Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det jeg lurer på er om de vil følge i sporene til litt nyere (m)mo'er iht til bruk av instancer. Har savna den virkelig Massiv biten i flere mmoer. Gikk fra EQ med sine massive bazaar til AoC og selv om det så tusen ganger bedre ut var det jo latterlig hvor mye instances de hadde og hvor få folk man egentlig møtte i en sone på en gang.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om de vil følge i sporene til litt nyere (m)mo'er iht til bruk av instancer. Har savna den virkelig Massiv biten i flere mmoer.

 

Får satse på at det ikkje blir wow med portal til alle instance osv.

 

 

Ellers ser spelet veldig lovande ut i frå dei få gameplay filmane frå PAX east.

Lenke til kommentar

Alle planeter blir HELT åpne, med kun små instanserte områder for historien sin del. Du loader når du tar skipet til neste planet :)

 

Har du en link til hvor dette blir sagt? Om det er sant så høres det jo utrolig bra ut, blir noe ala SWG da kanskje.

Lenke til kommentar

tror jo ikke vi kommer utenom instances, er jo en god måte å unngå konflikter rundt ulike camps men for dere som husker Age of conan så kjenner man jo til problematikken med at 1 sone har mange versjoner av seg og at de kan bli fulle. m.a.o det er en player cap på hver dimensjon av en sone. Noe som ofte gir de ulike dimensjonene ganske små populasjoner. Om det stemmer det som er sagt ovenfor så er jo veldig tent på ideen om at man kanskje får tilbake den massive følelsen i en mmo.

Lenke til kommentar

At det er noe form for instancer i et spill er ikke noe problem, men når instancene av en verden er veldig små, altså mye loading når man beveger seg fra område til område, eller inn og ut av hus f.eks, så er ikke det like kult. Liker å ha store plasser å vandre rundt på, uten å måtte møte på et loading screen.

 

Star Wars Galaxies er et flott eksempel der, der så man bare et loading screen når man byttet planet så og si, og planetene i SWG er relativt store.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

At det er noe form for instancer i et spill er ikke noe problem, men når instancene av en verden er veldig små, altså mye loading når man beveger seg fra område til område, eller inn og ut av hus f.eks, så er ikke det like kult. Liker å ha store plasser å vandre rundt på, uten å måtte møte på et loading screen.

 

Og det er nettopp sånn det er i Star Wars: The Old Republic :)

 

Har du en link til hvor dette blir sagt? Om det er sant så høres det jo utrolig bra ut, blir noe ala SWG da kanskje.

 

Det står litt her: http://www.rerollz.com/2009/06/16/swtor-dev-interview-public-space-vs-instances/

 

Jeg er sikker på at jeg har leste noe en del andre plasser, men fant det ikke akkurat nå. Er dog meget sikker på at det jeg sier stemmer :) Så disse små story instancene blir uten loading screen, det er kun sånne små rom med en slags grønn "barriere"..

Lenke til kommentar

At det er noe form for instancer i et spill er ikke noe problem, men når instancene av en verden er veldig små, altså mye loading når man beveger seg fra område til område, eller inn og ut av hus f.eks, så er ikke det like kult. Liker å ha store plasser å vandre rundt på, uten å måtte møte på et loading screen.

 

Star Wars Galaxies er et flott eksempel der, der så man bare et loading screen når man byttet planet så og si, og planetene i SWG er relativt store.

 

Hmmmm, Age of Conan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...