Bytex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Prøvd å installere andre store spill? Hver gang jeg har fått rare (type CRC error) feil under installering, har det vært minneproblemer. Prøv å nappe ut en pinne og prøv, og bytt dem med hverandre etc. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Prøvd å installere andre store spill? Hver gang jeg har fått rare (type CRC error) feil under installering, har det vært minneproblemer. Prøv å nappe ut en pinne og prøv, og bytt dem med hverandre etc. Jeg har en PC fra netshop, og jeg er fullstendig suppegjøk når det kommer til å montere pc... Prøvd å installere andre store spill? Hver gang jeg har fått rare (type CRC error) feil under installering, har det vært minneproblemer. Prøv å nappe ut en pinne og prøv, og bytt dem med hverandre etc. Absolutt alle andre spill fungerer som de skal. Alt annet fungerer ypperlig, faktisk. Det er bare denne merkelig error'n som kommer ved main assets 17, når updatinga er på om lag 10%... Da begynner den HELT forfra igjen... Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fikk mailen for en halvtime siden (sjekke Mail med Edge fra shoppingtur ftw!!) Fryktelig synd at madammen skal på julebord i morra og overnattingsfest på lørdag. Registrerte 28. september, like etter den stress testen var over. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 server spiller folk på? bortsett fra den norske servern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Vel, jeg hadde tenkt på enten Bloodworthy eller Legion of Lettow. Evt. The Red Eclipse. Aberet er at alle de er fulle med lange køer, så jeg må vel bare finne meg noe annet. : < Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skal du spille nå må du nesten bare ta den serveren du finner som ikke har kø. The floodgates have opened. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg fant en sånn "launcher logg". Den markerer de ulike errorsa jeg får. Jeg kan jo prøve på nytt og deretter sjekke den... Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Fikk mail om tilgang, men klarte jo å få et spørsmål som jeg ikke husker svaret på, Great.. kommer såklart ikke gjennom på tlf heller da de har stor pågang, bombe Leste om noen som ba om å resette passordet på kontoen. Må visst legge inn 5 nye security questions når man bytter passord. Så kan man huske å skrive dem ned denne gangen Endret 15. desember 2011 av Biamor Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Bump Endret 15. desember 2011 av Langdon Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Flott, gikk fra nr 700 i kø til nr 100, så klikker spillet på grunn av screensaver og nå er jeg nr 1033................ Flott at Bioware har implementert et kø system som tar forbehold om klient krasjer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 This program cannot be run in DOS, er feilmeldingen. Lykke til. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Glad jeg har valgt en server med litt mindre load Skjønner ikke hvorfor alle absolutt skal inn på de fulleste serverne. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fordi resten av guilden deres er der. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fordi resten av guilden deres er der. What he said. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Mange av oss har allerede joinet et guild lenge før spillet åpnet. Og guildet er assignet til en spesifikk server. Så man prøver jo å komme seg inn der, så levelinga ikke blir "bortkastet". Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvis jeg ikke kommer inn på neste wave dasker jeg noen med lyssabelen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvis jeg ikke kommer inn på neste wave dasker jeg noen med lyssabelen min. Skulle gjerne fått dasket noen med lyssabelen min uansett om jeg fikk tilgang eller ei... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Over 1 time ventetid på bloodworthy servern nå ........... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dette ser dårlig ut for en serverstart der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå