe jeg ikke skjønner? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Er dette spillet button mashing av værste sort? Er jedi knight og man må trykke for å angripe for vært eneste slag. Er jo umulig og ha en god spillestil. Eller er det noe jeg ikke skjønner? Dette er ikke et spill som er lagd for de late Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Nei, men man kunne ha slag som auto slik at man time de andre slagene bedre. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har nettopp fått lasersverdet mitt, men må bekjempe et monster etterpå som er klin umulig :S Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har nå fått kjøpt og laget meg en spiller på Uthar Wynn (Bounty Hunter med navn Konkulf). Men sliter litt med lav fps, er dette bare dårlig optimalisering? Trodde da jeg hadde en grei nok PC til å kjøre dette på fullt uten noe særlig problemer Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har nettopp fått lasersverdet mitt, men må bekjempe et monster etterpå som er klin umulig :S Hvilken klasse spiller du? Satser på at du bruker en companion? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) meh, brukte den cjs cdkeys som folk posta her, stod det var 70+ på lager, bestilte, så fikk jeg beskjed om etter at jeg betalte (selvfølgelig) at de ikke hadde på lager allikevel, og at de skulle få det iløpet av 24 timer. Jippi. Men er jo bare jeg som er dum. Har ikke bil før 16:00, så får ikke kjøpt da, så trodde jeg dette var en kjapp løsning. Oh well Prøvde meg på Offgamers.com da det så grei ut i følge facebooksiden de har med over 50 000 likes på. Der også fikk jeg så klart melding at de ikke hadde cd key etter betaling. For noe ubrukelig dritt. Endret 20. desember 2011 av Trollface Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Synes det er litt synd at spillet kommer ut i juletiden... Nerder kommer bare til og sløse bort julen på gaming Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Eller vi som drar hjem på ferie sitter og ønsker vi kunne spille SWTOR istedet for å slappe av med familien. Merkelig tid å slippe et MMO. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Har nå fått kjøpt og laget meg en spiller på Uthar Wynn (Bounty Hunter med navn Konkulf). Men sliter litt med lav fps, er dette bare dårlig optimalisering? Trodde da jeg hadde en grei nok PC til å kjøre dette på fullt uten noe særlig problemer Det er langt ifra optimalisert, men jeg kjører med alt på max med et GTX 560 TI uten antydning til lag. 60-100 fps konstant. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Det viser seg at det finnes en work around som fungerer og lar deg spille spillet uten secret question pop opp hvis noen har problemer med innloggingen pga secret question-tullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå