Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

uff dette blir for

.

 

EA sletter og truer når folk lager en video fra info hentet fra SW:tor sine egene sider :/ Det er no rett og slett reklame for spillet og selskapet(ene)

 

Med andre ord, typisk EA... et selskap som er ute av kontroll, og som i en årrekke har behandlet både egne ansatte og sine egne kunder som dritt.

 

Sukk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff dette blir for

.

 

EA sletter og truer når folk lager en video fra info hentet fra SW:tor sine egene sider :/ Det er no rett og slett reklame for spillet og selskapet(ene)

 

Helt klart at det er reklame for spillet, selvom jeg skjønner dem når det kommer til leaks og sånt, eller om det er personer som hadde tjent penger for EA's arbeid. Men var uansett etter å se på alle videoene på youtube som fikk meg til å forhåndsbestille produktet dems, så å fjerne videos fra f.eks han på den FTW kanalen begriper jeg ikke helt. Vil ikke helt tro det er noe som svekker SW:ToR salget..

 

Joda, Leaks er helt klart grett å slå hardt ned på. Men når en person bruker 18 timer på å lage en Bounty hunter film på youtube kun fra info han finner fra det offentlige forumet og hjemmesiden til spillet blir det en helt annen sak.

 

 

 

 

Det ryktes om at NDA aldri vil bli løftet før release, og at det aldri vil kunne bli lagt ut videoer fra BETA spillere på grunn av mulig spoilere av historien i spillet. Jeg nekter å tro at dette er bakgrunnen, jeg tror rett og slett at EA ikke vil at noe særlig av spillet skal vises frem i fare for at endel spillere kan bli skuffet av hva de ser og dermed ikke anskaffe det. Lukter usikkerhet på egen kvalitet lang vei, men forhåpentligvis leverer Bioware varene og ting blir knallbra men er innholdet bra så ville de hopet inn massevis av ekstra spillere ved å la folk som TotalBiscuit osv kjøre YouTube kanaler fra BETA-en.

 

Hadde vært digg om vi hadde fått sett litt SW:Tor fra TB, men som du sier så tror jeg nokk at det ikke kommer til å skje før etter release. Eller vist det blir en open beta, men jeg tviler på at det blir noen open beta. Blir nokk NDA til release.

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Skrev en mail til support hos bioware , fikk et veldig kjapt svar. Viste seg jeg brukte en S istedenfor 6 i koden , så nå er det i orden :)

 

Lagde en guild også. Har tenkt å lage en ganske stabil guild når spillet kommer. Sign opp om dere ønsker!

Sith United

 

Mulig jeg er overtrøtt etter å ha jobbet hele dagen, men det første som slo meg var en kamp mellom Sith United og Manchester United. Det hadde jeg betalt for å se. :p

Lenke til kommentar

Skrev en mail til support hos bioware , fikk et veldig kjapt svar. Viste seg jeg brukte en S istedenfor 6 i koden , så nå er det i orden :)

 

Lagde en guild også. Har tenkt å lage en ganske stabil guild når spillet kommer. Sign opp om dere ønsker!

Sith United

 

Mulig jeg er overtrøtt etter å ha jobbet hele dagen, men det første som slo meg var en kamp mellom Sith United og Manchester United. Det hadde jeg betalt for å se. :p

Knuffing i feltet hadde fått en helt annen mening. Force push! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...