Sisyphus Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Betalte vi ikke 50 kr ekstra for denne early access? Er det slik at det er rullende invites helt til siste dagen (20. desember)? Kjøpte det i dag jeg, skulle kanskje ventet til normal release... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nice... var "bare" 650 i kø foran meg da jeg logget på kl 20... kl 21:15 var det endelig min tur, trodde jeg - men da fikk jeg beskjed om at jeg ble disconnecta fra serveren, og plutselig var det dobbelt så lang kø... Håper VIRKELIG de har skrudd ned maks antall spillere pr server i denne pre-launch-perioden. Jeg grøsser når jeg tenker på de som nå kommer etterhvert og vil inn på samme servere som guild og kompiser... Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) 13/12 her. Håper på invite i siste "bølgen" i dag, men tviler sterkt. Er meget forbanna på Gamestop hvor jeg forhåndsbestilte SWTOR CE i juli. Fikk aldri noen pre-code så endte opp med å kansellere den ordren og bestille via gamezone.no istedet. Fikk pre-code på mail på dagen. Har forøvrig alle mine venner på serveren Bloodworthy, som jeg har hørt er den serveren med nest høyest populasjon, men har uansett tenkt meg inn dit. Nekter å spille uten kjentfolk Endret 15. desember 2011 av da9elzn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 The Old Republic @SWTOR 6m Reply Retweet Favorite · Open There is still one more wave to come today. We will notify you when it is sent out. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og vips, så degraderte denne tråden seg til "Whine-syte-bæse-tråden om SWTOR". Merkelig nok samme dag som Early Access starter for mange. Som sagt kan de ikke gjøre noe rett, uansett hva de prøver. Når alle endelig er kommet inn er grafikken for dårlig, det er for mange folk, det er for lite folk, det tar for lang tid å nå max level, det tar for kort tid å nå max level og så videre og så videre. Bare vent og se. I rest my case. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Betalte vi ikke 50 kr ekstra for denne early access? Er det slik at det er rullende invites helt til siste dagen (20. desember)? Kjøpte det i dag jeg, skulle kanskje ventet til normal release... Jeg har ikke betalt noe ekstra for Early Access... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Betalte vi ikke 50 kr ekstra for denne early access? Er det slik at det er rullende invites helt til siste dagen (20. desember)? Kjøpte det i dag jeg, skulle kanskje ventet til normal release... Nå vet ikke jeg hvor du kjøpte early access, men jeg antar at du bare tenker på depositumet? Som du får refundert*/trukket fra når du kjøper selve spillet. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Betalte vi ikke 50 kr ekstra for denne early access? Er det slik at det er rullende invites helt til siste dagen (20. desember)? Kjøpte det i dag jeg, skulle kanskje ventet til normal release... Nja, de 50 kronene er en del av fullprisen på spillet. Ihvertfall er det slik på fakturaen fra Origin. Prisen på spillet stod som 499,00Kr (Standard Edition) og på fakturaen ser det slik ut: Spill:.....................359,20Kr Forhåndsbestillingsavgift: .40,00Kr Delsum:....................399,20Kr Skatt:......................99,80Kr Rabatt:......................0,00Kr Totalt:....................499,00Kr Edit: hehe glemte skattelinja ... vond vane ... Endret 15. desember 2011 av TDZGamer Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Da har jeg misforstått Sto "Early Access, Buy Now!" greier på hovedsiden deres, derfor jeg kjøpte nå. Sånn er det vel kanskje i markedsføringsverdenen, er nødt å lese den lille teksten og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 lame , jeg forhondsbestile på spaceworld og de sa at jeg skulle få early access , men fikk ikke spillet før idag. å det virker ikke som om at jeg kommer til og få spille før den 20ende .... Er det noe mulighet for og betale litt for og oppgradere brukeren min eller noe sånn at jeg kan spille før? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Betalte vi ikke 50 kr ekstra for denne early access? Er det slik at det er rullende invites helt til siste dagen (20. desember)? Kjøpte det i dag jeg, skulle kanskje ventet til normal release... Nja, de 50 kronene er en del av fullprisen på spillet. Ihvertfall er det slik på fakturaen fra Origin. Prisen på spillet stod som 499,00Kr (Standard Edition) og på fakturaen ser det slik ut: Spill:.....................359,20Kr Forhåndsbestillingsavgift: .40,00Kr Delsum:....................399,20Kr Skatt:......................99,80Kr Rabatt:......................0,00Kr Totalt:....................499,00Kr Edit: hehe glemte skattelinja ... vond vane ... Betalte 428kr jeg , for det samme Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Betalte vi ikke 50 kr ekstra for denne early access? Er det slik at det er rullende invites helt til siste dagen (20. desember)? Kjøpte det i dag jeg, skulle kanskje ventet til normal release... Nja, de 50 kronene er en del av fullprisen på spillet. Ihvertfall er det slik på fakturaen fra Origin. Prisen på spillet stod som 499,00Kr (Standard Edition) og på fakturaen ser det slik ut: Spill:.....................359,20Kr Forhåndsbestillingsavgift: .40,00Kr Delsum:....................399,20Kr Skatt:......................99,80Kr Rabatt:......................0,00Kr Totalt:....................499,00Kr Edit: hehe glemte skattelinja ... vond vane ... Ja det er en del av Origins måte å misforstå fordelene med preorder/ digital distribusjon. Det skal være dyrere fordi det er dyrere å distribuere digitalt direkte til forbruker enn å distibuere fysisk. På samme måten som kinoene for en eller annen ubegripelig måte tar 5kr ekstra pr billett for internettkjøp... edit; og i disse dager koster det hele 599 på origin... Forstå det den som kan. Endret 15. desember 2011 av MrLee Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg offisielt gitt opp å fiske dette problemet. Dere finner meg på noen medium/high stakes NL holdem sng 18/27 mann bord de neste 24 timene... Ville ha kjørt en runde eller to med memtest. Ser at et par av de andre som har rapportert samme problem som deg fant ut at de hadde korrupt minnebrikke. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg offisielt gitt opp å fiske dette problemet. Dere finner meg på noen medium/high stakes NL holdem sng 18/27 mann bord de neste 24 timene... Ville ha kjørt en runde eller to med memtest. Ser at et par av de andre som har rapportert samme problem som deg fant ut at de hadde korrupt minnebrikke. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Today's final wave of emails have been sent. We will be sending another wave tomorrow starting at 8am CST. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hipp hurra, jeg fikk! Registrerte 6.12 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 LYKKE !!! Kom inn på den siste waven m, regga 7/12. Må feires med et dass-besøk og deretter en liten konjakk 1 Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 My saga begins now 6 Desember Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 GG. Redeemet den 9nde. Ikke inne Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Access!!!! WOOOOOO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå