Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daler fort i kurs når de ikke klarer å fikse ett så elementært problem som servere... Ser de aldri på tidligere eksempler? Det er ekstrem viktig at det er en smertefri release og slike problemer som vi opplevere nå kan virkelig skade bioware. For min del har jeg kun tenkt til å spille på atho city, og det er ikke aktuelt for meg å sitte 1 time i kø hver gang jeg skal spille... De bør få inn i hue sitt at de må locke servere eller øke kapasiteten.. Hvor vanskelig er det? Tipper på at dersom dette ikke fikset umiddelbart vil swtor føye seg inn i rekken med mislykkede lanseringer. Kjipt fordi jeg liker gameplayen veldig,

Lukke servere? Det er det dummeste jeg har hørt, skal du da frata spillere muligheten til å lage karakterer på servere hvor du har guild, venner og / eller familie de ønsker å spille med? Hva gir deg retten til å spille på serveren du selv ønsker, mens andre ikke skal få denne muligheten?

Jeg ser selvsagt poenget med å lukke, men det er blir jo helt, helt feil ovenfor spillere som skulle helst ha spilt på en av de serverne som eventuelt blir lukket, av forskjellige årsaker.

Det å øke grensen for antall spillere nå som det fosser inn nye spillere, er tross alt offisiell release i dag, og mange vil nok få spillet frem mot Jul vil jo bare gjøre vondt verre. Ved å holde grensen nede så vil mange nye spillere automatisk gå fra en server de ser gir dem kø til en server som ikke gir det, enkelt og greit. Øker de grenser så vil det potensielt bare føre til enda flere spillere fosser inn på allerede populære servere og hva godt kommer ut av det?

Her må folk tenke litt lenger frem i tid, og tenke på det store bilde og ikke bare det faktum at du selv helst vil inn og det nå. Er det så krise så har jo du muligheten til å starte på en av de andre serverne uten kø?

Folk maser om flere nye servere, men hva godt gjør det? Det er jo flere servere som ikke er fulle for øyeblikket, saken er jo at folk er bundet til servere på grunn av guild og venner, dette forandrer seg ikke om det åpnes flere servere. Her er hele grunnen til at grensen for antall spillere er såpass lav, for det er eneste fornuftige måten å få spillere til å velge de servere med lav populasjon.

Åpnes det for mange nye servere så vil det bare føre til at flere av dem er temmelig øde og når antall spillere minker endel etter et par uker etter release, som det stort sett alltid gjør så vil vi sitte med for mange servere, noe som ingen er tjent med det heller.

Jeg forstår frustrasjonen, men flere av forslagene som folk slenger ut vil jo ikke løse noe som helst ... Og dette kaoset varer heldigvis bare noen uker, og etter noen uker så øker nok Bioware grensen for antallspillere ettersom det ikke strømmer til flust med nye spillere i midten av Januar sammenlignet med nå, da er tiden inne for å øke grensen, ikke nå.

Håper virkelig Bioware har baller nok til å holde linja hvertfall noen dager til, ellers så ender det bare opp med enda et hopetall på de populære serverne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen plasser man kan kjøpe det på internett og bare spille i vei? Fant en side men der var det tydeligvis utsolgt :S

jeg kjøpte fra cjs keys, betalte 38 pund, rundt 350 kr, og så oppgraderte jeg til deluxe edition på swtor for 99, så 450 kr til sammen, origin skal jo ha 599

Har du fått din CD key? Leste posten din tidligere om at de ikke hadde det på lager allikevell og at du skulle få innen 24 timer etc.

jepp fikk den etter 1-2 timer, de fikk nye cdkeyer på lager visst nok da jeg sendte den mailen, de svarte på mail etter 10 min med cdkeyen

Lenke til kommentar

Noen plasser man kan kjøpe det på internett og bare spille i vei? Fant en side men der var det tydeligvis utsolgt :S

jeg kjøpte fra cjs keys, betalte 38 pund, rundt 350 kr, og så oppgraderte jeg til deluxe edition på swtor for 99, så 450 kr til sammen, origin skal jo ha 599

Har du fått din CD key? Leste posten din tidligere om at de ikke hadde det på lager allikevell og at du skulle få innen 24 timer etc.

jepp fikk den etter 1-2 timer, de fikk nye cdkeyer på lager visst nok da jeg sendte den mailen, de svarte på mail etter 10 min med cdkeyen

Så siden er til å stole på med andre ord?

Lenke til kommentar

Så siden er til å stole på med andre ord?

har aldri brukt de før, men alt fungerte helt fint, så kan bare snakke om dette tilfellet, men fikk fort hjelp og cdkeyen kom da ganske fort

Lenke til kommentar

Jeg husker at Final Fantasy XI hadde et godt server system.

Om du ville at en venn skulle spille på samme server, så måtte du kjøpe "Gold Pass" (in-game penger). Om du ikke kjøpte det, så kunne ikke den vennen joine den serveren pga det allerede var mange folk der.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Kan like godt? Jeg har tre venner som kommer til å velge Bloodworthy i morgen fordi de ønsker å spille med meg, samt jeg tror vi fremdeles har medlemmer i guildet som fremdeles ikke har startet å spille.

Disse burde da ha like mye rett til å spille på serveren om den så er aldri så full?

Lenke til kommentar

mother of god.

Chuundar hadde 15 min queue. :<

Nei faen, er Chuundar fylt opp også?

På tide å logge inn om morran og sette en unge til å trykke rundt på wasd.

Dette skaper jo bare mer kø, hadde alle holdt på sånn så ville jo ingen ha kommet inn lenger.

Her er det egoisme som råder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...