dandel58 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hei! Jeg har fulgt denne guiden her, men SWTOR eller Star Wars mappen ligger ikke i local mappen. Hva gjør jeg galt? En måte å tvinge AntiAliasing for Nvidia kort , spillet ser mye bedre ut , kant utjevning. http://www.youtube.com/watch?v=5b9Pkgka3Fs Det ligger i client_ settings fila isteden for betatest . [Renderer] D3DFullScreen = true Height = 1200 NativeHeight = 1200 NativeWidth = 1920 TextureAnisotropy = 16 Width = 1920 WindowX = 0 WindowY = 0 MeshLODQuality = 1 AntiAliasingLevel = 16 Legg som sagt til denne : AntiAliasingLevel = 16 , eventuellt 8 eller 4 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 noen som vet hvilken level Nar Shadda er for? Og er det for begge faksjoner, eller bare Sith? 20-24 Hvordan vet man om man kan spille eller ikke? Under Pre-order sia på swtor.com står det "You registered this game on:12.16.2011", kan jeg logge inn og spille da? Får ikke testet, tar en evighet å laste ned klienten, og har ikke cd-rom i pcen Du får ein mail om du har tilgang til early access. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hei! Jeg har fulgt denne guiden her, men SWTOR eller Star Wars mappen ligger ikke i local mappen. Hva gjør jeg galt? ER du sikker på at spillet ikke ligger der hvis du scroller helt nederst ? Min er som følger : C:\Users\Lars\AppData\Local\SWTOR\swtor\settings Spillet ser betraktelig bedre ut med AA Endret 17. desember 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvordan vet man om man kan spille eller ikke? Under Pre-order sia på swtor.com står det "You registered this game on:12.16.2011", kan jeg logge inn og spille da? Får ikke testet, tar en evighet å laste ned klienten, og har ikke cd-rom i pcen Du får ein mail om du har tilgang til early access. ok, takk, vet du når det er sannsynlig at jeg får tilgang? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Du vil få tilgang 20 desember ved offisiell launch. "You registered this game on:12.16.2011" betyr at du har registrert produktkoden. Early access krever preorder og at du har registrert preorder, noe som vil stå i boksen under. "You redeemed your Pre-Order Code and now are registered for the following items" Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg kjøpte spillet i natt og fikk early access ca 1 time etter jeg kjøpte spillet Lenke til kommentar
Imanix Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg kjøpte spillet i natt og fikk early access ca 1 time etter jeg kjøpte spillet Fra hvor? Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ok lang wait time på bloodworthy, trur jeg bare me starte en annen plass først.. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg fikk for noen dager siden en mail fra Origin om en kode til spillet. Startet å spille i går. Men i dag fikk jeg ny mail fra Origin med en annen kode. Er det sånn at den første kun var early access og denne er den som gjelder framover??? :S Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Leste i en dev-blogg at AA var skrudd av fordi det laget noen texture glitches og de regnet med å ordne det enten ved launch eller rett etterpå. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Leste i en dev-blogg at AA var skrudd av fordi det laget noen texture glitches og de regnet med å ordne det enten ved launch eller rett etterpå. Det fungerer glimrende hos meg , har 32X AA nå , se mine poster ovenfor Jeg har nyeste offisielle driver fra Nvidia.com og 570gtx i sli. Men dette problemer gjelder først og fremst Nvidia kort , AMD-kort kan force dette i driveren. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Jeg har 580gtx, 8gb ram, C2D E8500 kjører alt på fult ganske knirkefritt på 60fps, men tar jeg på AA får jeg major fps-drop. Noen som har noen tips? Edit: Er 60fps forventet på et 580GTX? Synes det er lite.. Endret 17. desember 2011 av Selvin Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg kjøpte spillet i natt og fikk early access ca 1 time etter jeg kjøpte spillet Fra hvor? Origin 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har 580gtx, 8gb ram, C2D E8500 kjører alt på fult ganske knirkefritt på 60fps, men tar jeg på AA får jeg major fps-drop. Noen som har noen tips? Edit: Er 60fps forventet på et 580GTX? Synes det er lite.. Jeg har 70-110 frames med 32X AA , jeg tror 16X er grensen for singel-gpu kort , eller kanskje 8 , husker ikke. Mulig det er cpuen din som setter begrensing , men 8X skulle kortet ditt klare fint. Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Da er det bare å konkludere med at det ikke går an å sove til kl 4. Nr 900 i køa til The Red Eclipse Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Jeg har 580gtx, 8gb ram, C2D E8500 kjører alt på fult ganske knirkefritt på 60fps, men tar jeg på AA får jeg major fps-drop. Noen som har noen tips? Edit: Er 60fps forventet på et 580GTX? Synes det er lite.. Jeg har 70-110 frames med 32X AA , jeg tror 16X er grensen for singel-gpu kort , eller kanskje 8 , husker ikke. Mulig det er cpuen din som setter begrensing , men 8X skulle kortet ditt klare fint. Hva slags andre instillinger kjører du på? Ja, det er mulig at CPUen er flaskehals. Synes ytelsen har vært overraskende dårlig i forhold til BF3 osv. Kan nevne at problemet kommer når det blir mye vegetasjon, da på f.eks. Tython. Endret 17. desember 2011 av Selvin Lenke til kommentar
diminish Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Vi stenger nå for inntak av flere sosial-rank medlemmer, da vi vil ha mer struktur på guilden. Kun venner av eksisterende medlemmer kan joine som dette. Vi har fortsatt noen plasser igjen til folk som vil joine som raider, så er dette noe du brenner for er du velkommen til å søke! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Søren, ass. Køen på bloodworthy er jo ikke til å leve med. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er det mulig å snike i køen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå