Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Sånn. Nå har jeg skifta RAM! Jeg oppgraderte for øvrig til 8GB, så nå går det mildt sagt som det suser. Så... Forhåpentligvis slipper jeg flere problemer med Main Assets 17. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 For noe dritt, faen ta, ass! Selv etter jeg har skifta ram opplever jeg samme problem. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor kan ikke min Zabrak være rød? =/ røde zabraks er for Empire, og omvendt Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 For noe dritt, faen ta, ass! Selv etter jeg har skifta ram opplever jeg samme problem. Du fikk jo problemer med en bærbar PC også? OM de er koblet til samme router er vel problemet ditt kanskje der. Kanskje dataene blir korrumpert av en defekt brebåndsrouter/modem. Det skader vel ikke å teste en reset av den. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 For noe dritt, faen ta, ass! Selv etter jeg har skifta ram opplever jeg samme problem. Du fikk jo problemer med en bærbar PC også? OM de er koblet til samme router er vel problemet ditt kanskje der. Kanskje dataene blir korrumpert av en defekt brebåndsrouter/modem. Det skader vel ikke å teste en reset av den. Jeg har flere nettverk her i huset. Jeg kan godt teste det andre. På den bærbare oppsto det for øvrig et helt annet problem. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor kan ikke min Zabrak være rød? =/ røde zabraks er for Empire, og omvendt Er det en logisk grunn for det eller er det bare teite "rødt er ondt" Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De klarer ikke å ta en hel dag på early access lenger. Kommer til å ta laaang tid før den 15. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De klarer ikke å ta en hel dag på early access lenger. Kommer til å ta laaang tid før den 15. Får ikke early access hvis du registrerte kode etter den 12. Sitter i samme båt selv. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor kan ikke min Zabrak være rød? =/ røde zabraks er for Empire, og omvendt Er det en logisk grunn for det eller er det bare teite "rødt er ondt" rødt er de slemme Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De klarer ikke å ta en hel dag på early access lenger. Kommer til å ta laaang tid før den 15. Får ikke early access hvis du registrerte kode etter den 12. Sitter i samme båt selv. Ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Prøvde å resete ruter-dingsen nå. Det funka dårlig. Samme error kom nå også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De klarer ikke å ta en hel dag på early access lenger. Kommer til å ta laaang tid før den 15. Får ikke early access hvis du registrerte kode etter den 12. Sitter i samme båt selv. Ikke i det hele tatt? Nei, ikke i følge folk på forumet. Har ikke funnet noe offisielt enda dog. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De klarer ikke å ta en hel dag på early access lenger. Kommer til å ta laaang tid før den 15. Får ikke early access hvis du registrerte kode etter den 12. Sitter i samme båt selv. Ikke i det hele tatt? Nei, ikke i følge folk på forumet. Har ikke funnet noe offisielt enda dog. De sa de skulle gi mange flere early access i dag enn tidligere. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor kan ikke min Zabrak være rød? =/ røde zabraks er for Empire, og omvendt Er det en logisk grunn for det eller er det bare teite "rødt er ondt" Var vel noe med at Zabraks var uenige med hverandre om hvor de sto og dermed splittet seg i to, og for å gjøre det enklere å skille mellom Empire og Republic valgte de å separere fargevalgene, som med Twi'lek 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Noen som registrerte 12.12 som har fått access? Har ikke mulighet til å sjekke mailen. Endret 16. desember 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noen som registrerte 12.12 som har fått access? Har ikke mulighet til å sjekke mailen. First wave dekket bare 7 desember og noen 8. Ryktes at de bare har tenkt til å ta dec 10 med idag. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noen som registrerte 12.12 som har fått access? Har ikke mulighet til å sjekke mailen. Jeg registrerte 12/12 og har IKKE fått access enda. Håper på neste wave. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Noen som registrerte 12.12 som har fått access? Har ikke mulighet til å sjekke mailen. First wave dekket bare 7 desember og noen 8. Ryktes at de bare har tenkt til å ta dec 10 med idag. Bah, sjekker i morra da Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Argh.. Jeg fikk koden min den 7.desember. Men så virka den ikke av en eller annen grunn, og så stod det at den var brukt da jeg prøvde igjen. Sendte mail om problemet til support. Fikk bekreftelse i går om at early access koden var skrevet inn. Med dato 15.desember. Yay, de er så snille på support... Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Argh.. Jeg fikk koden min den 7.desember. Men så virka den ikke av en eller annen grunn, og så stod det at den var brukt da jeg prøvde igjen. Sendte mail om problemet til support. Fikk bekreftelse i går om at early access koden var skrevet inn. Med dato 15.desember. Yay, de er så snille på support... Da er du i samme båt som mange andre. En på twitter hadde akkurat samme problemet og ble svart av Rockjaw han skulle komme inn i dag. Endret 16. desember 2011 av Biamor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå