TDZGamer Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dritt, kom ikke inn ser det ut som (9. desember) Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Virkelig? De venter med den siste uken til imorgen? FML Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pytt pytt. Vi klarer å vente. Da får man sove godt og forberede seg i natt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jada. Det skal nok gå bra, det. Nå skal jeg faktisk sette i gang en memory test! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 7.12 og ikke inne... jaja, garantert første wave i morgen i hvert fall Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Når er egentlig første wave i morgen? Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 15:00 Kan ikke folk på kaserna her stikke hjem til jul snart, ikke like gøy med 800-1000 ms i snitt, men forsvant da jammen 3t til å spille idag. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Dritt, kom ikke inn ser det ut som (9. desember) 10. desember her. De har sikkert kapasitet til å slippe inn forhåndsbestillingene fra de siste 8 dagene også, siste som fikk fra 6. og 7. des. Don't leave us out in the cold!.. Hoth? Endret 15. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Finnes det en swtor oversikt side? Liker ikke de offisielle sidene. Alt for uryddig og klumsete... 2 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hjelp? Er samme account som jeg la inn early accsess koden min på, og når jeg prøver å legge inn koden fra origin kommer det bare at den er i bruk? EDIT: får vist ikke selve cd keyen før imorgen, så kan vist spille alikevell Endret 15. desember 2011 av Belfez Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Til bandreas, http://www.torhead.com/ http://www.darthhater.com/ http://swtor.wikia.com Endret 15. desember 2011 av narrie 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! Endret 15. desember 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Flere som opplever at klienten krasjer etter man har trykket play? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg måtte oppdatere den. Da funket det fint, og sitter i kø nå. Så prøv en oppdatering Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Argh! Og jeg som har bursdag i dag! Hadde håpet jeg kom inn i dag :'( Jaja, da kommer jeg inn i morgen! ;D Wohoo! 4. desember her! Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg måtte oppdatere den. Da funket det fint, og sitter i kø nå. Så prøv en oppdatering Hvor oppdaterer du? Launcheren laster ikke ned noe automatisk som jeg kan se. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! Da var jeg ikke helt på jordet nei. Jeg har erfart at når store spill plutselig nekter å installere, er det problem med en av minnepinnene mine. Installeren prøver å lagre ting i minnet, og failer hvis pinnen er defekt og bare avbryter. Samme med store nedlastinger. Hva skal du gjøre? Stikke på nærmeste datasjappe og kjøpe 2 friske minnepinner, røske ut de gamle du har. Koster 3-400kr for 4GB liksom. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! Da var jeg ikke helt på jordet nei. Jeg har erfart at når store spill plutselig nekter å installere, er det problem med en av minnepinnene mine. Installeren prøver å lagre ting i minnet, og failer hvis pinnen er defekt og bare avbryter. Samme med store nedlastinger. Hva skal du gjøre? Stikke på nærmeste datasjappe og kjøpe 2 friske minnepinner, røske ut de gamle du har. Koster 3-400kr for 4GB liksom. Greit. Jeg har på nåværende tidspunkt 4 GB (2x2GB), så jeg kan jo benytte anledningen til å oppgradere litt. Da stikker jeg ned på den lokale sjappa og kjøper 8 GB i morgen. Takk for hjelpen! Men hvordan er det med monteringa? Er dette noe jeg kan gjøre selv, eller må jeg overlate det til autoriserte fagfolk? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kjørte akkurat en sånn minnetest... Gikk jo greit det, men hvor ser jeg resultatet? HJELP! Der kom svaret! Datamaskinen min har visstnok et minneproblem! Gudbedre, hva gjør jeg nå?! Da var jeg ikke helt på jordet nei. Jeg har erfart at når store spill plutselig nekter å installere, er det problem med en av minnepinnene mine. Installeren prøver å lagre ting i minnet, og failer hvis pinnen er defekt og bare avbryter. Samme med store nedlastinger. Hva skal du gjøre? Stikke på nærmeste datasjappe og kjøpe 2 friske minnepinner, røske ut de gamle du har. Koster 3-400kr for 4GB liksom. Langdon, viktig å passe på at du kjøper riktig type minne Forøvrig slenger jeg meg på RamGuy over, irriterende at de ikke reserverer en plass i et par minutter itilfelle random d/c. Menmen, fått lest diskusjon.no, starwarsnorge.com, en del FHM og prata med folk på face. Får da gjort litt ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå