Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

digital delux utgaven forsvants vel vlitt veldig fort. rakk ikke å skaffe meg den selv. så forige uke kraup i til korset og kjøpe standar digital.

 

Spørs om det ikke blir standard digital på meg og. Blir litt vel mye å legge 13-1400 i en CE. Var egentlig ganske bestemt på den der deluxe-utgaven, men så gikk jo det i vasken.

Lenke til kommentar

Får satse på at det (som i alle andre spill i historien) ikke er noen varig gevinst av å ha de ekstra tingene fra CE og deluxe. :)

 

Vel for min del virker de fleste ingame itemsa harmløse, bortsett fra CE butikken, er forøvrig den eneste som jeg er litt nysgjerrig på, som også gjør at jeg har veldig lyst til å bestille CE versjonen.

Lenke til kommentar

Hvor anbefales det å kjøpe CE fra? Vet CDON og Gamezone har gått tom noen par ganger, men ser ut som de har flere å gi ut igjen, ser også at game.no har CE inne, samt komplett som nevnt over.

 

Man får vel denne pre-order koden relativt kjapt fra alle stedene regner jeg med? Eneste jeg er litt skeptisk mot når det kommer til pre-order er når man får spillet i postkassa, har ikke lyst til å sitte over release uten å kunne spille, men er vel mindre viktig i et MMO spill, da man sikkert får lov til å spille noen dager uten å måtte taste inn cdkeyen med en gang.

Lenke til kommentar

Får satse på at det (som i alle andre spill i historien) ikke er noen varig gevinst av å ha de ekstra tingene fra CE og deluxe. :)

 

Men statuen min får du aldri! :p

 

Det de burde ha gjort var å lage en mannlig og en kvinnelig naken (skjønt ikke anatomisk korrekt, selvsagt) statue av hver eneste spillbare rase, samt så mange klær som mulig. Da kunne vi ha fått vår egen karakter som statue, i stedet for en tilfeldig fyr jeg ikke aner hvem er engang. ;)

Lenke til kommentar

Vel for min del virker de fleste ingame itemsa harmløse, bortsett fra CE butikken, er forøvrig den eneste som jeg er litt nysgjerrig på, som også gjør at jeg har veldig lyst til å bestille CE versjonen.

 

 

Har blitt uttalt på en av de siste messene at CE butikken ikke skal gjøre en character kraftigere enn de som ikke har den, men det vil bli solgt våpen og armor der. Betyr vel trolig at man kan få noe gear for å grinde i men ikke mer.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner er hvordan en digital download utgave blir utsolgt? Det er jo bare filer på servere..

 

Angivelig skal de ha tillatt et på forhånd fastsatt antall av hver av de tre utgavene. Resultatet her er jo at jeg bare legger igjen et par hundre kroner mindre hos dem enn jeg ville ha gjort ellers, og det ville ikke ha kostet dem et øre ekstra å få de pengene fra meg.

Lenke til kommentar

Forklaringen står idag på gamespot. De har begrenset antallet preorders for å slippe overbelastede servere når spillet launches. Det er jo en kjennsgjerning at MMORPG'r ofte får et dødsstøt hvis spillet har ekstremt laggy servere eller login-serverne kneler og mye kræsjing og nedetid ved launch.

 

EA vil ikke ut med noe tall, men sier at de vil cappe mengden folk i starten, og så slippe løs vanlige retail-spillere litt senere. Derfor er digital download-versjonene begrenset antall.

 

http://gamescom.gamespot.com/story/6330062/ea-to-cap-star-wars-the-old-republic-sales/?tag=updates%3Beditor%3Ball%3Btitle%3B3

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Forklaringen står idag på gamespot. De har begrenset antallet preorders for å slippe overbelastede servere når spillet launches. Det er jo en kjennsgjerning at MMORPG'r ofte får et dødsstøt hvis spillet har ekstremt laggy servere eller login-serverne kneler og mye kræsjing og nedetid ved launch.

 

EA vil ikke ut med noe tall, men sier at de vil cappe mengden folk i starten, og så slippe løs vanlige retail-spillere litt senere. Derfor er digital download-versjonene begrenset antall.

 

http://gamescom.gamespot.com/story/6330062/ea-to-cap-star-wars-the-old-republic-sales/?tag=updates%3Beditor%3Ball%3Btitle%3B3

 

Det synes jeg høres veldig fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Forklaringen står idag på gamespot. De har begrenset antallet preorders for å slippe overbelastede servere når spillet launches. Det er jo en kjennsgjerning at MMORPG'r ofte får et dødsstøt hvis spillet har ekstremt laggy servere eller login-serverne kneler og mye kræsjing og nedetid ved launch.

 

Joda, jeg har sett den responsen på ulike forum, men forklaringen er ikke logisk holdbar. En deluxe edition kunde og en standard edition kunde belaster jo serverene nøyaktig like mye. Å ha en total begrensning på antall salg er absolutt fornuftig, men å bestemme seg på forhånd for at f.eks. 20% skal være deluxe og 80% skal være standard er helt bak mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...