Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Tja, jeg får trøste meg med at jeg kan følge med på Slimda Skal prøve å gi deg en fin underholdning. Nice! So far, so good! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Yay ventet over en time... så fikk jeg melding om at jeg ikke har kontakt med serveren... Må vente i kø en ny time da -.- Samme skjedde her og.. lættis Server dere spiller på da? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Server dere spiller på da? Jeg spiller på The Red Eclipse Endret 16. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Haha, nå prøvde jeg å finne sletta den fila. Det funka dårlig. Den nye erroren er "File info: missing"... Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Flott! Jeg for ikke tilgang og kan ikke poste på Customer service forumene om problemet fordi jeg ikke har tilgang og folk sier det kan ta flere dager før de svarer på epost ... blir vel ikke noe Star Wars på meg før til neste år da Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Haha, nå prøvde jeg å finne sletta den fila. Det funka dårlig. Den nye erroren er "File info: missing"... Trykk på den stjerna i launcher og kjør repair. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja det var sannsynligvis feil på den. Den må lastes ned på nytt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noen som vet hvordan jeg kan fikse en korrupt fil? Virker det som det er det eneste problemet nå... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Se på hva Slimta siterte. Der står det hvordan du får launcheren til å laste ned fila på nytt. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Slimda... jeg føler at du egentlig ikke går "the path of the light side" du sloss for mye. Du oppsøker kamp, det er ikke "the jedi way" ;p hehe^^ Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Se på hva Slimta siterte. Der står det hvordan du får launcheren til å laste ned fila på nytt. Står ikke noe om hvordan jeg kan laste ned akkurat den fila på nytt... Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Se på hva Slimta siterte. Der står det hvordan du får launcheren til å laste ned fila på nytt. Står ikke noe om hvordan jeg kan laste ned akkurat den fila på nytt... Trykk på stjerna i launcher som ja sa høyere opp og kjør repair!!! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Server dere spiller på da? Jeg spiller på The Red Eclipse Spiller på Nightmare Lands Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Trykk på tannhjulet nede i venstre hjørne, så trykker du repair. Launcheren vil da sjekke om alle nødvendige filer er på plass. Endret 16. desember 2011 av Selvin Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det noe nytt om hvem som slipper inn idag? Eller er dem ferdig for nå? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Trykk på tannhjulet nede i venstre hjørne, så trykker du repair. Launcheren vil da sjekke om alle nødvendige filer er på plass. Jeg kan ikke repaire før hele spillet er lasta ned. Dersom jeg prøver å repaire når erroren dukker opp skjer bare det samme. Den begynner å laste ned fra starten igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Slimda... jeg føler at du egentlig ikke går "the path of the light side" du sloss for mye. Du oppsøker kamp, det er ikke "the jedi way" ;p hehe^^ Skal gi deg "Light side" jeg din sopp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Skal bli interesant å se hvor lang kø det blir for å kunne spille når spillet åpnes for alle....allerede nå er det jo over smertegrensa på hvor lang tid en må vente på mange servere. Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det noe nytt om hvem som slipper inn idag? Eller er dem ferdig for nå? De sier fra når siste bølgen går,så kommer nok minst 1 til. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Slimda... jeg føler at du egentlig ikke går "the path of the light side" du sloss for mye. Du oppsøker kamp, det er ikke "the jedi way" ;p hehe^^ Skal gi deg "Light side" jeg din sopp Hehe Hvilken server spiller du på? Endret 16. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå