Avean Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Det er åpent, men quests som omhandler din storyline er instansert for det meste men det skjer helt smooth uten noe som helst loading. Har nettopp kommet til Tatooine nå og det er SVÆÆRT, langt større enn hva som var i SWG. Er bare å glemme å utforske alt. Endret 19. desember 2011 av Avean Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Må man subscribe for å spille i morgen? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Får minner da jeg så i denne tråden. Star Wars Battlefront på Ps2 Btw; er spillet bare på pc, eller blir det også på konsoll spill? Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen her som har stått på å ikke kunne attacke mere? Er Jedi Padawan Lv 5 og plutselig så er det som om attack har fryst og ikke er mulig... Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Fant ut av det:) Ante jo ikke at slot 1 er automatisk høyre klikk så når det ikek var noe der så var det ikke så rart Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tenkte jeg skulle fyre opp en alt slik at jeg kan levle sammen med koen kamerater. Kan noen forklare forskjellen på bounty hunter powertech og mercenary? Powertech er mer rettet mot meele, og en kan velge å gå tank gjennom talents eller dps. Mercenary er mer ranged og kan dual wielde pistoler (Kan gå dps eller healer gjennom talents) Spiller powertech selv og koser meg veldig så langt Lenke til kommentar
ThousandBirds Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 så visst jeg har forstått det rett, er serverne klare kl 06.00 i morgen for de som ikke har forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Får minner da jeg så i denne tråden. Star Wars Battlefront på Ps2 Btw; er spillet bare på pc, eller blir det også på konsoll spill? Bare på pc. Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Når stenger serverne idag? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har nå fått bestemt meg, blir ned i morgen på Gamezone å få meg SWToR Har tenkt til å gå Bounty hunter (for så å specce mercenary), er dette et greit spec for leveling/PvP? 1 Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen som har hørt noe om hvor man kan kjøpe dette digitalt? og eventuellt når det åpner/spillet og serverne åpner. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Serverne stenger kl. 01.00, altsom om 35 minutter. De skal etter planen være oppe igjen kl. 06.00, dette blir da offisiell launch. EDIT: Eneste som selger digitalt er Origin. Endret 19. desember 2011 av El Fantasma Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har tenkt til å gå Bounty hunter (for så å specce mercenary), er dette et greit spec for leveling/PvP? Yep, veldig greit å levle og kjøre pvp med. Har kjør noen runer i pvp nå og det veldig kjekk klasse å kjøre pvp med. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ok, da kjører jeg det Er vel det samme med SWToR som med WoW, at du må legge til gametime-kort for å aktivere de 30 dagene som kommer med spillet? Lenke til kommentar
keZ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Serverne stenger kl. 01.00, altsom om 35 minutter. De skal etter planen være oppe igjen kl. 06.00, dette blir da offisiell launch. Aww snap..! Jeg var å kjøpte spillet på gamestop istad, og fyren i kassa sa jeg kunne begynne og spille inatt kl 12. Da vet jeg at jeg må sjekke fakta selv og ikke høre på sånne som liksom burde vite sånt..! Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Fant ut av det:) Ante jo ikke at slot 1 er automatisk høyre klikk så når det ikek var noe der så var det ikke så rart Yep, akkurat det opplevde jeg også en gang i starten, men som en konsekvens av at jeg klikket litt for ivrig under kamp, slik at ikonet "datt" ut av slot 1 Jeg har nå for vane å alltid "låse" slot'ene etter at jeg har justert dem, for å unngå slike uhell igjen. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Så, er spillet open-world eller er det instancert som Aion og Age of Conan? Jeg har veldig lyst å prøve spillet, men instancerte soner med masse loading er ikke aktuelt for min del. Jeg vet ikke helt hva du mener med "instansierte" soner, men det er minimalt med loading i spillet. Og når ting først loades så tar det ikke særlig lang tid. Jeg synes det fungerer veldig bra, og jeg føler ikke at loadingen på noen måte virker forstyrrende for spilleopplevelsen. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 De har ju satt "report bug" bredvid tast 1, vilket suger när det blir lite hårdkör i pvp matcherna. Plötsligt får man upp ett par skärmar man absolut inte vill ha när man är "lite varm i kläderna" Tänker på Francis och hans nerdrage ja..han måste ju få hjärtinfarkt. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 De har ju satt "report bug" bredvid tast 1, vilket suger när det blir lite hårdkör i pvp matcherna. Plötsligt får man upp ett par skärmar man absolut inte vill ha när man är "lite varm i kläderna" Tänker på Francis och hans nerdrage ja..han måste ju få hjärtinfarkt. Sett | tasten til scroll chat down i options f.eks, så slipper du at noe popper opp når du treffer den tasten. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Da stenges serverne, har vært litt av en pre launch, ble bare desverre level 18, men sånn blir når man tuller med pre order kode ^^. Mine venner bør roe seg ned med levling, hvis vi skal spille sammen, de er allerede level 33! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå