Bytex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og vips, så degraderte denne tråden seg til "Whine-syte-bæse-tråden om SWTOR". Merkelig nok samme dag som Early Access starter for mange. 3 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og vips, så degraderte denne tråden seg til "Whine-syte-bæse-tråden om SWTOR". Merkelig nok samme dag som Early Access starter for mange. Det roer seg nok snart , slutt å syt selv du. 1 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Til de som lurte: Preordret første desember! Endret 15. desember 2011 av privinius Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 gah... no må de begynne å bremse ned på å slippe inn folk:/ 1,5 timer kø for å komme inn er noe plagsomt. Hehe jepp. De trenger ikke flere kunder. Slutt å slipp inn folk og gi pengene tilbake til de som har kjøpt men ikke kom inn. Det hadde tatt seg ut 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 1 times ventetid... jaja jeg spiller Gears 3 i mellomtiden ;p Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og vips, så degraderte denne tråden seg til "Whine-syte-bæse-tråden om SWTOR". Merkelig nok samme dag som Early Access starter for mange. Vi har like stor rett til å syte, klage og si våre meninger som deg. Selv om du ikke liker det betyr ikke det at du er så mye bedre enn alle andre. 1 Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det blir grace til 22.12, kjekt for de som venter på spillet i posten http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=28618 Krysser fingrene for 1 wave til, så 6.12 blir med Eller egentlig ikke, da blir jeg trøtt på jobben i morra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Endte opp på Chuundar. Har til gode å se noen norske, men du og du så mange dansker det er her. Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 å så gøy.... Fant nettopp ut at det er en knapp nede til venstre på Realm listen hvor det står "America og Europe"... Skulle gjærne vist om den FØR jeg ble lvl 10 på 3 forskjellige chars -.- :mad: :mad: :mad: :mad: Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kom spillet ut i butikkene i dag eller kommer det 20.? Så noen livestreams av spillet, ser kjempebra ut det Skal nok skaffe meg det i Januar eller noe tenker jeg =) Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Butikkene kan begynne å selge i dag, men har du ikke early access kode, så får du ikke begynne før 20.12. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 "SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!" Rene Skatteetaten.no 1 Lenke til kommentar
Skunk_InnleggNO Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 YEAH! Fikk inv 3/12 reg Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Endelig 4/12 her. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 SWTOR The Old Republic We have sent out another wave of Early Game Access emails! 4 minutes ago Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 SWTOR The Old Republic We have sent out another wave of Early Game Access emails! 4 minutes ago AArrrggh!! Jeg er ikke inne enda, men There is still one more wave to come today. We will notify you when it is sent out. Det er håp i hengende snøre Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 11 Desember her, venter forsatt i spenning Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tyder litt på at det kommer ENDA en wave! Har preordra 12/12 og krysser alt som er for at jeg kommer med. Er vel heller tvilsomt men.. Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fikk error og ble møtt med 1800 i kø. Nå fryser spillet hver gang jeg starter det og stiller meg i kø :| Er på tide de åpner noen nye servere nå, alt er jo stappfullt... Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 SWTOR The Old Republic We have sent out another wave of Early Game Access emails! 4 minutes ago AArrrggh!! Jeg er ikke inne enda, men There is still one more wave to come today. We will notify you when it is sent out. Det er håp i hengende snøre Jeg regga den 7 , så det er vel håp her også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå