mackanz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Har du CE får du med en speeder, men du måste betala för skill. I beta var det level 24 eller 26 när man kunde träna detta. Companions och starship är classquests så det är ingen bestämd level på dessa, men under 15 är svårt (tror jag) att göra klart questet för starship. Samma med companion, under 8 är det nog svårt. För er med lite credits, inte satsa på att levla crewskills med det första, det kostar fläsk. Samma med training. Kan du träna en skill som du vet du inte kommer använda, ge fan i att träna den tills du tror du behöver den. Vid level 40 och uppåt blir det dyrt att träna. Såg 40,000 för en skill vid level 45 i beta. Låter kanske inte mycket, men om du har 4 companions som du sänder i väg till en kostnad av 20,000 per skill och per companion + träning generellt så ser man fort vart det går. 1 Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Sykt mange nye servere som er åpna i natt da.Håper virkelig jeg kommer inn i dag.Skulle egentlig vært regga den 8des men bioware fucka det til og jeg ble regga først i går. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Spiller på Chuundar, vet om mange norske som spiller der også. God server, har ikke hatt noe ventetid så langt BTW: er det noe som vet hvor fort du drar på den digital deluxe transport "tingen"? Republic eller Empire? Hadde vært morsomt å spille med noe annet enn dansker. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jaajaaa, takket vere at posten er så vanvittig treg i desse tider så fekk jeg ikke spillet i dag heller (og da heller ikke noen code). Merkelig opplegg av gamezone å sende koden me spillet istedenfor å sende det på mail eller noe sånt. Lenke til kommentar
Stinson Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Spiller på Chuundar, vet om mange norske som spiller der også. God server, har ikke hatt noe ventetid så langt BTW: er det noe som vet hvor fort du drar på den digital deluxe transport "tingen"? Republic eller Empire? Hadde vært morsomt å spille med noe annet enn dansker. Guilden min (som er halvt norsk) spiller Empire. Og jeg kommer til å spille mest der. Men skal også prøve Republic da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Andre som er på Nightmare Lands serveren da? Endret 16. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 om companions tar en del av xpen jeg får? som i guild wars? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Andre som er på Nightmare Lands serveren da? Jess, er det du får adde Asaron, vis du er darkside Endret 16. desember 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Andre som er på Nightmare Lands serveren da? Jess, er det du får adde Asaron Er du på Republic eller? Har figurer på begge sider så skal adde deg EDIT: Wil do! Endret 16. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hva heter du? hvilken level og klasse? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Har du CE får du med en speeder, men du måste betala för skill. I beta var det level 24 eller 26 när man kunde träna detta. Companions och starship är classquests så det är ingen bestämd level på dessa, men under 15 är svårt (tror jag) att göra klart questet för starship. Samma med companion, under 8 är det nog svårt. Jeg gjorde min classquest for starship på level 14. Den var absolutt ikke vanskelig særdeles enkel (Sith Inquisitor - Assassin) Endret 16. desember 2011 av Llandari Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hva heter du? hvilken level og klasse? Republic: Huntsman lv7 Trooper Zyrax lv 6 Jedi Consular Empire: blir laget idag Ja....jeg har virkelig problemer med å bestemme meg hva jeg skal spille...selv om jeg hadde bestemt meg. Alle klassene har så mye artig ved seg og historien på hver av dem er spennende....en vil oppleve ALT! Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Voldstomt til utsettelser og venting det var i dag, da. Nå får de se å begynne å sende waves snart! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Spiller på Chuundar, vet om mange norske som spiller der også. God server, har ikke hatt noe ventetid så langt BTW: er det noe som vet hvor fort du drar på den digital deluxe transport "tingen"? Republic eller Empire? Hadde vært morsomt å spille med noe annet enn dansker. Guilden min (som er halvt norsk) spiller Empire. Og jeg kommer til å spille mest der. Men skal også prøve Republic da Ah. Republic jeg. Bare måtte ha en ny twi'lek jedi sentinel. ^^ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Republic: Huntsman lv7 Trooper Zyrax lv 6 Jedi Consular Empire: blir laget idag Ja....jeg har virkelig problemer med å bestemme meg hva jeg skal spille...selv om jeg hadde bestemt meg. Alle klassene har så mye artig ved seg og historien på hver av dem er spennende....en vil oppleve ALT! Hehe, jeg har også problemer med å bestemme meg for hvilken class og side jeg skal spille som. Jeg bruker en Sith Warrior og en Jedi Knight. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvorfor kan ikke min Zabrak være rød? =/ Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det kl 15.00 dagens første wave starter? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ja, Tomorrow's invite waves start at 8AM CST, and I'll start another thread then to track progress. PILLS HERE! Endret 16. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg er veldig glad jeg sjekket ting up og unngikk servere som masse guilds skulle til (dog, hadde aldri valgt PvP-server, ikke min stil). Har ikke hatt problemer med å komme inn enda, level 21 Sith Marauder. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Andre som er på Nightmare Lands serveren da? Meg og mine venner. Men jeg har ikke fått access ennå. Første Wave er vel 15.00? Får ikke skiftet email adresse, suger balle. Kan ikke sjekke om jeg har fått access da. Endret 16. desember 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå