EIIA Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 lvl 21 nå. Litt skeptisk til Assassin pve, føles ut som du bare trykker på 2 knapper i pve + et kick i ny og ned. Mer trua på Assassin som pvp class. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Du får joine serveren her da, Langdon. Så, hvilken server spiller du på, og hva het du igjen? Uthar Wynn Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Vet noen hvor VIP Lounge er? Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 kantina på imperial fleet tror jeg Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) lvl 21 nå. Litt skeptisk til Assassin pve, føles ut som du bare trykker på 2 knapper i pve + et kick i ny og ned. Mer trua på Assassin som pvp class. Da går du glipp av noen abilities for den klassen er latterlig sterk i PvE. Du har en tank stance som booster 150% armor selv om du er i dps spec. Du har en CC ability fra stealth som stunner en mob for 60 sekunder, du kan guarde og fjerne skade påført en annen spiller. + 2 andre CC abilities. Jeg og en annen shadow tok en 4+ instanse alene kun pga abilitiene våre. Gled deg til level 22, da får du vanish. Meget bra til både pve og pvp. Endret 16. desember 2011 av Avean 1 Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Tenker mer på åpenheten jeg da, at en føler at det er en stor verden en kan utforske. Så langt så har en ikke denne følelsen i SWTOR, det er mer korridorer og lite til ingen utforskning..men jeg er bare en lav lv figur så håper på en positiv overraskelse etterhvert som jeg levler oppover Første 2 planetene er ganske lineære og ikke så veldig åpne for utforskning, men det forandrer seg deretter. Vent f.eks til du kommer til Tatooine. Tanaris i WoW føles som ei lita sandkasse i forhold. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvilke empire klasse er best i PvE? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvilke empire klasse er best i PvE? Alle klassene er greie i pve. Etterhvert får du companions som gjør det du ikke kan. Skal du soloe mye kan det være greit å se på de med heavy armor kanskje, eller en healer. Spiller du healer er det enkelt å få gruppe. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 R.I.P Star Wars Galaxies 2003 - 2011 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Her sitter jeg å spiller da....hihihi God stolen.. Bilde... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Bloodworthy er jo :S har ventet siden 7 nå, nærmer seg Endret 16. desember 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Folk har ventet flere år på spillet , så står de timesvis i kø på en server og nekter å spille på en fredagskveld. Jammen prøv en annen serverer da mennesker ! Men for noen er vel guilden mye mye mer verdt enn selve spillet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det meningen at eg må godta terms og sånn HVER gang eg starter spillet? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det meningen at eg må godta terms og sånn HVER gang eg starter spillet? Dette er merkelige greier , måtte godta termes de første gangene , men så plutselig ga det seg , samma var det med "tregheten" før man valgte server. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 ^ Nei, skal bare være første gangen. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Spiller på Chuundar jeg. Gadd ikke kø. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Spiller på Chuundar jeg. Gadd ikke kø. 3 timers kø på Bloodworth hver dag er liten vits , selv spiller jeg på The Ravager , kult navn også Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Finnes det ikke chatbubbles? Så igjennom en gang i innstillingene, men fant ingenting.. Håper jeg så feil? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Stemmer det, Toppris, finnes ikke chatbubbles. Det er en omdiskutert sak, kanskje vi får noe etterhvert. Er ikke en absolutt nødvenfighet for meg, men jeg skjønner godt at folk vil ha det. Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Får man CE-items på hver eneste karakter man har eller kun den første? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå