Waldemariel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Hmm, jeg har et spørsmål. Da jeg bestilte gjennom Origin's nettsider fikk jeg koden via mail. Origin (programmet) var nede for maintenance for øyeblikket. Jeg stakk på swtor.com og registrerte koden min og den ble godkjent. Når jeg går på swtor sine sider står det at jeg mangler Product Registration Code og at jeg må redeeme den, men når jeg startet Origin nå nettopp så er SW:ToR blant mine spill. Har ikke jeg registrert koden min likevel? Eller er jeg bare frustrert over at jeg ikke har fått EAG ennå EDIT: For når jeg prøver å registrere den samme koden på nytt så kommer den som autofyll, nettleser-funksjonen, og det står at koden allerede har blitt brukt. Endret 16. desember 2011 av Waldemariel Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hmm, jeg har et spørsmål. Da jeg bestilte gjennom Origin's nettsider fikk jeg koden via mail. Origin (programmet) var nede for maintenance for øyeblikket. Jeg stakk på swtor.com og registrerte koden min og den ble godkjent. Når jeg går på swtor sine sider står det at jeg mangler Product Registration Code og at jeg må redeeme den, men når jeg startet Origin nå nettopp så er SW:ToR blant mine spill. Har ikke jeg registrert koden min likevel? Eller er jeg bare frustrert over at jeg ikke har fått EAG ennå Så vidt jeg har skjønt blir product code sendt ut i dag. Den første du fikk var bare pre-order code som gir tilgang til EAG. Er 2 forskjellige. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noen her som har forhåndbestiltt fra CDON og fått eller ikke fått Pre order keey? Har enda ikke mottatt.. men fikk spillet i posten idag.. så lurer litt på hvor den koden skulle vært Jeg fikk også koden på mail...sjekk spam og at cdon har rett email Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ny wave nettopp ja, dårlig tidspunkt å måtte restarte for memory leak, hehe. Er level 34 på min Powertech nå, snart ferdig med Taris spiller forresten også på Bloodworthy Endret 16. desember 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Så vidt jeg har skjønt blir product code sendt ut i dag. Den første du fikk var bare pre-order code som gir tilgang til EAG. Er 2 forskjellige. Ok, når du sier det så tror jeg også det, egentlig. Takk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De klarte kun ca 1 halv dag med preorders på wave 2. Blir meget overrasket om vi kommer forbi dec 10. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bare vente i en time i kø før jeg kan spille igjen da .. Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Blir skuffa hvis jeg ikke kommer inn idag ass! Des 11. Lenke til kommentar
deimos777 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fikk aldri noen pre-order kode fra komplett, fikk bare den som ligger inni coveret mitt. Noen som vet om jeg ikke kommer med i Early Access på grunn av dette? Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bioware er noen jævla møkka folk.Hadde vært inne nå om de ikke fucka til preorder koden min.Er i steden sist i køen. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fikk aldri noen pre-order kode fra komplett, fikk bare den som ligger inni coveret mitt. Noen som vet om jeg ikke kommer med i Early Access på grunn av dette? Du kommer nok ikke inn før 20 des. uten Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Til de av dere som ikke har kommet inn; Jeg kan trøste dere med at det ser veldig mørkt ut for mitt vedkommende. Denne samme erroren dukker opp om, og om igjen... Lenke til kommentar
deimos777 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Fikk aldri noen pre-order kode fra komplett, fikk bare den som ligger inni coveret mitt. Noen som vet om jeg ikke kommer med i Early Access på grunn av dette? Du kommer nok ikke inn før 20 des. uten Fuck komplett.no da. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 "Another wave of Early Game Access emails have been sent!" Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De er på 12 desember nå. 3 dager til! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bare vente i en time i kø før jeg kan spille igjen da .. Server? Blir skuffa hvis jeg ikke kommer inn idag ass! Des 11. Du er inne nå? De er på 12 desember nå. 3 dager til! Lenke til kommentar
deimos777 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bare jeg som ikke har mottatt en eneste jævla pre-order kode da .... Er fremdeles håp om at jeg ikke trenger den. Waiting for 14 desember. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det bare hos meg loginserverne virker helt rævkjørte? Det henger seg konsekvent nå. Type 1 min med freeze før ting reagerer. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg registrerte niende, og jeg har ikke fått noe. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Registrerte også 9. desember har ikke kommet inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå