Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg offisielt gitt opp å fiske dette problemet. Dere finner meg på noen medium/high stakes NL holdem sng 18/27 mann bord de neste 24 timene... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmm Ser ikke ut som om det kom en new wave klokken 8. Er det slutt for dagen tro? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg offisielt gitt opp å fiske dette problemet. Dere finner meg på noen medium/high stakes NL holdem sng 18/27 mann bord de neste 24 timene... Om du bor i Oslo, kunne du fått kopiert spillet fra meg. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmm Ser ikke ut som om det kom en new wave klokken 8. Er det slutt for dagen tro? Jeg fikk akkurat invite, så tror det ble en wave 8. WOHOOO! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg offisielt gitt opp å fiske dette problemet. Dere finner meg på noen medium/high stakes NL holdem sng 18/27 mann bord de neste 24 timene... Om du bor i Oslo, kunne du fått kopiert spillet fra meg. Jepp, jeg bor på en liten hybel i Oslo... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja, om du har noe som kan lagre 20 gigabyte (stor minnepinne), er det bare å stikke innom Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmm Ser ikke ut som om det kom en new wave klokken 8. Er det slutt for dagen tro? Jeg fikk akkurat invite, så tror det ble en wave 8. WOHOOO! Grats! Når registrerte du? Det kom ikke opp på twitter at ny wave var kommet, så derfor jeg antok det var slutt Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja, om du har noe som kan lagre 20 gigabyte (stor minnepinne), er det bare å stikke innom Greit... Lenke til kommentar
tmg Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 O M F G Endelig kommet hjem fra jobb kl. 1900. over 1 time i kø på servern guilden vår ble plassert på(hvorfor i helvete plasserte de ikke folk mer spredt når jeg ser at flere servere ikke er full/bare har 10 min kø osv?), nummer 1 i køen. Kom inn på loading screen. "Your connection to the server has been lost" FUCK YOU Lenke til kommentar
Skunk_InnleggNO Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hmm Ser ikke ut som om det kom en new wave klokken 8. Er det slutt for dagen tro? Jeg fikk akkurat invite, så tror det ble en wave 8. WOHOOO! Grats! Når registrerte du? Det kom ikke opp på twitter at ny wave var kommet, så derfor jeg antok det var slutt Fett! Når registrerte du Pre-order? Endret 15. desember 2011 av Skunk_InnleggNO Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Flott, gikk fra nr 700 i kø til nr 100, så klikker spillet på grunn av screensaver og nå er jeg nr 1033................ Flott at Bioware har implementert et kø system som tar forbehold om klient krasjer. Og der fikk jeg connection error som nr 300 i kø og er nå tilbake til nr 900 .......................................... Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ifølge http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=12818&page=177 har de nå invitert opp til 2. desember i dagens sjette wave. Ble ikke postet noe om den på Twitter. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 O M F G Endelig kommet hjem fra jobb kl. 1900. over 1 time i kø på servern guilden vår ble plassert på(hvorfor i helvete plasserte de ikke folk mer spredt når jeg ser at flere servere ikke er full/bare har 10 min kø osv?), nummer 1 i køen. Kom inn på loading screen. "Your connection to the server has been lost" FUCK YOU Guilder var vel spredd, men når de ikke var låst var det mange guilder som skiftet beite umiddelbart, deriblant en god del skandinaviske. Gjett hvor alle gikk Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg offisielt gitt opp å fiske dette problemet. Dere finner meg på noen medium/high stakes NL holdem sng 18/27 mann bord de neste 24 timene... Om du bor i Oslo, kunne du fått kopiert spillet fra meg. Hvor i Oslo bor du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 I nærheten av Storo storsenter. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nice. Går ikke t-banen til Storo? Lenke til kommentar
Skunk_InnleggNO Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ifølge http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=12818&page=177 har de nå invitert opp til 2. desember i dagens sjette wave. Ble ikke postet noe om den på Twitter. DAMN! Jeg registrerte 3/12 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 gah... no må de begynne å bremse ned på å slippe inn folk:/ 1,5 timer kø for å komme inn er noe plagsomt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Serveren jeg startet på for 2 timer siden var da på medium. Den er nå full og 20 min queue. Så jævlig artig at de ikke har ordna større kapasitet på hver enkelt server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå