Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snufs... kjede meg i fem timer... kanskje se en Star Wars film eller to. Begynner å bli mange år siden :)

 

Noen som har hørt noe om en patch for launch day eller? Spent på om det blir noe eller ikke.

 

Tror patcher kommer fortløpende, men det er godt mulig det. Kanskje de åpner for flere spillere per server for å balansere ting.

Lenke til kommentar

Har bare lest noen sider av tråden her, men er det noen som har noen addons å annbefale? Eksisterer de i det heletatt?

 

Og! Noen som vet når man kommer ut av den såkalte "prolouge"?

 

 

Finnes ikke addons til spillet, er heller ikke noe mulighet for å lage addons til spillet enda heller, dog devs har vel sagt at det er mulig det kommer en eller annen gang. Og prolouge varer vel til du er ferdig med start planeten om jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar

De har ju satt "report bug" bredvid tast 1, vilket suger när det blir lite hårdkör i pvp matcherna. Plötsligt får man upp ett par skärmar man absolut inte vill ha när man är "lite varm i kläderna" Tänker på Francis och hans nerdrage ja..han måste ju få hjärtinfarkt.

 

 

Sett | tasten til scroll chat down i options f.eks, så slipper du at noe popper opp når du treffer den tasten.

Eller bare skift hurtigtast på tingen. Jeg satte det til ctrl + \.

Taster på den siden av tastaturet bruker jeg nå uansett aldri ingame.

Lenke til kommentar

Prologue varer til du er ferdig med førsteplaneten og kommer deg til den felles space fleet greia for alle. Deretter er det Chapter 1 til du blir ca level 30-40. Da får du Legacy, som er etternavnet du velger på samtlige karakterer på serveren, samt noen bonuser (vet ikke hvilke).

Jeg jobber hardt med å fullføre chapter 1, og trodde jeg ble ferdig, men plutselig kom det "to planeter til" jeg måtte fullføre. Ble irritert da. Men jeg har også samlet 15 stk Datacrons. Sweet stuff.

Lenke til kommentar

Noen som kjører SWTOR på en bootcampet mac? Prøver det ut nå (grunnet feiring av jul/romjul i heimbygda) men når jeg trykker på Play får jeg opp Error Code 7, anyone? Og ja, swtor forumet er nede vel og merke.

 

 

Prøve igjen i morgen, Servere er nede til ca 6.00

 

 

 

 

www.gamerloot.net sender deg key på mail. Jeg har brukt dem veldig mye før.

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

Hva slags brødhode er det som har funnet ut at det ikke skal gå ann å kjøpe spillet via Origin rett etter release?

 

Dette er brødhuer som vil at det skal bli en smooth release, og ikke en release der ingen får mulighet til å nyte spillet fordi servere crasher pga overload, slik vi har sett så mange ganger før. Det er allerede fullt på så og si alle servere, at de velger å la være å selge spillet til ting har roet seg synes jeg er flott.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva slags brødhode er det som har funnet ut at det ikke skal gå ann å kjøpe spillet via Origin rett etter release?

 

Dette er brødhuer som vil at det skal bli en smooth release, og ikke en release der ingen får mulighet til å nyte spillet fordi servere crasher pga overload, slik vi har sett så mange ganger før. Det er allerede fullt på så og si alle servere, at de velger å la være å selge spillet til ting har roet seg synes jeg er flott.

 

Og om jeg ikke husker feil var dette noe Blizzard gjorde med WoW også?

Lenke til kommentar

Hva slags brødhode er det som har funnet ut at det ikke skal gå ann å kjøpe spillet via Origin rett etter release?

 

Dette er brødhuer som vil at det skal bli en smooth release, og ikke en release der ingen får mulighet til å nyte spillet fordi servere crasher pga overload, slik vi har sett så mange ganger før. Det er allerede fullt på så og si alle servere, at de velger å la være å selge spillet til ting har roet seg synes jeg er flott.

Skal ikke være noe problem å sette opp servere for nedlasting/kjøp av spillet. Hvis det er fullt på samtlige servere, sier jo det litt om planleggingen. Når man bruker i underkant av en milliard kroner på et spill bør det strengt tatt være mulig å ordne kapasiteten på både spillservere og nedlastningsservere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...