Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for faen ikke vanlig å betale 240kr (som er eksakt den summen som jeg hadde) for 50 minutters telefon kø.

 

Ring via Skype, så er det gratis. Jeg satt to timer i telefonkø under betaen, og betalte ikke et rødt øre.

 

Skype er genialt for slikt som dette, det å ringe til utlandet med mobil og forvente at det ikke skal koste noe særlig er som å tro på julenissen. Man kan håpe, men man blir skuffet uansett. :p

Lenke til kommentar

Det er for faen ikke vanlig å betale 240kr (som er eksakt den summen som jeg hadde) for 50 minutters telefon kø.

 

Ring via Skype, så er det gratis. Jeg satt to timer i telefonkø under betaen, og betalte ikke et rødt øre.

 

Email supporten lovet å hjelpe meg så jeg venter på svar fra dem, jeg vil egentlig bare stenge subscription så det haster ikke.

Skype er ikke gratis men jeg skal bruke det hvis jeg ikke får svar fra email supporten, ellers takk for tipset.

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde julenissen tok betaling kun når du snakker med han, ikke når man venter i med for å få snakke me nissen.

 

Det koster å etablere en samtale. At du sitter i kø hos telefonsystemet til den du ringer til bryr ikke teleoperatørene seg om.

 

Har nettopp kjøpt SWTOR hos Gamestop, installerer spillet nå.

 

Hvilken PvP server er det folk her fra spiller på?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

 

Det koster å etablere en samtale. At du sitter i kø hos telefonsystemet til den du ringer til bryr ikke teleoperatørene seg om.

 

 

jeg pleier ikke å ringe så mye med min private telefon + jeg pleier ikke å vente i kø på uten landske linjer. Men nå vet jeg og takk for infoen.

Ellers ville jeg egentlig advare andre, slik at de ikke gjør samme feil som meg.

Endret av Grandmaster Gamer
Lenke til kommentar

fucking love this game, seriøst, har spilt wow i sånn 4 i år i strekk, og tok en pause på 1 år, dette her er genialt

 

overraskende nok, så klarer macbook airen min å dra det ganske bra, så det blir ikke for mye lag.

 

selvom jeg bare har spilt en time, så er jeg in love :D

 

http://www.offgamers.com/star-wars-the-old-republic/star-wars-the-old-republic-global/star-wars-the-old-republic-global-cdkey-c-12712-12715-12716.ogm

 

Betyr "global" at CD key'n vil funke både for EU og US? Hvis det i det hele tatt er noen inndeling, jeg er litt usikker og vil passe på at jeg ikke kjøper noe feil.

cdkeyene til swtor er ikke sone inndelt, så om du kjøper en fra us eller eu har nada og si

Lenke til kommentar

noen som har en god pve server å anbefale, som ikke er full, helst en del norske/skandinaviske

Spiller på Trask Ulgo, men den er av og til full. Men har ikke sittet så alt for lenge i kø. Som oftest kommer jeg rett inn. Det er en RP-PVE server, riktignok, men god stemning. Hadde egentlig tenkt å spille på RP-PVP server, men med egne PVP-stats og PVP-gear, blir open world PVP meningsløst (som når man blir angrepet av en annen spiller mens man driver å dreper mobs, og har på seg vanlig utstyr). Dessuten havnet guildet på den serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...