Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som forhåndsbestiller får komme inn i headstart. Hvilken versjon du bestiller har ikke noe å si, når du kommer inn er helt å alene basert på når du registrere bestillingen på swtor.com. Jo tidligere du gjør det jo tidligere kommer du inn.

3 og 7 dagers spekulasjonen er bare tull, da bioware ikke har sagt noe som helst om det, og de har vel sagt at akkurat hvor tidlig headstart begynner(for de første som kommer inn) er ikke bestemt enda. Kommer an på hvor mye de selger, da hele headstart programmet er laget for å avbalansere starting zonene. Så det ikke blir overbefolket.

Lenke til kommentar

Ikke for å virke frekk eller noe, men det du skriver er like mye "tull" som det vi andre skriver ettersom Bioware ikke har kommet med noe offisiell informasjon rundt hvordan det blir enda. Så for alt du og jeg vet kan det være at CE (og kanskje Digital Deluxe) pre-orders ender opp med tidligere headstart enn de med standard edition, det gjenstår jo å se.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen offisielle uttalelser på dette ennå.

Det har vært spekulert i 7 dager for CE eiere og 3 dager for Standard, men dette er langt fra bekreftet.

 

Mener at det har blitt bekreftet et plass at det ikke er noe forskjell på DDE, SE eller DE når det kommer til headstart. Men finner ikke igjen linken. Men dette har vært et hot topic på swtor forumet i en lengre periode.

 

Desto tidligere du pre ordre desto lengre blir headstarten.

 

 

 

 

edit: ser at Vipera hadde allerede svart på dette.

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg hadde no håpet å komme inn:/ liker å føle at jeg kan bidra til å polere spillet. Desuten er det fint å forske litt på hvilken classe/race man skal spille :)

 

Jeg polerte LotRO en god del via bug reports og Suggestions-biten på forumet. ;) De slutter jo ikke å polere og forbedre spillet bare fordi det er offisielt gitt ut. De har en tiårsplan med spillet (sist jeg hørte), så det er mer enn nok tid til å forbedre Og og polere. :)

 

Og btw når det gjelder å studere klassene ser jeg heller filmene. Jeg vurderer å leke Bobba Fett, så fremt Smugglere ikke får en en romanse med en dame i gullbikini. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...