Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Det er åpent, men quests som omhandler din storyline er instansert for det meste men det skjer helt smooth uten noe som helst loading.

 

Har nettopp kommet til Tatooine nå og det er SVÆÆRT, langt større enn hva som var i SWG. Er bare å glemme å utforske alt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle fyre opp en alt slik at jeg kan levle sammen med koen kamerater. Kan noen forklare forskjellen på bounty hunter powertech og mercenary?

Powertech er mer rettet mot meele, og en kan velge å gå tank gjennom talents eller dps.

 

Mercenary er mer ranged og kan dual wielde pistoler (Kan gå dps eller healer gjennom talents)

 

Spiller powertech selv og koser meg veldig så langt :)

Lenke til kommentar

Serverne stenger kl. 01.00, altsom om 35 minutter.

De skal etter planen være oppe igjen kl. 06.00, dette blir da offisiell launch.

 

Aww snap..! Jeg var å kjøpte spillet på gamestop istad, og fyren i kassa sa jeg kunne begynne og spille inatt kl 12. Da vet jeg at jeg må sjekke fakta selv og ikke høre på sånne som liksom burde vite sånt..!

Lenke til kommentar

Fant ut av det:) Ante jo ikke at slot 1 er automatisk høyre klikk så når det ikek var noe der så var det ikke så rart

 

Yep, akkurat det opplevde jeg også en gang i starten, men som en konsekvens av at jeg klikket litt for ivrig under kamp, slik at ikonet "datt" ut av slot 1 whistle.gif

 

Jeg har nå for vane å alltid "låse" slot'ene etter at jeg har justert dem, for å unngå slike uhell igjen.

Lenke til kommentar

Så, er spillet open-world eller er det instancert som Aion og Age of Conan?

 

Jeg har veldig lyst å prøve spillet, men instancerte soner med masse loading er ikke aktuelt for min del.

 

Jeg vet ikke helt hva du mener med "instansierte" soner, men det er minimalt med loading i spillet. Og når ting først loades så tar det ikke særlig lang tid. Jeg synes det fungerer veldig bra, og jeg føler ikke at loadingen på noen måte virker forstyrrende for spilleopplevelsen.

Lenke til kommentar

De har ju satt "report bug" bredvid tast 1, vilket suger när det blir lite hårdkör i pvp matcherna. Plötsligt får man upp ett par skärmar man absolut inte vill ha när man är "lite varm i kläderna" Tänker på Francis och hans nerdrage ja..han måste ju få hjärtinfarkt.

 

 

Sett | tasten til scroll chat down i options f.eks, så slipper du at noe popper opp når du treffer den tasten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...