Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett den 2 timer lange beta leaken, har jeg nå preordret spiller, er dritt lei wow, og sluttet for 6 måneder siden, rift var ikke noe for meg.

 

Men dette, vær så snill, jeg spiller aldri noe spill lenger, håper dette kan redde meg.

 

Blir sith på meg, usikker på klasse, blir nok å spille opp til en level så velge den jeg liker mest. Håper å spille med mange her inne, det gjør spillet x10 ganger bedre.

 

uff.. vi er i samme situasjon. Sluttet å spille rift en stund tilbake og "lengter" etter noe nytt å spille. Finner faktisk ikke noe jeg har trua på utenom SWTOR.. noe som medfører at jeg bruker de timene jeg har til spilling til å lese om swtor. Desto større trua jeg får på spillet desto mer beskymret blir jeg for at det flopper.

 

Ligger også em 90 min leak på btjunkie. Bare søke etter swtor. Si ifra vist noen andre kommer over noen leaks :) På meg blir det smuggler, hadde egentlig mest trua på JC (Jedi consular) men tror at det blir for mange som spiller jedi de første ukene.

Lenke til kommentar

Stilig beta video :D

 

 

Positivt +++

*Grafikknivået imponerer stort, faktisk mye bedre enn screenshots gir inntrykk av

*Animasjoner, særlig med vibroblades/lightsabers imponerer

*Interface er plettfritt

*Dialogskjermene, og dialogen i seg selv... LOL'd faktisk et par ganger når jedi knight velger darkside... noe som gjør det utrolig fristende å være slem jedi

*Muligheten til å customize karakteren din, med fire forskjellige kroppsformer, og en HAUG tweaks på utseendet

*Måten loadingscreen er vevd inn i din personlige historie

*Tøft at man har ett inventory med mange slots istedet for "bags" som man har i andre MMO, og at man kan kjøpe et større inventory

*CYBORGS!

*Og selvfølgelig... det FØLES utrolig Star Wars-aktig bare å se på en annen person spille!

 

Negativt ---

*Personen som spiller er ikke veldig erfaren, så det er litt langtekkelig å se på iblandt, særlig når han drar frem kartet hele tiden får jeg lyst til å rope at han så jo nettopp på det :)

*Quests virker temmelig standard for MMO'er selv om dialogene er stilige, drep X antall sånn, finn det og det osv...

*Smuggler så utrolig tøft ut mot slutten, kjipt at han ikke heller brukte litt tid på hver av klassene

Lenke til kommentar

@ MysticoN

 

Enig med du :)

 

At det løper tusenvis av Jedi og Sith rundt ødelegger litt av moroa. Skulle egentlig ønske at det var en begrensing som førte til at det var veldig få som spillte annet enn soldater, spioner og liknende i begynnelsen, men at man etterhvert kunne få en quest og velge å bli Jedi eller Sith.

 

Vet lite om jedi-spillere, men jedi knights må gjøre seg fortjent til et lyssverd. Dette gjøres på den første planeten, men likevel. (håper det samme gjelder de andre jediklassene). Da kan vi nok miste den del fjortis-jedier fordi de ikke gidder å queste litt uten the force og lyssverd. :p Når det gjelder sith er det mulig å bli Lord og Darth, men det vil være svært vanskelig. Dette er for å begrense Lord'er og Darth'er. Men sannsynligvis vil det være verdt strevet, og ikke bare fordi det ser übertøft ut. :p

 

(alt dette står på swtor.com)

Lenke til kommentar

Nei, de er forskjellige, 90min leaken er av en imperial agent, om jeg ikke tar helt feil.

 

En ting, hørt noe om et legacy system/klasser, noen som har noe info rundt det?

 

Ja det stemmer at det er IA gameplay. Så altså ikke den samme som på TPB.

 

 

Ja, jeg har hørt de ryktene om legacy systemet og klassene og liker det ikke, jeg liker systemen men ikke belønningen. Er et par poster på swtor forumet, skal komme med link når jeg finner de igjen.

 

Det som rykte sier er at etter du har kommet til lvl 50 og låst opp en "rare race" kan du rolle en ny character med denne rasen. Men det er no bare et rykte enda og jeg håper virkelig at vist det kommer et Legacy system så bytter BW reward før release.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg liker systemen, men synest at rase rewards blir for dumt. Jeg synest at de fleste rasene man pr dags dato kan velge å spille med er litt for lik hverandre (meneske med blå hud, meneske med horn, meneske med lapp forran øyene osv). Det er liksom ikke noen "alien raser" utenom Tvi'lek. Og for casual players som meg selv så vil det være "game hurting" at pro gamers springer rundt med disse rasene ei uke etter release og jeg selv vet at jeg ikke kan få denne rasen før mange mnd.

 

Føler at jeg må "rushe" gjennom en karakter for å starte å spille.

 

 

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg fikk en preorder kode i posten idag , fra gamezone , kom i et fint spillcover. Men når jeg er inne på sidene til swotr , sier de at koden min er feil.

 

Hmm... jeg fikk koden min via epost ifra CDON.com dagen etter bestillingen og den funka helt fint. Eneste måten koden du skriver inn kan være feil er vel om du skriver den feil eller det er noe galt. Hvis noen allerede hadde brukt den hadde det kommet opp en annen feilmelding.

 

Når det gjelder jedier og sith... så synes jeg faktisk de er de MINST interessante klassene i Old Republic. Smuggler, Trooper, Agent, Bounty Hunter... mye råere :)

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg fikk en preorder kode i posten idag , fra gamezone , kom i et fint spillcover. Men når jeg er inne på sidene til swotr , sier de at koden min er feil.

 

Hmm... jeg fikk koden min via epost ifra CDON.com dagen etter bestillingen og den funka helt fint. Eneste måten koden du skriver inn kan være feil er vel om du skriver den feil eller det er noe galt. Hvis noen allerede hadde brukt den hadde det kommet opp en annen feilmelding.

 

Når det gjelder jedier og sith... så synes jeg faktisk de er de MINST interessante klassene i Old Republic. Smuggler, Trooper, Agent, Bounty Hunter... mye råere :)

 

Faen. det funker bare ikke. Har tastet inn nøyaktig det som stod på arket :S Fae gjør jeg nå? Utrolig at koden skrevet på et original kort fra produsenten ikke skal funke?

 

Edit: Er siden til old republic bugga eller? Jeg logget på med min info , velger "my account" og får opp påloggingsinfo når jeg samtidig ser helt øverst at jeg er pålogget.

 

Virker helt jalla her for øyeblikket.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Siden ser ikke bugget ut her. Jeg fikk den via mail og tok bare copy/paste og det funket uten noen problemer. Så lenge du er 100% sikker på at du har tastet inn riktig kode er det vel bare å sende mail til de du kjøpte den fra og be om assistanse. Sende en CC til Swtor folka også du for å være sikker.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Usikker på om denne siden er nevnt tidligere, men google betacake. Der finner man endel leaks fra folk som er i betaen. De poster videoer og mye informasjon. Siden er nettop flyttet til nytt domene så vet ikke om de eldre SWTOR sakene er flyttet over.

 

Edit: Usikker på om dette bryter med reglene her da siden jeg henviser til poster info som kun er for de i betaen. Erstatter linken med et google forslag :p

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

uff dette blir for

.

 

EA sletter og truer når folk lager en video fra info hentet fra SW:tor sine egene sider :/ Det er no rett og slett reklame for spillet og selskapet(ene)

 

Helt klart at det er reklame for spillet, selvom jeg skjønner dem når det kommer til leaks og sånt, eller om det er personer som hadde tjent penger for EA's arbeid. Men var uansett etter å se på alle videoene på youtube som fikk meg til å forhåndsbestille produktet dems, så å fjerne videos fra f.eks han på den FTW kanalen begriper jeg ikke helt. Vil ikke helt tro det er noe som svekker SW:ToR salget..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner Electronic Arts (EA) ganske godt, men samtidig så går EA, som så mange ganger før alt for langt med sin heksejakt. Når det går utover fans og folk som gratis promoterer spillet igjennom sine YouTube kanaler og som strengt tatt ikke bedriver noen form for brudd av NDA eller annet så syntes jeg dette grenser til hysteri og er rett og slett patetisk av EA.

 

Og jeg både tror og håper at dette reduserer antall solgte kopier av The Old Republic ved release for noe bedre fortjener de faktisk ikke. Om EA og Bioware hadde gitt TotalBiscuit BETA tilgang og gitt han tillatelse til å legge ut videoer slik som han gjorde med World of Warcraft Cataclysm BETA så hadde det gitt spillet en ekstra grad av publisitet og kunne potensielt ha vippet VELDIG MANGE som sitter på gjerdet over til å faktisk kjøpe / forhåndsbestille spillet.

 

 

Det ryktes om at NDA aldri vil bli løftet før release, og at det aldri vil kunne bli lagt ut videoer fra BETA spillere på grunn av mulig spoilere av historien i spillet. Jeg nekter å tro at dette er bakgrunnen, jeg tror rett og slett at EA ikke vil at noe særlig av spillet skal vises frem i fare for at endel spillere kan bli skuffet av hva de ser og dermed ikke anskaffe det. Lukter usikkerhet på egen kvalitet lang vei, men forhåpentligvis leverer Bioware varene og ting blir knallbra men er innholdet bra så ville de hopet inn massevis av ekstra spillere ved å la folk som TotalBiscuit osv kjøre YouTube kanaler fra BETA-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...