Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er kø på Bloodworthy klokken 07:00 om morgenen så er det vell bare å stille vekkerklokka inn på 06:00, har lyst til å få et par PvP runder før jeg drar på jobb for rett etter jobb så kan jeg jo glemme å spille på de første par timene. harhar.gif

 

Regner med at Bioware / EA ikke øker maks antall spillere per server før om tidligst en uke, det å øke maksgrensen samme dagen som det er launch og det kommer en bråta med nye spillere vil jo bare øke sannsynlighet for at flere av disse går inn på de mest populære serverne og bare gjør de enda fullere.

 

Ved å holde maksnivået nede de neste dagene, så nye spillere unngå de mest populære serverne sånn at spillere spres mer utover vil jo være det mest gunstige og logiske, så kan de øke maksgrensen når styret har lagt seg og de fleste alt har funnet seg en server.

 

 

Irriterende med køer, og tendensen på Bloodworthy er jo temmelig hinsides, men jeg lever gjerne med det noen uker til med tanke på dette er bare noe som vil plage oss nå i starten, og heller ekstra lange køer nå enn enda flere unødvendige spillere på serveren og køer mange uker fremover.

 

 

Kudos til Bioware og EA som holder maksgrensene såpass lavt til tross for køene, de vet vell innerst inne at det faktisk er det eneste riktige på dette tidspunktet. Skjønner også hvorfor de helst vil unngå å åpne alt for mange nye servere da tradisjonelt sett så vil jo antall spillere minke endel noen uker etter release og det er ikke ønskelig for verken spillere eller Bioware / EA og sitte med for mange servere som vil føre til endel tomme og øde servere.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal folk bruke add-ons? Uff og uff. Siden WoW ikke klarte å levere ett komplett produkt så må man kompletere dette i andre spill også? Nei, jeg liker best å spille utifra mine egne skills. Jeg ser når jeg gjør for mye dps til å pulle bosses, jeg ser hvilke folk som trenges å heales. og jeg trenger absolutt ikkeno dps-meter :S Sorry, men ser ikke grunnen til det. Jeg ser heller ingen grunn til å binde noen av G1-13 knappene mine, da jeg fint klarer å gjøre jobben min uten. Hvorfor gjøre spill så enkelt at du kun trenger å trykke på 3 knapper? Er det ikke gøy med litt utfording da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

zomg, telefon supporten dems fungerte nå, jeg ventet i kø i 50 minuter også ble jeg disconnect, også ringte jeg igjen, men da fikk jeg vite at ring kontant kortet mitt var tomt!

jeg hadde 200 kr for faen. Bioware sin telefon support tømmer deg for penger selvom du sitter i kø folkens, bæsj!!!

 

Dette var psycho med tanke på andre som jeg har lest som har sittet i telefonkø i 2-3 timer hvis det de sier er sant. Good luck paying your phone bill sier jeg bare.

Endret av Grandmaster Gamer
Lenke til kommentar

Hvorfor skal folk bruke add-ons? Uff og uff. Siden WoW ikke klarte å levere ett komplett produkt så må man kompletere dette i andre spill også? Nei, jeg liker best å spille utifra mine egne skills. Jeg ser når jeg gjør for mye dps til å pulle bosses, jeg ser hvilke folk som trenges å heales. og jeg trenger absolutt ikkeno dps-meter :S Sorry, men ser ikke grunnen til det. Jeg ser heller ingen grunn til å binde noen av G1-13 knappene mine, da jeg fint klarer å gjøre jobben min uten. Hvorfor gjøre spill så enkelt at du kun trenger å trykke på 3 knapper? Er det ikke gøy med litt utfording da?

 

Jeg er en raring som aldri bruker makroer heller jeg hehe , det er juks :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så utrolig tøft at man blir seende mer ond ut når man når en ny dark tier!

 

Chuundar begynner å bli veldig full ja :/ men til gjengjeld er det mange norske der :D

Pixtures?

Går for snill sith så jeg regner med å få glorie etterhvert :D

 

 

Kan ta printscreen av charactern min når jeg kommer hjem.

Laget han med grønne øyne og når jeg fikk dark tier 1, ble de lysende oransje :p

 

Lurer på hvordan det blir ved tier 5 osv :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal folk bruke add-ons? Uff og uff. Siden WoW ikke klarte å levere ett komplett produkt så må man kompletere dette i andre spill også? Nei, jeg liker best å spille utifra mine egne skills. Jeg ser når jeg gjør for mye dps til å pulle bosses, jeg ser hvilke folk som trenges å heales. og jeg trenger absolutt ikkeno dps-meter :S Sorry, men ser ikke grunnen til det. Jeg ser heller ingen grunn til å binde noen av G1-13 knappene mine, da jeg fint klarer å gjøre jobben min uten. Hvorfor gjøre spill så enkelt at du kun trenger å trykke på 3 knapper? Er det ikke gøy med litt utfording da?

 

Jeg er en raring som aldri bruker makroer heller jeg hehe , det er juks :)

 

Helt enig, jeg har G19 eller hva det tastaturet heter, aner ikke hvorfor. men men. Ser ikke poenget med hjelpemidler :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal folk bruke add-ons? Uff og uff. Siden WoW ikke klarte å levere ett komplett produkt så må man kompletere dette i andre spill også? Nei, jeg liker best å spille utifra mine egne skills. Jeg ser når jeg gjør for mye dps til å pulle bosses, jeg ser hvilke folk som trenges å heales. og jeg trenger absolutt ikkeno dps-meter :S Sorry, men ser ikke grunnen til det. Jeg ser heller ingen grunn til å binde noen av G1-13 knappene mine, da jeg fint klarer å gjøre jobben min uten. Hvorfor gjøre spill så enkelt at du kun trenger å trykke på 3 knapper? Er det ikke gøy med litt utfording da?

 

Jeg er en raring som aldri bruker makroer heller jeg hehe , det er juks :)

 

Helt enig, jeg har G19 eller hva det tastaturet heter, aner ikke hvorfor. men men. Ser ikke poenget med hjelpemidler :)

 

Kjøpte akkurat g 19 selv (tilbud på komplett 700 NOK)men har ikke peiling på hvordan man mekker makroer så det blir nok noe jeg ikek bryr meg om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...